تورها

بلنهایم پالاس لج ترتیر، آکسفوردشایر، انگلستان

کاخ بلنهایم یکی از بزرگترین و مشهورترین خانه های باشکوه بریتانیا است. این کاخ زیبا و محوطه‌های وسیع آن در تمام طول سال به روی بازدیدکنندگان باز است و همچنین برنامه‌های متغیری از رویدادها و نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود. استراحتگاه Blenheim Palace Lodge فرصتی عالی برای گذراندن چند روز در چند قدمی کاخ Blenheim و شهر زیبای Cotswold Woodstock است.

خورشید بر فراز عقب نشینی بلنهایم لاج طلوع می کند

استراحتگاه لژ در کاخ بلنهایم در کوتس ولدز

فکر زیادی در مورد چیدمان کاخ Blenheim Lodge Retreat شده است که بیشترین استفاده را از منطقه جنگلی که در اطراف املاک Blenheim Palace اشغال می کند، شده است. هر یک از اقامتگاه های چوبی برای تضمین حفظ حریم خصوصی ساکنان خود و در عین حال بهترین مناظر دوست داشتنی در سراسر حومه اطراف قرار داده شده است. این اقامتگاه که توسط Darwin Escapes مدیریت می‌شود، دارای اقامتگاه‌های لوکس یک، دو و سه خوابه است.

وینستون لج یک خوابه در Blenheim Palace Lodge Retreat، ووداستاک، آکسفوردشایر

وینستون لج یک خوابه در Blenheim Palace Lodge Retreat، ووداستاک، آکسفوردشایر

برای کی

مجردها، زوج ها، خانواده ها، گروه های کوچک دوستان و دوستداران سگ از تطبیق پذیری اقامتگاه های پیشنهادی لذت خواهند برد. از کسانی که به دنبال استراحتی آرامش‌بخش هستند تا گردهمایی‌های خانوادگی، این یک مکان ایده‌آل است. تراس های مبله خارج از اقامتگاه ها فرصتی عالی برای لذت بردن از هوای تازه در حین گپ زدن با خانواده یا خواندن کتاب است.

محل اقامت

مخلوطی از اقامتگاه های یک، دو و سه خوابه که مجموعاً 36 خوابه در اطراف یک محوطه پارک پراکنده شده است. همه اقامتگاه های اینجا دارای یک اتاق نشیمن با پلان باز هستند که به آشپزخانه کاملا مجهز منتهی می شود. هر آشپزخانه دارای اجاق، مایکروویو، ماشین ظرفشویی و یخچال/فریزر و همچنین مجموعه خوبی از ظروف و ظروف پخت و پز است.

اسکان با طرح باز در Blenheim Palace Lodge Retreat، Woodstock، Oxfordshire

اسکان با طرح باز در Blenheim Palace Lodge Retreat، Woodstock، Oxfordshire

اتاق خواب ها دنج و راحت هستند و سیستم گرمایش کارآمد تضمین می کند که اقامتگاه ها در طول سال گرم هستند. هر اقامتگاه دارای یک پارکینگ و یک ایستگاه شارژ الکتریکی است.

اتاق خواب در Blenheim Palace Lodge Retreat، Woodstock، Oxfordshire

اتاق خواب در Blenheim Palace Lodge Retreat، Woodstock، Oxfordshire

غذا و نوشیدنی

لژها خود پذیرایی می کنند، بنابراین مهمانان می توانند غذای خود را با خود بیاورند یا در بدو ورود در ووداستاک خرید کنند. برخی از مهمانان برای تحویل در اقامتگاه ها از سوپرمارکت محلی ترتیب می دهند.

میخانه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در وودستاک وجود دارد و کاخ Blenheim یک رستوران در Orangery و یک کافه در حیاط اصطبل دارد. یک چای عصرانه لذیذ از غذاهای مخصوص نارنجستان است.

چای بعد از ظهر در پرتقال در کاخ بلنهایم

چای بعد از ظهر در پرتقال در کاخ بلنهایم

امکانات

در بدو ورود، مهمان‌ها وارد می‌شوند و کارت‌های کلیدی را از پذیرش دریافت می‌کنند – یک ساختمان مجزا در ورودی که یک فروشگاه کوچک برای فروش اقلام ضروری و سوغاتی‌های کاخ Blenheim دارد. همچنین دارای یک اتاق نشیمن کوچک با دستگاه قهوه ساز است. پذیرش همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر توسط کارکنان خوش برخورد و کارآمد انجام می شود، بنابراین همیشه شخصی برای پاسخگویی به سوالات و ارائه کمک در صورت نیاز وجود دارد. وای فای رایگان در هر اقامتگاه موجود است.

پذیرایی در Blenheim Palace Lodge Retreat، Woodstock، Oxfordshire

پذیرایی در Blenheim Palace Lodge Retreat، Woodstock، Oxfordshire

چقدر؟

نرخ ها به اندازه ملک و زمان و مدت اقامت بستگی دارد و از 270 پوند برای 4 شب اقامت در اواسط هفته شروع می شود تا 345 پوند برای اقامت 3 شب آخر هفته در طول ماه های زمستان در وینستون لاج یک خوابه.

بررسی در دسترس بودن

چه چیزی در این نزدیکی است

Blenheim Palace Lodge Retreat به راحتی از جاده اصلی به Woodstock قابل دسترسی است. اما هنگامی که به آنجا رسیدید، از نزدیکی آن به کاخ Blenheim و Woodstock با استفاده از انواع مسیرهای پیاده روی برای کاوش در منطقه استفاده کنید. کاخ Blenheim به معنای واقعی کلمه در آستانه در است و نزدیک ماندن فرصتی عالی برای گذراندن مدتی برای کاوش در کل املاک و همچنین خود کاخ است.

اتوبوس‌های محلی به وودستاک نیز برای کسانی که ترجیح می‌دهند زیاد راه نروند وجود دارد. ورودی اصلی وسیله نقلیه به کاخ Blenheim در فاصله کوتاهی از Retreat قرار دارد و یک ورودی عابر پیاده در انتهای شهر با یک پیاده روی دوست‌داشتنی تا کاخ در کنار دریاچه ملکه وجود دارد. پشت Retreat یک منطقه علفزار بزرگ در اطراف Atenuation Pond – پناهگاهی برای دوستداران سگ است.

کلیسای Bladon یک پیاده روی کوتاه از طریق مسیری است که از طریق دروازه پشتی Retreat قابل دسترسی است. وینستون چرچیل در اینجا دفن شده است که توسط قبرهای همسرش کلمنتین و مادر و پدرش احاطه شده است.

شهر زیبای Woodstock در فاصله چند قدمی Retreat یا یک سفر کوتاه با اتوبوس عمومی قرار دارد. این شهر در لبه Cotswolds قرار دارد و دارای فروشگاه‌ها، میخانه‌ها و کافه‌های مستقل و همچنین موزه نظامی آکسفوردشر و ورودی تاون گیت به کاخ Blenheim است.

ویتنی، یک شهر بازار سنتی در کوتس ولدز، سفری کوتاه با اتوبوس عمومی محلی است که مسیری خوش منظره را از میان برخی از روستاهای زیبای کاتسوولد دنبال می‌کند. در اینجا هر پنجشنبه و شنبه یک بازار روباز و همچنین چهارمین جمعه هر ماه یک بازار کشاورزان وجود دارد. این شهر همچنین دارای کلیسای محلی چشمگیر سنت مری و قصر اسقف است. آکسفورد با حمل و نقل عمومی نیز قابل دسترسی است.

رسیدن به آنجا

ماشین شخصی بهترین گزینه است و در کنار هر اقامتگاه یک پارکینگ و همچنین یک ایستگاه شارژ برقی وجود دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های راه‌آهن فین استاک، آکسفورد، چارلبری و شهر بیستتر و یک تاکسی یا اتوبوس عمومی پس از آن هستند.

حکم نه تنها یک استراحتگاه ایده آل برای کسانی که مایل به بازدید از کاخ بلنهایم هستند، بلکه برای آن استراحت خاص، چه در کنار خانواده و دوستان برای مدتی خنک، عالی است.

بررسی توسط والری کالینز، مسافر باتجربه والری که یک دونده عالی است، از ۲۵ سال پیش که سفر را آغاز کرد، درباره تجربیات خود در جاده می نویسد. پس از انتشار چهار کتاب به سراغش رفت سفرنامه نویسی آنلاین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *