تورها

رستوران سنگاپور Bugis، کنزینگتون جنوبی

رستوران سنگاپور Bugis نام خود را از منطقه شلوغ سنگاپور گرفته است که به دلیل استعدادش برای غذاهای خیابانی و فرصت های خرید باورنکردنی معروف است.

Bugis ابتدا در سال 1995 در گوشه ای از خیابان نزدیک ایستگاه مترو Gloucester Road افتتاح شد، اما اکنون دارای یک موقعیت عالی در Gloucester Road، در طبقه همکف هتل زیبای Bailey در کنزینگتون است. این رستوران ورودی مخصوص به خود را دارد که به یک رستوران بسیار شیک باز می شود. منو شامل غذاهای کوچک و اصلی است که شامل طعم های چینی، مالایی و هندی معمولی غذاهای سنگاپور است.

محیط در Bugis

رستوران Bugis سنگاپور

اتاق ناهار خوری Bugis یک دکوراسیون زیبا با لوسترهایی است که نور دلپذیری را بر روی کف چوبی، صندلی های روکش سبز راحت، تزئینات دیوار سبز و میزهای خوش لباس می تاباند.

کارکنان به نظر می‌رسند که کت‌های مشکی و شلوار مشکی پوشیده شده‌اند، و به نظر می‌رسد که در اتاق به طور موثر و با ذوق و شوق سروصدا می‌کنند.

این یک محیط آرام و یک محیط دلپذیر است.

غذا

ساتای مرغ رستوران Bugis

ساتای مرغ رستوران Bugis

منوی گسترده با انتخاب های متنوع است.

از آنجایی که سنت‌گرا هستیم، ما با اسپرینگ رول‌های سبزی سرخ‌شده شروع کردیم – تا آنجا که من نگرانم، هر وعده غذایی آسیایی باید شامل آنها باشد.

به دنبال آن یک کاسه پر از سوپ داغ و ترش خورد. این سوپ به طور سنتی پر از ادویه بود، به خوبی ادویه شده بود و با مجموعه ای از قارچ ها، شاخه های بامبو و توفو پر شده بود. این یک سوپ دلچسب و گرم کننده بود.

بعداً سیخ ساتای مرغی که با ذرت تغذیه شده بود، روی شعله گرم شد و خیلی آبدار، همراه با سس بادام زمینی.

سپس قطعه مقاومت آنها آمد، اردک ترد معطر که در مقابل ما تکه تکه شد. پنکیک‌هایی که با دقت رول شده بودند را با سس هویزین، برش‌های خیار و اردک خرد شده پر کردیم.

فیله های اصلی شامل فیله دریای اطلس بخارپز شده بود که روی سس سویا و صدف همراه با زنجبیل و پیاز بهار شناور بود، که با هم ترکیب شدند و یک لقمه خوش طعم را ایجاد کردند.

همچنین غذای مشخص آنها، مرغ Hainanese به سبک سنگاپور را به ما دادند. این مرغ تغذیه شده با ذرت با زنجبیل، فلفل قرمز و سویا تیره همراه با برنج معطر و آب مرغ بود که به گفته آنها “به هضم برنج کمک می کند”. یک غذای خوب اجرا شده که به خودی خود یک وعده غذایی بزرگ است. هرچند خوشمزه

منو همچنین دارای بخش غذاهای دریایی و سبزیجات و توفو با مجموعه ای عالی از برنج و رشته فرنگی است.

نوشیدنی

لیست شراب گسترده است، ما یک Picpoul de Pinet را انتخاب کردیم، شراب میوه ای که به نظر می رسد با هر چیزی مطابقت دارد. همچنین یک کوکتل بار در پشت رستوران وجود دارد که می‌توانید بعد از شام به آن بروید.

حکم: رستوران سنگاپور Bugis یک رستوران خوب و حتی هوشمند در مکانی هوشمند است. منو چیزهای زیادی برای ارائه دارد و غذا، اگرچه کمی گران است و در حدود 50 تا 60 پوند برای هر سر بدون شراب است، اما به خوبی اجرا می شود.

اطلاعات بیشتر:

بررسی کنید منوی اینجا

آدرس: 140 Gloucester Road, South Kensington, London SW7 4QH

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *