تورها

سالن استراحت رایگان بازگشت به EPCOT

سالن استراحت رایگان سال گذشته به جشنواره غذا و شراب EPCOT 2022 باز می گردد. این “نقطه مخفی” مکانی عالی برای مهمانان دنیای والت دیزنی خواهد بود تا با نوشیدنی های رایگان و تهویه مطبوع استراحت کنند و دوباره شارژ شوند. این پست نگاهی به داخل، غذا و نوشیدنی‌ها، نحوه دسترسی به مکان موقت در World Showcase، به‌علاوه مقداری تاریخ دارد.

در تلاش برای جلوگیری از نمایش بیش از حد دراماتیک یا هذلولی، سال گذشته سالن جدید را یک جواهر پنهان نامیدیم. این علیرغم حضور کم بود – ما هرگز بیش از ده نفر را در کل فضا ندیدیم، حتی پس از پستی که در مورد آن داشتیم. این تا حدی به این دلیل بود که سالن سال گذشته بسیار در معرض دید عموم قرار داشت، درست در کنار صف Frozen Ever After.

امسال چنین محدودیتی وجود نخواهد داشت. اگرچه سالن موقت هنوز باز نشده است، ما قصد داریم آن را نقطه مخفی، جواهر پنهان، سوراخ در دیوار، فرار از زیر رادار و غیره اعلام کنیم. این به دلیل عدم محبوبیت ذکر شده در سال گذشته است. و زیرا این دورگرد، به معنای واقعی کلمه در مجموع ترین مکان در سراسر نمایشگاه جهانی در EPCOT قرار دارد.

سالن آبی فلوریدا در رستوران مراکش واقع شده است. اگر با این رستوران آشنا نیستید، این رستوران در اعماق غرفه مراکش در راهروی بن بست قرار دارد که تنها خانه رستوران مراکش است.

قبل از تعطیلی، رستوران مراکش محبوبیت خاصی نداشت. این احتمالاً تا حدی به دلیل غذاهای عجیب و غریب تر آن بود، اما مکان نقش مهم تری داشت. به همین دلیل، معمولاً یکی از بازیگران در حیاط جلویی مراکش حضور داشت که مهمانان را به عقب برمی‌گرداند، منوها را نشان می‌داد و از رستوران (دست‌کم‌گرفته) تبلیغ می‌کرد.

وقتی EPCOT دوباره باز شد، رستوران مراکش بسته ماند. این به سختی تعجب آور بود – قبلاً با Planet Hollywood به عنوان یکی از ساده ترین ADR ها در والت دیزنی ورلد رتبه بندی شده بود. (بر خلاف سیاره هالیوود، رستوران مراکش غذاهای خوراکی سرو می‌کرد که یک تمایز کلیدی است.)

حتی پس از اینکه شخص ثالث شرکت کننده عملیاتی از غرفه مراکش خارج شد و عملیات را به دیزنی سپرد، رستوران بسته باقی ماند. باز هم جای تعجب ندارد. وجود دارد شاید تقاضای کافی برای توجیه افتتاح رستوران مراکش در این مرحله، اما اکنون با کمبود کارکنان، به سختی در اولویت قرار دارد.

خوشبختانه، برنامه های بین المللی در پرتگاه بازگشت هستند. این کمک بزرگی خواهد بود… و همچنین می تواند توضیح دهد که چرا سالن آبی فلوریدا از آکرشوس در نروژ به مراکش منتقل شده است. نه برای به راه انداختن شایعات / گمانه زنی، اما وجود دارد شاید دلیلی برای تغییر مکان والت دیزنی ورلد این سالن.

طبق برآورد ما، احتمال بازگشایی تالار ضیافت سلطنتی آکرشوس و بازگشت غذای کتاب داستان پرنسس دیزنی تا نوامبر 2022 به شدت افزایش یافته است. قبل از اینکه شانس‌سازان وگاس پرداخت‌ها را تنظیم کنند، اکنون شرط‌بندی کنید!

با این گفته، بیایید نگاهی به اطراف بیندازیم رستوران مراکش سالن آبی فلوریدا.

غرفه مراکش بر اساس طرح هایی بود که در شهرهای کازابلانکا، رباط، فاس و مراکش یافت شد. (شرط می‌بندیم که نمی‌توانید حدس بزنید کدام شهر الهام‌بخش این رستوران خاص بوده است.) مانند بسیاری از شهرهای مراکش، این غرفه به شهرهای جدید و قدیمی تقسیم می‌شود که توسط دروازه باب بو جلود (“آبی”) مشخص شده است.

رستوران مراکش فراتر از دروازه آبی قرار دارد و ظاهر روز افتتاحیه خود را تا حد زیادی با طراحی آراسته و جزئیات خیره کننده حفظ می کند. مراکش کشوری با «عجایب بی‌زمان» با مساجد، کنیسه‌ها، سوق‌ها، کلیساها و کصبه‌های باستانی است که در آن هنر و معماری طی قرن‌ها طراحی و اصلاح شده است.

این در داخل رستوران مراکش / فلوریدا بلو لانژ مشهود است. محیط واقعاً حمل و نقل است و دنیاها را از یک پارک موضوعی در فلوریدا در سال 2022 دور می کند. از کاشی کاری گرفته تا دستگاه های چای خوری تا سقف و (به ویژه) وسایل روشنایی، رستوران مراکش نمونه ای مجلل از دنیای قدیم مراکش و مدرسه قدیمی است. تجسم حساسیت های زیبایی شناختی.

متأسفانه، شما تجربه کاملی از بازدید از سالن آبی فلوریدا به دست نمی آورید. در طول یک وعده غذایی واقعی در رستوران مراکش، از موسیقی یک ترکیب دو تکه که آهنگ‌های سنتی را اجرا می‌کند و یک رقصنده شکم که استعدادهای خود را نشان می‌دهد و به بچه‌ها اشاره می‌کند تا در پیست رقص به او بپیوندند، لذت خواهید برد.

سپس غذا وجود دارد. رستوران مراکش انواع غذاهای پیچیده اما قابل دسترس را با طیف گسترده ای از ادویه ها و گیاهان سرو می کرد که غذاهای اصیل مراکشی را با تفاوت های ظریف، اما نه لزوماً طعم یا ادویه تند، تولید می کرد. برعکس، یکی از غذاهای مورد علاقه من در اینجا، ساق بره بوداده بود، که از استخوان هایش جدا می شد. حتی رستوران های سیگنچر نیز نمی توانستند با این موضوع رقابت کنند.

اوه، و رستوران مراکش بود به طور قابل ملاحظه ارزان تر از رستوران های دیگر به دلیل عدم محبوبیت، این مکان غالباً غذاهای ویژه ناهار یا نمونه‌های بزرگ را ارائه می‌کرد که مطابق با استانداردهای جهانی والت دیزنی مقرون به صرفه بودند.

حالا، اگر تعجب می‌کنید که چرا در پستی درباره سالن آبی فلوریدا که به طور تصادفی در محل برگزاری است، درباره رستوران مراکش فحش می‌دهم، پاسخ ساده است: فرصت طلبی شما چیزی شبیه یک مخاطب اسیر هستید و من از طرفداران بزرگ رستوران مراکش هستم.

ممکن است متوجه شده باشید که من از تلاش‌های ظریف برای متقاعد کردن شما برای دیدن Country Bear Jamboree با انتشار انجیل بر اساس Big Al در پست‌های غیر مرتبط استفاده می‌کنم. این کمی خودخواهانه است، زیرا هر تئاتر کامل کمی بیشتر در تضمین طول عمر خود پیش می رود. (همچنین فقط سرگرمی خوب و هنر عالی است که شما را با فرهنگ تر می کند، پس شما خوش آمدید!)

اینجا هم همین ایده من شما را تشویق می کنم که در صورت بازگشایی رستوران مراکش غذا بخورید. این به این دلیل است که می‌خواهم رستوران در آینده پیشرفت کند و برای 2+ سال دیگر تعطیل نشود. من همچنین می خواهم که شما از یک غذای عالی در یک محیط خوب لذت ببرید، حدس می زنم.

اکنون بیایید نکات برجسته مورد انتظار سالن آبی رایگان فلوریدا در غرفه مراکش را پوشش دهیم.

بیایید با آنچه در سال گذشته ارائه شد شروع کنیم. ایستگاه‌هایی با آب لوله‌کشی سلف‌سرویس و آب آبگرم حاوی میوه راه‌اندازی شد. پس از برداشتن فنجان های آب (یا پرسه زدن در اطراف و گرفتن عکس از معماری، حسب مورد) و گرفتن صندلی، یک چرخ دستی تنقلات به سمت میز شما آمد.

این گاری انواع تنقلات را ارائه می کرد: هویج و کرفس از پیش بسته بندی شده، تکه های سیب، ماست یونانی Oikos، هوموس و چوب شور Sabra Snackers، پنیر Babybel، و پرتقال یا سیب کامل. آب گازدار با طعم AHA نیز وجود داشت.

هنگامی که سال گذشته برای اولین بار از سالن آبی فلوریدا گزارش دادیم، شما مجاز به انتخاب دو میان وعده و یک نوشیدنی بودید. در حدود اکتبر، این به یک میان وعده تغییر کرد. کاهش دوباره به دنیای والت دیزنی وارد می شود! 😉

امسال، سالن آبی فلوریدا برای جشنواره بین‌المللی غذا و شراب Epcot 2022 باز خواهد بود که از 3 سپتامبر 2022 شروع می‌شود و تا 19 نوامبر 2022 از ظهر تا ساعت 6 بعد از ظهر هر روز ادامه خواهد داشت.

هنوز اطلاعاتی در مورد واجد شرایط بودن وجود ندارد، اما انتظار می رود که هر کسی بتواند مانند سال گذشته وارد شود. برای مدیران اجرایی، کارمندان و یا حتی اعضا محفوظ نبود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت مهمان دیزنی را نشان دهید، که یک PDF در وب سایت فلوریدا بلو بود (این صفحه از آن زمان حذف شده است). دلیل اینکه ما انتظار تغییر آن را نداریم این است که سالن در سال گذشته زمانی که برای همه باز بود به طرز باورنکردنی کم استفاده شده بود.

سال گذشته، سالن آبی فلوریدا در ابتدا برای رزرو در ماه اکتبر در نظر گرفته شد که EPCOT برای شروع پنجاهمین سالگرد شلوغ تر شد. هیچ یک از این اتفاقات هرگز رخ نداد، اما شرایط می تواند امسال متفاوت باشد. هنگامی که سالن واقعاً باز شد و خط‌مشی‌های رسمی منتشر شد، این را به‌روزرسانی می‌کنیم یا گزارشی را با تجربه خود به اشتراک می‌گذاریم.

کافی است بگوییم، سفر به دنیای والت دیزنی را صرفاً به این دلیل رزرو نکنید که می‌خواهید میان‌وعده‌های رایگان دریافت کنید – ممکن است ارائه آنها متوقف شود، سالن ممکن است سیاست‌های خود را تغییر دهد و غیره.

امسال، سالن آبی فلوریدا رایگان ارائه خواهد شد حتی بیشتر.

علاوه بر نوشیدنی‌های سبک، «سرگرمی‌های انتخابی مانند خالکوبی حنا و موارد دیگر» وجود خواهد داشت.

مهمانان فلوریدا بلو لانج نیز از صندلی VIP برای Eat to the Beat لذت خواهند برد.

همانطور که در ما پوشش داده شده است راهنمای مجموعه کنسرت های Eat to the Beat 2022خرید بسته ناهار خوری برای صندلی های رزرو شده واقعاً ضروری نیست – این کنسرت ها به اندازه Candlelight Processional محبوب نیستند. با این گفته، دید بهتری به صحنه نزدیکتر می کند. پس این یک مزیت است.

در نهایت، ما واقعاً در مورد بازگشت سالن آبی فلوریدا به دنیای والت دیزنی هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم درباره بازگشت آن به شما اطلاعات اولیه بدهیم، حتی اگر جزئیات کامل هنوز مشخص نیست.

سال گذشته، سردرگمی زیادی در مورد این مکان وجود داشت که منجر به وضعیت “پنهان شدن در معرض دید” شد، حتی اگر به معنای واقعی کلمه هر کسی در EPCOT می توانست از آن برای تنقلات، نوشیدنی ها، و مکانی برای خنک شدن و فرار از جمعیت استفاده کند. -همه در دومین غرفه پرمشغله نمایشگاه جهانی.

ما شخصاً به چند دلیل واقعاً مشتاقانه منتظر این هستیم. اول، به این دلیل که ممکن است سال گذشته بیش از هر مهمان دیگری از سالن آبی فلوریدا استفاده کرده باشیم و امیدواریم که امسال رکورد خود را بشکنیم. ما واقعاً نمی توانیم اغراق کنیم که چقدر این سالن برای کسانی که در مورد آن می دانستند، مفید است. به معنای واقعی کلمه بهتر از سالن DVC در EPCOT!

دوم، به این دلیل که تعداد بیشتری از شما را در معرض یک رستوران جهانی کم ارزش‌گذاری شده قرار می‌دهد و شاید کنجکاوی شما را در مورد بازگشت برای یک وعده غذایی مناسب تحریک کند. هر زمان که مکان‌های رستوران «جواهری پنهان» مورد علاقه‌مان را به اشتراک می‌گذاریم، برخی دیگر از طرفداران آن مکان‌ها ابراز انزجار می‌کنند و نمی‌خواهند این کلمه از بین برود. دیدگاه ما این است که بسیار بهتر از جایگزینی است که بسته شدن یا تبدیل شدن به چیزی محبوب تر و خوشایندتر است. (بخشی از من نگران است که این به عنوان غذا خوردن شخصیت علاءالدین برگردد.)

در نهایت، چون باید دلیلی وجود داشته باشد که چرا دیزنی سالن را از نروژ به مراکش منتقل کرده است، و امیدواریم این بدان معناست که کتاب داستان شاهزاده خانم دیزنی در چند ماه آینده بازگشایی می‌شود – ما می‌دانیم که این امر باعث می‌شود بسیاری از شما بسیار خوشحال!

نکته پایانی این است که ما می‌خواستیم هرچه زودتر در مورد این مکان عالی به شما اطلاعاتی بدهیم تا بیشتر شما امسال واقعاً از آن استفاده کنید. شما نباید (دوباره) در این سالن مشرف به خواب بخوابید. نه تنها مکانی عالی برای نوشیدنی رایگان است، بلکه فرصتی نادر برای دیدن نمونه‌ای از کارهای طراحی نمایشگاه قدیمی Imagineering است. به علاوه، هر روز نیست که چیزی به دست می آورید واقعا رایگان در دنیای والت دیزنی!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا سال گذشته از سالن آبی فلوریدا در EPCOT استفاده کردید؟ آیا در بازدید آتی از دنیای والت دیزنی در سال 2022 از این مکان تازه موقت رایگان بازدید خواهید کرد؟ آیا از فرصتی برای تجربه طراحی و جزئیات رستوران مراکش هیجان زده اید؟ آیا امیدواریم که این بدان معناست که غذاخوری کتاب داستان شاهزاده خانم دیزنی در اواخر سال 2022 به تالار ضیافت سلطنتی آکرشوس باز خواهد گشت؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *