تورها

ساعات کاری پارک 2023 استودیوی هالیوود دیزنی، ورود زودهنگام و شب های طولانی: اطلاعات و نکات

ساعات پارک در استودیوهای هالیوود عجیب اما ثابت است. این راهنما نه تنها زمان‌های عادی باز و بسته شدن را پوشش می‌دهد، بلکه ورود زودهنگام، عصرهای طولانی، بعد از ساعت کاری، رها کردن طناب، زمانی که برخی سواری‌ها واقعاً شروع به اجرا می‌کنند و موارد دیگر را نیز پوشش می‌دهد. به‌علاوه، نکات و ترفندهایی برای غلبه بر جمعیت و اجتناب از ساعاتی از روز که بیشترین حضور را دارند.

این فقط یک پست در مورد ساعات کار منظم در DHS نیست. اگر اینطور بود، یک جمله طولانی بود: استودیو هالیوود دیزنی معمولاً از ساعت 8:30 صبح تا 9 شب باز است. اگر فکر می کنید این تنها چیزی است که باید بدانید، قدرت بیشتری برای شماست. این پستی است که ما انجام می‌دهیم زیرا مرتباً سؤالاتی در مورد ساعات پارک جهانی والت دیزنی دریافت می‌کنیم و می‌خواهیم با بینش و جزئیات بیشتر کمی عمیق‌تر به آن بپردازیم.

اولین چیزی که باید بدانید این است که ساعت ها به آن اضافه شده است تقویم 5 روزه DisneyWorld.com به صورت چرخشی، معمولاً 60 روز قبل. دنیای والت دیزنی همچنین دارد تقویم ماهانه پیدا کردن آن به آسانی نیست، و در حال حاضر ساعت‌ها به صورت دسته‌ای بسیار زودتر سپری می‌شود.

رویه عادی والت دیزنی ورلد این است که ساعت‌های دیگ بخار یا محل نگه‌دارنده را قبل از تمدید ساعت‌ها بر اساس پیش‌بینی حضور و غیاب و اشغال هتل آزاد می‌کند. برای مدتی، انتشار اولیه ساعات پارک تقریباً بی معنی بود، زیرا هر پارک و تاریخ منفرد شاهد افزایش زمان بود. این در حال حاضر کمتر به عنوان یک تمرین شناخته شده است، و ساعاتی که منتشر می شوند اغلب ساعات پایانی هستند.

با این اوصاف، افزونه‌ها هنوز نسبتاً رایج هستند – احتمال کمتری وجود دارد که در سراسر صفحه رخ دهند. اکنون، بیشتر برای تعطیلات آخر هفته، تعطیلات و روزهای خاصی که پیش‌بینی می‌شود پارک‌ها شلوغ‌تر باشند، هدف‌گذاری شده است. در این سناریوها، تمدیدها ممکن است از چند هفته تا حدود دو ماه قبل رخ دهد. ما دقیقاً این سناریو را در حوالی روز شکرگزاری، کریسمس، سال نو، روز MLK و روز رئیس جمهور مشاهده کرده ایم.

رایج ترین تمرین در تاریخ های شلوغ تر در استودیوی هالیوود دیزنی این است که زمان پایان کار تا ساعت 9:30 شب تمدید شود. در گذشته نیز شاهد بودیم که زمان رسمی افتتاح پارک تا ساعت 8 صبح به جلو رفته است. از سال 2023، این معمول نیست. ساعات کاری عادی در استودیوی هالیوود دیزنی از 8:30 صبح تا 9 شب و ساعات اوج فصل از 8:30 صبح تا 9:30 شب است.

یکی دیگر از روش‌های رایج در این تاریخ‌های شلوغ، اضافه کردن زمان‌های نمایش دوم Fantasmic است. این مهم تر از 30 دقیقه اضافی است، زیرا یک مزیت استراتژیک بزرگ ارائه می دهد – به ما مراجعه کنید راهنمای مشاهده Fantasmic در دنیای والت دیزنی برای بیشتر.

صرف نظر از اینکه ساعت ها تمدید شده باشند، معمول است که Fantasmic یا نمایش در جلوی پارک از بسته شدن پارک یا حتی پس از آن شروع شود. زمان نمایش دوم Fantasmic معمولا در ساعت 9:30 بعد از ظهر است که پارک در ساعت 9:30 شب بسته می شود – یا حتی زمانی که پارک در ساعت 9:00 شب بسته می شود.

این به مهمانان اجازه می دهد تا به طور موثر روز را در DHS 30 تا 60 دقیقه پس از بسته شدن رسمی افزایش دهند، زیرا Fantasmic حدود 30 دقیقه طول می کشد. (به این معنی که در ساعت 10 شب از نمایش خارج خواهید شد، حتی در شب هایی که پارک در ساعت 9 شب بسته می شود.)

همچنین برای رستوران‌های سرویس میز بسیار معمول است که تا زمان بسته شدن پارک در استودیوی هالیوود دیزنی، رزروهای قبلی غذا را ارائه دهند. این بدان معناست که شب‌هایی که پارک در ساعت 9 شب بسته می‌شود، می‌توانید ADR را برای کافه Prime Time، Sci-Fi Dine In-Theater، و رستوران‌های علمی تخیلی دهه 50 پیدا کنید. هر یک از این وعده‌های غذایی حدود یک ساعت طول می‌کشد، بنابراین یک سناریو مشابه است – خروج یک ساعت کامل پس از بسته شدن پارکینگ.

در Oga’s Cantina، این تمرین حتی بارزتر است. آن نوار در Star Wars: Galaxy’s Edge تا ساعت 10 شب باز است و اغلب تا اندکی قبل از آن ADR ارائه می دهد. نتیجه نهایی این است که می توانید 90 دقیقه یا بیشتر پس از بسته شدن پارک از استودیوی هالیوود دیزنی خارج شوید.

اگر در مورد حمل و نقل به هتل خود نگران هستید، نکن به طور رسمی، حمل و نقل به پارک های موضوعی تقریباً 2 ساعت قبل از زمان باز شدن پارک شروع می شود و تا حدود 1 ساعت پس از بسته شدن پارک ها ادامه دارد. این اطلاعاتی است که در وب‌سایت دنیای والت دیزنی خواهید یافت و اعضای بازیگران به شما خواهند گفت.

درست است که اسکای لاینر و قایق‌ها طبق برنامه‌های اعلام شده خود در هتل‌های مربوطه و استودیوی هالیوود دیزنی باز و بسته می‌شوند. بنابراین اسکای لاینر در واقع در هر زمانی که روی تابلوهای بیرون از پارک مشخص شده است بسته می شود. با این حال، این در مورد همه حمل و نقل صادق نیست.

به طور غیر رسمی، اتوبوس ها پس از تعطیلی پارک تا زمانی که مردم در داخل پارک هستند به حرکت خود ادامه می دهند. همان‌قدر که Kingdom Keepers IRL به نظر می‌رسد، دیزنی شما را در پارک رها نمی‌کند. گاهی اوقات وقتی حمل و نقل تمام می شود، نزدیک به 2 ساعت پس از بسته شدن پارک ها است. اعضای بازیگران در مورد پاکسازی پارک‌ها و رادیو برای رانندگان اتوبوس روش‌مند هستند تا مطمئن شوند که تا زمانی که همه افراد سرگردان به حساب نیایند، در اطراف خود باقی بمانند.

ما پارک های موضوعی دنیای والت دیزنی را مدت ها پس از بسته شدن پارک، بارها و بارها ترک کرده ایم و هرگز مشکلی نداشته ایم. در هر صورت، تاخیر در خروج تا حد امکان بهترین اقدام است. می توانید از آرامش بسته شدن پارک لذت ببرید و به احتمال زیاد یک اتوبوس برای خود دارید. (برای کسانی که در اسکای لاینر یا کرسنت دریاچه استراحتگاه اقامت می کنند، حمل و نقل اتوبوسی برای بازگرداندن شما حتی پس از توقف حرکت اسکای لاینر و قایق ها در دسترس است.)

حالا بیایید به آن بپردازیم منبسط ساعت‌ها پارک استودیوهای هالیوود دیزنی برای مهمانان هتل‌های محل است. اینها ساعات ورود زودهنگام و ساعات طولانی عصر هستند که جایگزین ساعات جادویی اضافی در صبح و شب می شوند. اگر با جزئیات و نکات گزینه صبحگاهی آشنا نیستید، در ما بیشتر بدانید راهنمای ورود زودهنگام در دنیای والت دیزنی.

ورود زودهنگام است بزرگ در استودیوی هالیوود دیزنی بدون شک، این پارکی است که Early Entry در آن بزرگترین مزیت استراتژیک را ارائه می دهد. این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که جنگ ستارگان: ظهور مقاومت را در اولویت قرار دهید، با مزیت اضافه انجام این کار ابتدا این است که در زمانی که در صف آن هستید، احتمال کمتری دارد که با خرابی مواجه شوید. گزارش ما را در مورد بررسی کنید ورود زودهنگام در استودیوی هالیوود دیزنی این تجربه ما از حذف “سه رقمی سه رقمی” در DHS قبل از باز شدن پارک به روی مهمانان عادی را پوشش می دهد.

تا اینجای کار، ساعت‌های بعدازظهر تمدید شده است بسیار کم یاب در استودیوی هالیوود دیزنی، تنها زمانی اتفاق می‌افتد که درگیری‌های برنامه‌ریزی یا پیش‌بینی جمعیت شدید برای پادشاهی جادویی وجود داشته باشد. با این اوصاف، Extended Evening Hours نیز راه خوبی برای تجربه DHS با جمعیت کمتر است. (برای اطلاعات بیشتر به راهنمای ما برای ساعات طولانی عصر در والت دیزنی ورلد مراجعه کنید.)

با این اوصاف، تا دیر وقت ماندن در یک شب معمولی و رد کردن دومین نمایش Fantasmic (در صورت وجود) تقریباً به اندازه Extended Evening Hours یک استراتژی قوی است. ازدحام جمعیت معمولا در اوایل DHS به اوج خود می رسد، در بعدازظهر کاهش می یابد و تا عصر در روزهای عادی قابل کنترل تر می شود.

یکی دیگر از راه های نادر برای تا دیر وقت ماندن است 2023 بعد از ساعت ها در استودیو هالیوود دیزنی. در حال حاضر، این‌ها فقط برای زمستان و بهار ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند، اما با توجه به محبوبیت آنها و تعداد تاریخ‌هایی که قبلاً فروخته شده‌اند، انتظار داریم تاریخ‌های بیشتری در ماه‌های آینده داشته باشیم.

در حالی که ما نسبت به خرید بیش از حد پیشنهادات شارژ به دلیل FOMO و غیره انتقاد داریم، ما در واقع عاشق بعد از ساعت کاری در DHS هستیم. این قطعاً یک ولخرجی است، اما واقعاً ارزش پول را دارد. این یک فضای VIP به بازدید اضافه می کند و با کسری از قیمت استخدام راهنمای تور.

زمان انتظار ارسال شده در دو ساعت آخر روز در استودیو هالیوود دیزنی کمتر است، اما این تنها نیمی از داستان است. واقعی زمان انتظار اغلب به طور چشمگیری کمتر است، به ویژه برای Star Wars: Rise of the Resistance، Slinky Dog Dash، Mickey & Minnie’s Runaway Railway، و دیگر سرفصل ها.

یکی از نکاتی که باید در اینجا اضافه کنیم این است که Star Wars: Rise of the Resistance قابل اعتماد نیست و مستعد خرابی است. این بدان معنی است که انتظار تا پایان تنها روز خود در DHS برای انجام این جاذبه عالی خطرناک است. اگر سواری در دو ساعت آخر روز پایین بیاید، ممکن است اصلاً باز نشود. ما را بخوانید راهنمای سواری برای Star Wars: Rise of the Resistance، که مروری بر بهترین و بدترین راه‌ها برای انجام آن ارائه می‌دهد و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید.

صحبت از تجارت پرخطر، اتکا به رها کردن منظم طناب (زمان افتتاح رسمی پارک) در استودیوی هالیوود دیزنی توصیه نادرست است. همه جاذبه‌های سردر برای ورود زودهنگام باز هستند و همانطور که در بالا ذکر شد، زمان انتظار قبل از ظهر در DHS به اوج خود می‌رسد. به طور کلی، می توانید بین ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر در استودیوی هالیوود دیزنی منتظر بدترین جمعیت روز باشید.

همچنین شایان ذکر است که همه جاذبه ها در زمان افتتاح پارک شروع به فعالیت نمی کنند. برجسته‌ترین نمونه‌ها نمایش‌های صحنه و ملاقات و احوالپرسی هستند – و بسیاری از هر دو در DHS وجود دارد. این بخشی از دلیل بدتر شدن انتظارات زودتر از موعد است – تا زمانی که نمایش‌های صحنه‌ای متعدد پارک شروع به نمایش کنند، کار کمتری برای جذب جمعیت وجود دارد.

وقتی صحبت از تعامل استراتژی پارک و ساعات کاری می شود، گزینه دیگر Genie+ و Lightning Lanes است. بسیار معمول است که زمان بازگشت رزرو سواری بعداً در روز در استودیوی هالیوود دیزنی متوقف شود. این می‌تواند به این معنا باشد که لذت بردن از یک صبح آرام در خارج از پارک در حالی که لایتنینگ لاین‌ها را برای روزهای آخر روز روی هم می‌چسبانید، هوشمندانه‌ترین استراتژی است.

در اینجا طرح کلی روز ایده آل من در استودیوی هالیوود دیزنی، با ترکیبی از بهره وری و آرامش است:

  • در استراحتگاه اسکای لاینر بمانید
  • به محض شروع به کار Skyliner برای ورود زودهنگام و رها کردن طناب منظم به DHS بروید
  • اولین لاینینگ لاین را برای Slinky Dog Dash دریافت کنید
  • تا ساعت 10 صبح DHS را ترک کنید
  • سالن استراحت کنار استخر
  • خطوط لایتنینگ را در صبح و اوایل بعدازظهر پشته کنید
  • حدود ساعت 2 بعد از ظهر به DHS بازگردید
  • از Lightning Lanes استفاده کنید
  • شام
  • اولین فانتاسمیک
  • جاذبه های آماده به کار با انتظارهای کوتاه در عصر و آخر شب

این رویکرد اغلب به معنای گذراندن حدود نیم روز در استودیوی هالیوود دیزنی در مجموع است، اما انجام کارهای زیادی – از جمله برخی جاذبه‌ها دو بار. این سردرد و احتمال سوختگی را به حداقل می رساند و راهی عالی برای شکست دادن جمعیت است!

با این اوصاف، این رویکرد است نه بهینه برای اولین بار یا هر کسی که می خواهد تمام نمایش های صحنه را ببیند. ما همه اینها را بارها و بارها در چند دهه گذشته انجام داده ایم، بنابراین از این نظر عادی نیستیم. خبر خوب این است که همه چیز بین “ترک” و “بازگشت” را می توان با سرگرمی – و احتمالاً یک ناهار سرویس روی میز – عوض کرد و این طرح هنوز هم تقریباً به همان شکل عمل می کند. در واقع، این دقیقاً رویکردی است که در برنامه‌های تور ما برای DHS وجود دارد.

در آن نقطه، برای استراتژی و بینش برنامه ریزی استودیو دیزنی، پست های زیر را ببینید:

در نهایت، این باید آنچه را که باید در مورد ساعات پارک در استودیوی هالیوود دیزنی بدانید را پوشش دهد. اکنون همچنین باید روشن شود که چرا نکات ظریف و عجیبی وجود دارد که ارزش درک فراتر از اصول اولیه را دارد که DHS معمولاً از ساعت 8:30 صبح تا 9 شب باز است. بسیاری از مهمانان عادی می بینند که بین ساعت 9 صبح تا 10 صبح حاضر می شوند، ساعت 11 صبح غرق می شوند و قبل از ساعت 3 بعد از ظهر آنجا را ترک می کنند.

اکنون باید بدانید که چرا این اتفاق می‌افتد، چگونه از فرسودگی شغلی جلوگیری کنید، برنامه‌های کاری متفاوت با ساعات کاری معمولی، و غیره. مزیت بزرگ – و ادامه دادن به جریان شما را در یک نقطه ضعف بزرگ قرار می دهد!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

اندیشه های تو

نظر شما درباره ساعات عادی پارک در سال 2023 در استودیوی هالیوود دیزنی چیست؟ ترجیح می‌دهید برای ورود زود هنگام صبح، بعدازظهر یا عصر زودتر وارد شوید؟ چگونه از ویژگی های عملکردی DHS برای شکست دادن جمعیت استفاده می کنید؟ آیا با چیزی که در راهنمای ما برای ساعات پارک در استودیوی هالیوود دیزنی آمده است موافق یا مخالف هستید؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *