تورها

راهنمای اسکی: Madonna di Campiglio، ایتالیا

Madonna di Campiglio یک استراحتگاه کوهستانی شیک در شمال شرقی ایتالیا است که در امتداد دره ای کم عمق در زیر دولومیت های باشکوه در منطقه ترنتینو گسترده شده است.

در سال 1911، گروهی از انگلیسی ها اولین افرادی بودند که سعی کردند از کوه های بالای مدونا دی کامپیلیو اسکی کنند. در آن روزها در تابستان برای پیاده روی ها محبوب بود اما در زمستان غیرقابل دسترس بود.

آنها از کوه اسپینال بالا رفتند و سپس با اسکی پایین آمدند. آنها در مطبوعات محلی مورد تمسخر قرار گرفتند، اما این شروع فروتنانه پایه و اساس برخی از اسکی های باشکوه را گذاشت. امروزه کوه اسپیناله دارای یک آسانسور کابین، یک بالابر صندلی 6 نفره پیشرفته با صندلی های گرم شونده، یک روکش و چهار بالابر صندلی دیگر است. به چهار منطقه اسکی دیگر بالای شهر متصل است.

اسپینال بالای مدونا کمپیگلیو

استراحتگاه

قله‌های برنتا دولومیت‌ها بر فراز مدونا دی کامپیلیو قرار گرفته‌اند و چهار مورد از آن‌ها اسکی عالی در طول زمستان ارائه می‌دهند. دسترسی به شیب‌های آراسته بالای شهر توسط یک سیستم ارتباطی از کابین و صندلی بالابر فراهم می‌شود.

هر یک از چهار تله کابینی که از شهر بالا می روند، Cinque Laghi، Pradalago، Grosté و Spinale به کل منطقه اسکی بالای مدونا دی کامپیلیو دسترسی دارند. این استراحتگاه همچنین از طریق آسانسور به سه استراحتگاه اسکی دیگر Pinzolo، Marilleva و Folgarida متصل می شود. آنها با هم به عنوان SkiArea شناخته می شوند و در مجموع 156 مسیر متصل به هم را ارائه می دهند. این بزرگترین منطقه اسکی در ترنتینو است.

فرود از اسپیناله به مدونا دی کامپیلیو

فرود از اسپیناله به مدونا دی کامپیلیو

سایر ورزش های زمستانی در مدونا دی کامپیلیو و اطراف آن موجود است. در بالای منطقه اسکی گروست یک پارک بزرگ اسنوبورد وجود دارد. در حومه شهر یک مرکز اسکی کراس کانتری سه پیست درجه بندی شده را ارائه می دهد.

دریاچه در مرکز شهر در طول زمستان به یک پیست اسکیت روی یخ تبدیل می شود. همچنین در ماراتن زمستانی که صدها اتومبیل کهنه کار به اینجا می‌رسند تا در رویداد سالانه‌ای که در مرحله نهایی به اوج خود می‌رسد، به اینجا می‌آیند – مسابقه در اطراف دریاچه یخ زده. پیاده روی با کفش برفی نیز مانند سورتمه سواری هاسکی یک فعالیت محبوب است. برای افراد ماجراجوتر، پاراگلایدر در دسترس است.

ترنتو، پایتخت ترنتینو، در مسیر اتوبوس محلی قرار دارد و یک روز جالب را برای کسانی که به دنبال استراحت از اسکی هستند، ارائه می دهد. این شهر زیبای تیرولی دارای کاستلو است دل بوونکانسیلیو و MUSE، موزه ای جذاب درباره زندگی کوهستانی و تاریخ منطقه.

برای کسانی که ترجیح می دهند محلی بمانند، مدونا دی کمپیگلیو به دلیل خریدهای لوکس خود مشهور است. و پس از گشت و گذار در مغازه ها از Aperol Spritz در Bar Suisse لذت ببرید. این کافه مورد علاقه برای locals and visitors زمانی اقامتگاه شکار امپراتور فرانتس یوزف بود.

کجا بمانید

Madonna di Campiglio تحت سلطه هتل های 4 ستاره عالی هم در مرکز شهر و هم در اطراف آن است، اما برخی از اقامتگاه های تخت و صبحانه و آپارتمان های خود پذیرایی نیز در دسترس هستند.

اگرچه هتل لورنتستی در حومه شهر قرار دارد، یک سرویس شاتل رایگان به طور منظم دسترسی سریع به تمام تله های اسکی شهر را ارائه می دهد. همچنین در چند قدمی آسانسور کابین در کولارین قرار دارد. این شهر را با دامنه های Cinque Laghi در یک جهت و دامنه های بالای شهر بعدی پایین کوه، Pinzolo، پیوند می دهد. دارای پارکینگ در جلو و پارکینگ زیرزمینی در گاراژ. این هتل 4* غذا و خدمات 5* و همچنین بهترین مناظر را در استراحتگاه ارائه می دهد زیرا در سایه برنتا دولومیت قرار دارد. اقامت از اتاق های دو نفره کوچک تا سوئیت های خانوادگی بزرگ به این معنی است که این هتل برای همه مناسب است، از اسکی بازان مجرد گرفته تا خانواده ها و گروه های کوچک.

برای کسانی که ترجیح می دهند یک مکان مرکزی در فاصله پیاده روی از آسانسورهای اسکی در طول روز و بارها و رستوران ها در عصر قرار بگیرند. هتل کامینتو انتخاب خوبی است این هتل مدرن اقامتی به صورت تخت و صبحانه و فرصتی برای لذت بردن از فضای این استراحتگاه کوهستانی شلوغ ارائه می دهد. اتاق ها راحت و مجهز هستند و دو تله اسکی در فاصله کمی وجود دارد.

خوردن و آشامیدن

Madonna di Campiglio به دلیل کیفیت غذاهای ارائه شده در رستوران های کوهستانی خود مشهور است. سیستم عالی بالابر کابین به این معنی است که تعداد زیادی از آنها برای اسکی بازان و غیر اسکی بازان قابل دسترسی هستند. اینها عبارتند از بوخ در ایستگاه میانی آسانسور کابین گروست و استوپانی در بالای آسانسور کابین گروست. کلبه فیات در بالای آسانسور کابین اسپیناله دارای یک منطقه سلف سرویس بزرگ (و بهترین چیپس در منطقه) است. در رستوران زیبای آنها با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از منطقه اسکی گروست در سراسر دره، غذاخوری‌های بسیار عالی در دسترس است. این رستوران غذاهای لذیذ و غذاهای سنتی را در 2100 متری ارائه می دهد.

Ristorante Viviani دوست داشتنی مورد علاقه من است. درست زیر بالای آسانسور کابین پرادالاگو، دارای یک منطقه سلف سرویس بزرگ و یک رستوران دنج است. منوی هفتگی این رستوران غذاهای سنتی خوش طعم به همراه چشم انداز پانوراما از منطقه اسکی زیر را ارائه می دهد.

Cascina Zeledria در sholpes Pradalago بالاتر از Madonna di Campiglio

Cascina Zeledria در sholpes Pradalago بالاتر از Madonna di Campiglio

در دامنه‌های پایین‌تر منطقه اسکی پرادالاگو، درست در کنار پیست آبی، کاسینا زلدریا سنتی قرار دارد که غذاهای سنتی دلچسبی را با استفاده از محصولات مزرعه خود ارائه می‌دهد. این رستوران از طریق جاده نیز قابل دسترسی است، بنابراین هیچ مانعی برای خرید پنیر و ژامبون عالی از فروشگاه مزرعه آنها وجود ندارد.

فایل حقایق

رسیدن به آنجا: نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه ورونا والریو کاتولو است. با این حال می توانید از ونیز، ترویزو، بولزانو و هر دو فرودگاه میلان نیز ترانسفر کنید.

نقل و انتقالات: تعاونی شرکت های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، شاتل FLYSKI انتقال از چندین فرودگاه به استراحتگاه های ترنتینو از جمله مدونا دی کمپیلیو را ارائه می دهد.

رفت و آمد: این کارت مهمان ترنتینو برای مهمانانی که در هتل های اینجا اقامت دارند در دسترس است و شامل حمل و نقل عمومی رایگان و همچنین دسترسی به جاذبه های متعدد است.

مدرسه اسکی: مدارس اسکی و استخدام اسکی در Madonna di Campiglio بسیار زیاد است. توصیه‌های من مدرسه اسکی Rainalter است که از مربیان آن در 26 سال گذشته استفاده کرده‌ام و استخدام اسکی جدید Lorenzetti که در زمستان امسال کشف کردم.

زمان خوبی برای رسیدن به آنجا: ترنتینو زمانی بخشی از امپراتوری اتریش هاپسبورگ و محل سکونت مورد علاقه سیسی، همسر فرانتس یوزف بود. این میراث هر ساله در ماه فوریه در طول هفته کارناوال هاپسبورگ جشن گرفته می شود. مردم محلی لباس دورهمی می پوشند تا ورود مهمانی سلطنتی را دوباره به نمایش بگذارند. یک توپ صحنه و لباس جشن ها را در هتل Des Alpes که دادگاه هاپسبورگ در آنجا اقامت داشت، می بندد.

اطلاعات بیشتر: به وب سایت مراجعه کنید مدونا دی کامپیلیو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *