دسته‌بندی نشده

سنت رجیس واشنگتن دی سی اولین بازسازی گسترده را آغاز کرد

سنت رجیس واشنگتن دی سی از بازطراحی و بازسازی گسترده اتاق‌ها، سوئیت‌ها و فضاهای عمومی منتخب خود رونمایی کرده است. این هتل که از سال 1926 در مرکز شهر دی سی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آن بوده است، در هفت طبقه اتاق‌ها و سوئیت‌های باطراوت، پالت تازه‌ای و تزئینات مجلل ایجاد کرده است.

182 اتاق و سوئیت مهمان که به تازگی بازسازی شده اند، توسط تیم طراحی برند St. Regis، چیدمان های جادار و فضای داخلی مدرن ارائه می کنند. پالت طرح شامل دیوارها و منسوجات تمیز کرم رنگ است که توسط Kravet با ترکیبی از رنگ های آبی، خاکستری و طلایی در سراسر فرش ها، مبلمان و موارد دیگر طراحی شده است. اتاق‌های مهمان همچنین به‌روزرسانی‌های کامل حمام‌ها را دریافت کرده‌اند که با روشویی‌های سفید و خاکستری مرمری کامل شده‌اند.

سوئیت های هتل دارای قسمت های نشیمن مجزا برای کار یا بازی هستند که با چیدمان طراحی اتاق ها ادغام می شوند. سوئیت پرزیدنت هتل بزرگترین سوئیت این ملک است که 2510 فوت مربع فضا دارد. خوب است بدانید: میهمانان در سنت رجیس واشنگتن، دی سی می توانند از خدمات باتلر سنت رجیس در تمام دسته های سوئیت هتل استفاده کنند.

پالت رنگی جدید تلفیقی از رنگ های آبی، خاکستری ملایم و رنگ های طلایی غنی را در سراسر فرش ها و اثاثیه شیک نشان می دهد.
(سنت رجیس واشنگتن، دی سی)

این هتل همچنین از بازسازی سالن رقص Astor با مساحت 2508 فوت مربع و تراس Astor با مساحت 2500 فوت مربع، یکی از پرطرفدارترین مکان‌های عروسی و رویدادهای پایتخت، رونمایی کرده است. پنجره‌های قوسی از کف تا سقف و لوسترهای کریستالی این مکان را با کف‌های چوبی اصلی و سقف‌های بلند تزئین می‌کنند.

به عنوان بخشی از طرح بازسازی بزرگتر هتل، در مرحله بعدی ساخت و ساز یک تراس جدید در فضای باز در بهار امسال در Alhambra، رستوران مدیترانه‌ای مدرن هتل در محل، و همچنین به‌روزرسانی‌هایی در بار St. Regis در سطح لابی تکمیل می‌شود. با برنامه ریزی برای طراحی مجدد این مکان های F&B که از سال 2025 شروع می شود.

مقالات مرتبط

سنت رجیس مکزیکوسیتی از سوئیت های تراس باغ جدید رونمایی کرد

کلبه های Nantucket در حوضه قایق برای پرده برداری از Reno در ماه آوریل

استراحتگاه St. Regis Red Sea در عربستان سعودی آغاز به کار کرد

بازدید از سایت: تایدلاین پالم بیچ فیس لیفت می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *