دسته‌بندی نشده

هتل Four Seasons پاریس از تجربه مزرعه به میز رونمایی می کند

هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس “ناهار در پوتاگر” را راه اندازی کرده است، یک تجربه جدید از مزرعه به میز. مهمانان این فرصت را خواهند داشت که سرآشپز سیمون زانونی را همراهی کنند که آنها را در خارج از پاریس راهنمایی می کند تا کشف کنند. باغ سبزیجات، باغ سبزی هتل.

این تجربه از ورودی هتل آغاز می شود، جایی که سرآشپز زانونی با مهمانان ملاقات می کند تا مستقیماً آنها را به Domaine de Madame Elisabeth، ملکی که زمانی متعلق به خواهر پادشاه لوئیس شانزدهم بود، ببرد. Domaine که در ۱۳ مایلی جنوب غربی پاریس در ورسای واقع شده است، باغ آشپزخانه Le George را در خود جای داده است که در سراسر زمینی به مساحت ۱۹۰۰۰ فوت مربع، عاری از فعل و انفعالات شیمیایی است که در تمام طول سال میوه‌ها و سبزیجات فصلی را برای رستوران ستاره‌دار میشلین فراهم می‌کند. گوجه فرنگی، هویج، سیب زمینی، بادمجان، کدو سبز، لوبیا سبز، کدو تنبل، تمشک، توت فرنگی، چغندر و گیاهان دارویی توسط سرآشپز با حمایت تیمی از افراد در برنامه های ادغام مجدد حرفه ای کشت می شود.

در طول تور باغ سبزیجات، سرآشپز زینونی ارزش ها و عشق خود را به شیوه های پایدار به اشتراک خواهد گذاشت
(هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس)

از مهمانان دعوت می‌شود با سرآشپز زانونی در باغ سبزیجات گشت بزنند و سبزی‌های تازه را دستچین کنند و یاد بگیرند که چه زمانی سبزیجات را برداشت کنند تا مطمئن شوند که در اوج طعم خود هستند. در طول تور، سرآشپز شیوه های پایدار را به اشتراک می گذارد و در عین حال از مصرف غذاهای فصلی تولید محلی حمایت و تشویق می کند.

هنگامی که مهمانان تمام مواد لازم را جمع آوری کردند، به آشپزخانه چوبی و در فضای باز باغ سبزیجات می روند. آشپزخانه صمیمی با ایستگاه باربیکیو، اجاق پیتزا و دستگاه پاستا مبله شده است. یک میز چوبی پهن و مشکی به عنوان فضای کاری برای این افراد عمل می کند کمیسیون روز، که در یک کلاس آشپزی در فضای باز با سرآشپز افراط خواهد کرد. آنها با هم اسرار آشپزی سرآشپز را کشف می کنند و غذاهای ساده ای مانند سالاد گوجه فرنگی و بوراتا، کدو سبز کبابی با قطره چکان لیمو یا تالیولینی با پستو تهیه می کنند. میهمانان قبل از چیدن میز و صرف ناهار در این محیط روستایی و در عین حال شیک، از یک آپریتیو با چند لقمه سبک لذت خواهند برد.

هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس_شراب_آپریتیو
همانطور که آنها با هم غذای خود را خش خش می کنند، مهمانان از یک aperitivo با لقمه های سبک لذت خواهند برد
(هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس)

مهمانان همچنین این فرصت را خواهند داشت که این تجربه را با شراب مورد علاقه خود همراه کنند. قبل از عزیمت به ورسای، ساملیه Le George’s Head Francesco Cosci مهمانان را به سرداب هتل راهنمایی می‌کند تا شراب‌هایی را که با وعده‌های غذایی آن‌ها ست می‌شوند توصیه کنند. برای دوستداران شراب که مشتاق بهره مندی از یک کلاس مزه شراب در فضای باز هستند، Cosci آنها را تا باغ سبزیجات و دانش خود را در مورد شراب ها به اشتراک بگذارد.

این تجربه با یک شام زیر ستاره ها، با فانوس های شیشه ای و شمع ها به پایان می رسد.

مقالات مرتبط

هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس، سوئیت های بازسازی شده را رونمایی کرد

Le Grand Mazarin: Paris’s Talk of the Town

اکنون باز است: Château de Théoule، فرانسه

افتتاح هتل هانا در پاریس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *