تورها

چرا باید گورسکی کوتار، کرواسی را در لیست سطل خود قرار دهید؟

تماس با کوهنوردان، گردشگران و دوچرخه سواران: اگر عاشق گذراندن وقت در طبیعت هستید، سفر به گورسکی کوتار مقصدی است که باید درباره آن بدانید.

به نوعی این منطقه باشکوه با ویژگی منحصر به فردش مورد توجه مسافران قرار گرفته و گردشگری انبوه دست نخورده باقی مانده است.

با این حال گورسکی کوتار یک منطقه سرسبز و کوهستانی در غرب کرواسی است و بین کارلواچ و ریجکا قرار دارد. این منطقه از جنگل های وسیع و دریاچه های وسیع تشکیل شده است که 63 درصد از چشم انداز را پوشش می دهد که این منطقه را برای زندگی در فضای باز عالی می کند.

به همین دلیل است که گورسکی کوتار را قلب سبز کرواسی لقب داده اند و حتی برخی آن را سوئیس کرواسی می نامند. این یک سرزمین عجایب واقعی هم در تابستان و هم در زمستان است، در حالی که کوه های قدرتمند ریسنژاک و کلک مشرف می شوند.

آبشارها و دریاچه های گورسکی کوتر

گورکی کوتار دریاچه های شگفت انگیزی را ارائه می دهد. زمان رویا

آنها می گویند: “اگر در این سیاره جادو وجود داشته باشد، در آب موجود است”. در گورسکی کوتار آبشارهای آبشاری و همچنین قدرت آب در دره های وراژی پرولاز و کاماچنیک وجود دارد. گورسکی کوتار دریاچه های زیبایی دارد، مانند دریاچه لوکوه و دریاچه باجر که بسیار مورد علاقه کوهنوردان است.

دریاچه لوکوه تا دامنه کوه ریسنجاک امتداد دارد و یکی از شگفت انگیزترین تصاویر کارت پستال را در گورسکی کوتار ایجاد می کند. این دریاچه که در واقع یک مخزن با حداکثر عمق 40 متر است، در سال 1954 زمانی که سدی برای توقف جریان رودخانه لوکوارکا ساخته شد، ایجاد شد.

دریاچه Fuzine در دره جذاب رودخانه Licanka در دهه 1950 ساخته شد. با عمق متوسط ​​2 تا 7 متر حجم آن تقریباً یک میلیون متر مکعب آب است و آن را برای ورزش های آبی مانند قایق سواری، قایق رانی و کایاک سواری مناسب می کند. به لطف جریان هوای ثابت، برای موج سواری بادی نیز ایده آل است.

در اطراف این دریاچه ها مسیرهای پیاده روی دایره ای آسان زیادی وجود دارد.

غذای گورسکی کوتر

گوشتخواران در گورسکی کوتار در عنصر خود خواهند بود. غذاها عمدتاً گوشت بره، گاو و خوک هستند که با کلم ترشی و لوبیا پخته می شوند یا شاید کبابی یا دودی خشک شده و معمولاً با سیب زمینی (ličke pole) سرو می شوند. از گوشت گوزن یا گراز اغلب برای تهیه سوسیس، پستو تره خرس، گولش شکارچی با پولنتا، نان خانگی یا کوفته سیب زمینی استفاده می شود. برای صحرا، توت سیاه یا اشترودل سیب و پنیر خانگی شیر گاو را خواهید یافت.

مردم محلی گورسکی کوتار میزبانان سخاوتمندی هستند که دوست دارند با یک لیوان یکی از راکیجاهای با کیفیت – نوشیدنی ملی کرواسی شبیه به براندی – صمیمانه و صمیمانه لذت ببرند. این عدد الکلی می تواند به 50 درصد برسد که با استفاده از میوه های زمین های پست حاصلخیز منطقه با استفاده از سیب، زغال اخته یا هلو به صورت محلی تولید می شود.

گورسکی کوتر سرزمین عجایب در تمام فصول

از زیبایی آن در زیر پوشش برفی لذت ببرید، در حالی که با پرتوهای بهار و تابستان خورشید روشن می شود یا در حالی که با برگ های زرد پاییزی پوشیده شده است.

گروسکی کوتر پاییز

گروسکی کوتر پاییز ج.ilijaa
123RF


پکیج تور گروسکی کوتر:

سفر هوشمند یک تور 7 روزه در گروسکی کوتار دارد که در فوزینه، پارک ملی ریشنجاک، وراژی پرولاز و زلنی ویر، شهر دلنیسه و جاپلنشکی vrh – پارک ملی حفاظت‌شده – افسانه‌مانند Ogulin و کوه Klek و پارک جنگلی Golubinjak .

تعطیلات فعالی را دور از شلوغی شهر و سر و صدا سپری خواهید کرد، از پیاده روی در جنگل، مناطق حفاظت شده و پارک ملی لذت خواهید برد. از افسانه هایی که توسط راهنماها نقل می شود لذت ببرید و ذائقه خود را با محصولات بومی محلی و غذاهای معروف این منطقه پذیرایی کنید.

در طول سفر شما قلب سبز کرواسی، چشم انداز، سنت و سبک زندگی آن را کشف خواهید کرد. از طعم غذاهای معروف و خوشمزه گورسکی کوتار، پنهان ترین جواهرات آن لذت ببرید، با مردم محلی ملاقات کنید و مهمان نوازی آنها را احساس کنید، این بهترین راه برای پایان دادن به یک تجربه واقعی از گورسکی کوتار است!

برای رزرو خود در گروسکی کوتر با سفر هوشمند اینجا را کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *