دسته‌بندی نشده

اولین هتل ویلا د پرس در پاریس

تازه افتتاح شده ویلا د پرسواقع در سن ژرمن د پره در منطقه ششم پاریس، در امتداد خم خیابان بوسی با نمای سنگ تراشیده شده به سبک پس از هاسمن، درگاه معمولی پاریسی و بالکن هایش جلب توجه می کند.

34 اتاق مهمان و سوئیت و فضاهای عمومی این هتل ترکیبی از مشارکت های دو زیبایی است. یکی از آنها طراح داخلی فرانسوی برونو بوریونه است که هدایت هنری و طراحی های سفارشی مبلمان را ارائه کرد و خود را با صنعتگران فرانسوی برای یراق آلات، صفحات شیشه ای رنگی، مبلمان، پارچه و کاغذ دیواری احاطه کرد. دیگری Amelie du Chalard، بنیانگذار Amélie Maison d’Art است که مجموعه ای از بیش از 50 نقاشی را گردآوری کرد که همگی از ترکیب بندی های رایگان سفارشی توسط 11 هنرمند معاصر فرانسوی ساخته شده بودند تا دیوارهای هتل را تزئین کنند.

میهمانان و ساکنان محلی می‌توانند از طیف وسیعی از غذاهای اصلی صبحانه، از جمله رستوران‌های وین، کیک‌های میوه، کرپ‌ها، بوفه‌ای از شیرینی و پنیر، تخم‌مرغ و آبمیوه‌های خانگی و همچنین مجموعه‌ای از گزینه‌های بدون گلوتن لذت ببرند. این بار علاوه بر کوکتل های کلاسیک و دو ماکتل، مجموعه ای از هشت کوکتل با امضا را ارائه می دهد. محیط گرم و معمولی بار در طول روز پذیرای مهمانان و ساکنان محلی است.

نوار
(ویلا د پره)

فضای سلامتی هتل شامل یک اسپا با استخر آب گرم سرپوشیده 42 فوتی، سونا، دوش حسی و اتاق درمان است. این تجربه یک مرکز تناسب اندام وسیع است که 24/7 باز است و مجهز به جدیدترین کارخانه های تکنوگیم، یک دوچرخه بیضوی، یک دوچرخه ثابت، یک قایقران، وزنه های آزاد و تشک های یوگا است.

در ارتباط با برند فرانسوی-کالیفرنیایی Odacité، درمان‌های اسپا شامل ماساژ 60 دقیقه‌ای معبد زیبایی، ترکیبی از تکنیک‌های آیورودا و طب سنتی چینی است که با مزایای آروماتراپی تقویت شده است. همچنین صورت معبد زیبایی 60 دقیقه ای موجود است که “قدرت اسانس ها و ارتعاشات کریستال ها را مهار می کند” همراه با ماساژ صورت و تکنیک های Gua Sha.

مقالات مرتبط

سفرهای فوق العاده: گزارش از DUCO فرانسه

Le Bristol Paris اولین اتاق غذاخوری Dom Pérignon را ارائه می دهد

معرفی: Hôtel Des Grands Voyageurs

رنتال اسکینز از ویلاهای فرانسوی، بلیت های المپیک 2024 رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *