تورها

رستوران مکزیکی جدید به دنیای دیزنی می آید

رستوران‌های Rosa Mexicano یک رستوران جدید با سرویس میز ناهار خوری را اعلام کرده است که در سال 2023 به دنیای والت دیزنی می‌آید. این پست جزئیات رسمی افزودنی آینده، چیزی که جایگزین آن می‌شود و سایر توضیحات را پوشش می‌دهد.

این اولین مکان رستوران‌های Rosa Mexicano در منطقه اورلاندو خواهد بود که در اوایل سال 2023 به مجموعه غذاخوری‌های انباشته شده در Walt Disney World Swan and Dolphin می‌پیوندد. با مکان‌های فعلی در نیویورک، پنسیلوانیا، ماساچوست، نیوجرسی و مریلند رستوران‌های روزا مکزیکانو، و همچنین افتتاحیه‌های آتی در چهار ایالت دیگر، یک تجربه غذاخوری «فیستای عالی» از جمله آیتم‌های منوی خاص و مارگاریتاهای برنده جایزه را ارائه خواهند داد.

ورود روزا مکزیکانو به والت دیزنی ورلد سوان و دلفین لحظه ای واقعا هیجان انگیز از گسترش ما است. جیم دان، مدیر عامل Rosa Mexicano، گفت: افتتاحیه منعکس کننده دیدگاه سرآشپز بنیانگذار ما جوزفینا هاوارد برای معرفی سنت های آشپزی مکزیکی و میراث اصیل مکزیکی به جهان است. هنگامی که رستوران باز شد، ما به بازار اورلاندو یک برداشت تازه از غذاهای مکزیکی، میراث اصیل مکزیکی، تکنیک های آشپزی و غذاخوری های پر جنب و جوش ارائه خواهیم داد.

مکان رستوران Rosa Mexicano در والت دیزنی ورلد توسط مانوئل تروینو، معاون آشپزی اداره می شود و دارای عناصر طراحی دراماتیک برای انتقال مهمانان به یک سفر آشپزی منحصر به فرد است. این رستوران با مساحت 5500 فوت مربع، قسمت های مختلف نشیمن با ظرفیت حدود 300 مهمان، از جمله یک بار 30 نفره و یک اتاق غذاخوری خصوصی برای 50 نفر ارائه می دهد.

Rosa Mexicano در دلفین جهانی والت دیزنی قرار خواهد گرفت و جایگزین رستوران فعلی Fresh Mediterranean Market خواهد شد. این رستوران تا اطلاع ثانوی باز خواهد بود، اما احتمالاً در سال جاری برای بازسازی گسترده باز خواهد بود.

منوی رستوران Rosa Mexicano تفسیری معاصر از غذاهای اصیل مکزیکی، از جمله غذاهای کلاسیک محبوب و غذاهای مبتکرانه و پیچیده که ادای احترام به مناطق بسیار متنوع آشپزی مکزیک است را به نمایش می گذارد.

برنامه نوشیدنی معروف Rosa Mexicano دارای بیش از 100 نوع تکیلا و عرقیات مبتنی بر آگاو است. مارگاریتای انار یخ زده این رستوران که به عنوان بهترین در شهر نیویورک انتخاب شده است نیز در منوی Walt Disney World ظاهر می شود.

شان ورنی، مدیر کل منطقه والت دیزنی جهانی سوان و دلفین گفت: «رزا مکزیکانو شریکی عالی برای بهبود گزینه‌های غذاخوری فعلی ما است. ما به خود می بالیم که بهترین تجربه های رستوران با کیفیت را برای مهمانان هتل خود و همچنین ساکنان محلی اورلاندو ارائه می دهیم، و روزا مکزیکانو به این وعده عمل می کند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که از اوایل سال 2023 در اولین مکان فلوریدا آن‌ها قرار خواهد گرفت.»

میهمانان می توانند اولین طعم رزا مکزیکانو را در طول این سفر تجربه کنند غذا و شراب کلاسیک قو و دلفینکه در 11 و 12 نوامبر 2022 برگزار خواهد شد. Rosa Mexicano ایستگاه مزه را در طول جشنواره سالانه محبوب ارائه خواهد کرد.

دفتر مرکزی آن در نیویورک، رز مکزیکی زمانی که اولین بار درهای خود را در Upper East Side در سال 1984 باز کرد، استاندارد جدیدی را برای غذاخوری خوب مکزیکی تعیین کرد. بنیانگذار سرآشپز جوزفینا هوارد نقش اصلی را در تعریف آنچه که در آن زمان یک غذای انقلابی “جدید” برای غذاخوری های آمریکایی بود ایفا کرد. Rosa Mexicano به ارائه غذاهای مکزیکی اصیل و الهام گرفته از منطقه در فضایی شیک و “جشن مرتفع” ادامه می دهد.

برای نسل‌ها، گواکاموله و مارگاریتا انار منجمد به عنوان بهترین در کلاس شناخته می‌شوند. امروزه، این شرکت رستوران‌هایی را در شمال شرق از جمله نیویورک، نیوجرسی، پنسیلوانیا، مریلند و ماساچوست اداره می‌کند.

من قبل از این اعلامیه هرگز نام Rosa Mexicano را نشنیده بودم، اما با قضاوت بر اساس مکان آن در شمال شرقی، می‌خواهم حدس بزنم که احتمالاً شبیه رستوران‌های مکزیکی موجود در اطراف والت دیزنی ورلد است که توسط گروه رستوران پالماس اداره می‌شوند. شخصاً، این برای من آزار نمی‌دهد، زیرا آن مکان‌ها غذاهای دلپذیری را برای جمعیت ارائه می‌دهند.

صرف نظر از این، تقریباً مطمئناً این یک پیشرفت بی چون و چرا نسبت به چیزی است که جایگزین می شود. همراه با Garden Grove، بازار تازه مدیترانه‌ای احتمالاً بزرگترین استثنا برای این جمله است که Swan & Dolphin ترکیب‌های آشپزی را «انباشته» کرده‌اند. جدای از آن دو مشکوک، همه چیز از کافی شاپ ها گرفته تا مکان های اصلی ناهار خوری عالی هستند.

در مورد آن، من دیر شده ام که Amare را در Swan Reserve جدید بررسی کنم، اما خارق العاده.

ما در آن رستوران سرویس میز شام خوردیم و یک شام عالی خوردیم و یکی از معدود مهمانی ها در کل رستوران بودیم. همه چیزهایی که داشتیم عالی بود – از پیتزای خاص گرفته تا استیک گرفته تا سوولاکی. بدیهی است که در اینجا کاملاً در مورد موضوع نیست زیرا Rosa Mexicano توسط یک گروه رستوران متفاوت اداره می شود، اما فکر کردم در صورتی که نتوانم Amare را مرور کنم، در حالی که در حال بحث در مورد Swan & Dolphin هستیم به آن اشاره کنم. (کافی است بگوییم، ما آن را توصیه می کنیم!)

ما همچنین اقامت در والت دیزنی ورلد سوان و دلفین و مخصوصاً ذخیره‌گاه قو جدید را توصیه می‌کنیم. برای کسانی که با آنها آشنا نیستند، هتل های Walt Disney World Swan و Dolphin به عنوان استراحتگاه های لوکس در نظر گرفته می شوند اما توسط Marriott مدیریت می شوند. با توجه به توافقی که در دوران آیزنر وجود داشت، اینها تنها هتل های شخص ثالثی هستند که مانند استراحتگاه های لوکس واقعی و قابل رزرو توسط عموم رفتار می شوند. (Shades of Green مشابه است، منهای قسمت آخر.)

اعضای Marriott Bonvoy Rewards علاوه بر بهره‌مندی از مزایا و مزایای مهمان والت دیزنی ورلد استاندارد در محل، می‌توانند از مزایای برنامه، از جمله کسب امتیاز Marriott Bonvoy با هر اقامت استفاده کنند. ما اعضای Marriott Bonvoy هستیم، در بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای دیگر اقامت داشته‌ایم و آن را یک برند معتبر با خدمات با کیفیت می‌دانیم.

اگر تا این حد به این پست رسیده باشید، احتمالاً یکی از بسیاری از افراد سختکوش دنیای والت دیزنی نیستید که Swolphin را از دستش رد می کنند زیرا این هتل ها «دیزنی نیستند». این افراد اشتباه می کنند.

ما طرفداران پر و پا قرص دیزنی هستیم، اما فکر نکنید مدیریت هتل یکی از کت و شلوارهای قوی این شرکت است. ماریوت قطعاً در آنجا برتری دارد. مطمئناً همه چیز در مورد Swan & Dolphin عالی نیست (اتوبوس پادشاهی جادویی به TTC بزرگترین حمله به آن است) یا حتی عالی نیست. با این گفته، تجربیات ما در اینجا عموماً از تجربیات املاک متعلق به دیزنی پیشی گرفته است.

اگرچه هتل‌های Walt Disney World Swan و Dolphin Resort متعلق به دیزنی نیستند، اما این هتل‌ها بسیار در محل هستند. سوان و دلفین که در دریاچه کرسنت در کنار مسافرخانه بورد واک و باشگاه قایق‌های تفریحی و ساحلی قرار دارد، در چند قدمی استودیوهای هالیوود اپکوت و دیزنی است.

Swan & Dolphin با این بخش برجسته از املاک و مستغلات، در واقع موقعیت بهتری (به نظر من) نسبت به اکثر هتل های متعلق به دیزنی دارد. برای هر کدام، اما من کرسنت لیک را با حلقه مونوریل پادشاهی جادویی همان بالا قرار می‌دهم.

Swan & Dolphin همچنین از بسیاری از هتل‌های متعلق به دیزنی برخوردار است و اکنون که جادویی سریع دیزنی بازنشسته شده است و تا زمانی که برنامه غذاخوری دیزنی به حالت تعلیق باقی مانده است. علاوه بر ورود زودهنگام، مهمانان Swan & Dolphin واجد شرایط ساعات طولانی عصر هستند، در حالی که مهمانان Value و Moderate Resort واجد شرایط نیستند.

برخلاف دیگر هتل‌های شخص ثالث که از نظر فنی در محل هستند، Walt Disney World Swan & Dolphin واقعا بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می‌کند. تمام مزایای (حداقل در حال حاضر) اقامت در یک هتل متعلق به دیزنی، به علاوه برنامه پاداش و مدیریت بهتر. در مورد تنها چیزی که شما از دست می دهید IP دیزنی است که به هتل تزریق شده است.

در واقع، این درست نیست. چیز دیگری که با Swan & Dolphin از دست می دهید قیمت های بالا است.

جدا از برخی ناهنجاری‌ها، این هتل‌ها قیمت‌های رقابتی دارند و در واقع در حال حاضر تخفیف‌هایی ارائه می‌دهند. (اگرچه بسیاری از آن‌ها قبلاً برای اکتبر تا دسامبر رزرو کرده‌اند.) به طور کلی، نرخ‌ها در Swan & Dolphin بسیار بهتر است، به‌ویژه برای کسانی که واجد شرایط تخفیف وابستگی هستند یا موفق به کسب یک معامله داغ می‌شوند.

در نهایت، نمی توانم بگویم که از آمدن روزا مکزیکانو به دنیای والت دیزنی بسیار مشتاق هستم، اما باید حداقل یک پیشرفت تدریجی باشد که نوع جدیدی از آشپزی را به Swan & Dolphin می آورد. به نظر من، رستورانی «هیجان‌انگیز» به نظر نمی‌رسد که سعی کنم آن را امتحان کنم، اما هر افزودنی جدید لازم نیست.

در این مرحله، هرچه غذاخوری بیشتری به دنیای والت دیزنی اضافه شود، بهتر است. بازار تازه مدیترانه ای مورد استفاده قرار نگرفت (و به دلایل خوبی) بنابراین این یک ارتقاء خواهد بود. با این اوصاف، سلیقه ها و ترجیحات بدیهی است که متفاوت است، بنابراین شاید برخی از شما از این خبر بسیار هیجان زده شوید!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد پیوستن رستوران Rosa Mexicano به صحنه غذاخوری دنیای والت دیزنی چیست؟ فکر می‌کنید این یک افزودنی ارزشمند به چشم‌انداز آشپزی اطراف دریاچه کرسنت خواهد بود، یا فقط سر و صدای بیشتری در بازاری شلوغ که تفاوت چندانی با رستوران‌های مکزیکی در فاصله کوتاهی در داخل EPCOT ندارد؟ آیا برای این پیشنهاد شخص ثالث هیجان زده هستید یا برخی از مفاهیم اصلی را ترجیح می دهید? آیا با افکار موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *