تورها

راهنمای شهر ریمینی، امیلیا رومانیا، ایتالیا

از دهه 1950 و 60، قبل از ظهور اسپانیا به عنوان مقصد تعطیلات، 15 کیلومتر سواحل شنی ریمینی گردشگران را از سراسر اروپا به خود جذب می کرد. در واقع، زودتر از اواسط دهه 19 شروع شدهفتم قرن، مردم برای گرفتن آب به اینجا آمدند. موفقیت ساحل به این معنی است که خود شهر تا حد زیادی نادیده گرفته شده است – شرم آور است زیرا ارزش کاوش را دارد.

من اینجا هستم تا در آن شرکت کنم تجربه سفر TTG، به مدت 60 سال در ریمینی برگزار شد. این رویداد کلیدی سفر در ایتالیا است و در طول سه روز میزبان هزار خریدار خارجی از 62 کشور است. پرسه زدن در اطراف و دیدن طیف وسیعی از تجربیات توریستی که ارائه می شوند بسیار جذاب است. به‌ویژه فعالیت‌های خارج از منزل، امسال با تأکید بر تعطیلات آرام آرام، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

من موفق می شوم زمانی را برای بازدید از مرکز شهر ریمینی اختصاص دهم. با ریشه های رومی باستان، معروف به زادگاه امپراتور آگوستوس، یک هسته تاریخی به خوبی حفظ شده وجود دارد. در خیابان‌های سنگ‌فرش شده، در معماری قرون وسطایی بگردید و میدان‌های وسیع آن را کشف کنید. کارگردان فیلم فدریکو فلینی در سال 1920 در اینجا متولد شد و مجموعه موزه جدیدی به زندگی و هنر او اختصاص داده شده است.

مرکز تاریخی ریمینی

من از دروازه بزرگ، طاق آگوستوس شروع می کنم، که زمانی ورودی شهر را مشخص می کرد و نام آن را به نام پسر محلی خوب می گرفت. این قوس که در سال 27 قبل از میلاد برای جشن گرفتن دستاوردهای امپراتور ساخته شد، یکی از مهم ترین طاق های رومی در ایتالیا باقی مانده است.

این به Piazza Tre Martiri منتهی می شود، یکی از زیباترین میدان های شهر که زمانی انجمن رومی ها بوده است. احاطه شده توسط ساختمان های تاریخی، کافه ها، و بوتیک ها، مکانی ایده آل برای غوطه ور شدن در فضای محلی است. این میدان همچنین خانه Palazzo Garampi است که موزه شهر ریمینی را در خود جای داده است. در اینجا، می‌توانید از طریق مجموعه‌ای از یافته‌های باستان‌شناسی و نمایشگاه‌های هنری به گذشته غنی شهر بپردازید.

میدان مهم دیگر Piazza Cavour است که زمانی محل بازار شهر بوده و اکنون محلی است که مردم محلی در کافه‌های متعدد در آن می‌گردند. هیچ کمبودی در ساختمان‌های چشمگیر وجود ندارد، از جمله Palazzo dell’Arengo، با برج ساعت متمایزش، و Palazzo del Podestà، گواهی بر گذشته قرون وسطی.

Tempio Malatestiano را از دست ندهید، کلیسای جامع گوتیک چشمگیر که توسط Sigismondo Malatesta، حاکم برجسته قرن پانزدهمی ریمینی ساخته شده است. فضای داخلی کلیسای جامع با شاهکارهای هنرمندان مشهور ایتالیایی از جمله پیرو دلا فرانچسکا و جوتو تزئین شده است. کلیسا در طول جنگ جهانی دوم به شدت آسیب دید و با استفاده از قطعات نجات یافته از آوار بازسازی شد.

یکی دیگر از نمونه های خیره کننده مهندسی عمران رومی، پل پونته دی تیبریو قرن اولی است که بر روی رودخانه Marecchia قرار دارد. طاق‌های محکم و ستون‌های زیبای کورینتی، مرکز را به «محله هنر» متصل می‌کند، که به‌خاطر نقاشی‌های دیواری جذابش که نماهای ساختمان‌ها را زینت می‌دهند، شهرت دارد. کافه‌های کوچک با چترهای رنگارنگ روی سنگفرش بیرون می‌ریزند و محیطی عالی برای استراحت مردم محلی و بازدیدکنندگان ایجاد می‌کنند و فضای هنری را جذب می‌کنند.

موزه فلینی

دو ساختمان و یک میدان بزرگ‌ترین و خلاقانه‌ترین موزه جهان را تشکیل می‌دهند که به نبوغ فدریکو فلینی و میراث او اختصاص یافته است. 16 اتاق قلعه قرن 15، قلعه سیسموندو، نمای کلی از آثار کارگردان را ارائه می دهد. ترکیبی از نمایش‌های چند رسانه‌ای و مصنوعات اصلی، درست مانند خود فیلم‌ها، گیج‌کننده و در عین حال هیجان‌انگیز است.

در خارج، پیازا مالاتستا به سه منطقه اصلی تقسیم می شود: حجاب آبی، (دریاچه ای کم عمق)، سیرک زندگی، (یک مسیر 8 ½ با یک نیمکت دایره ای بزرگ در مرکز)، و جنگل شهری، یادآور صحنه ها. از فیلم آماکورد. در طرف دیگر پیاتزا، سینما فولگور قرار دارد، جایی که فلینی اولین فیلم‌هایش را دید، که اکنون کاملا بازسازی شده و همچنان فیلم‌هایی در حال نمایش است.

اکنون کل ساختمان به موزه دیگری تبدیل شده است. در بالا، در طبقه اول، نسخه‌های دیجیتالی طیف وسیعی از نقاشی‌ها، حروف و حساب‌های دست اول با چند اصل به نمایش گذاشته شده است. طبقه دوم دارای فیلم و Stanza delle Parole است که صدای فلینی را می شنوید. طبقه سوم فانوس جادویی از برخی از شگفت انگیزترین تصاویر او را نشان می دهد.

ریمینی ریویرا

ساحل ریمینی

خط ساحلی ریمینی مایل ها امتداد دارد و ماسه های طلایی نرم و آب های شفاف آن به راحتی با قطار یا قطار سبک از مرکز شهر قابل دسترسی هستند. نزدیک‌ترین آنها گراند مارینا است، که یک مکان مورد علاقه برای جویندگان آفتاب و علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی است. می‌توانید چتر ساحلی، صندلی استراحت اجاره کنید و در فعالیت‌هایی مانند پارو سواری و موج سواری شرکت کنید. پارکو دل ماره در امتداد ساحل با زمین‌های بازی، سرسره‌های آبی، و فعالیت‌های فراوانی برای کودکان امتداد دارد.

پرونده واقعی

اطلاعات: از ریمینی دیدن کنید اطلاعاتی در مورد شهر دارد

نسخه بعدی از تجربه سفر TTG در اکتبر 2024 برگزار می شود.

برو: رایان ایر پرواز مستقیم از لندن استنستد به ریمینی.

را Stansted Express سریعترین راه برای رسیدن به فرودگاه از مرکز لندن است.

اقامت کردن: Hotel Select Suites & Spa یک پایگاه ساحلی راحت در Riccone در نزدیکی ایجاد می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *