دسته‌بندی نشده

هتل های Andronis یونان به پاروس گسترش می یابد

هتل های آندرونیسمجموعه ای خانوادگی از هتل ها و ویلاهای مجلل در آتن و سانتورینی، با خرید Minois Hotel Paros گسترش خود را به پاروس اعلام کرده است. ملک در Parasporos با نام Andronis Minois در می 2024 بازگشایی خواهد شد.

این گسترش استراتژیک با برنامه در حال انجام برای گسترش حضور آندرونیس به میلوس، با یک تاسیسات مجلل بالقوه که قرار است در سال 2025 آغاز به کار کند، همسو است. اپراتور مستقل مهمان نوازی لوکس در یونان.

پس از بازسازی گسترده در سال 2023، این هتل دارای 44 سوئیت است که هر کدام دارای تراس و پاسیو هستند. هر اتاق از منظره خاص خود لذت می برد در حالی که سوئیت های چند خوابه دارای استخرهای خصوصی هستند. در فضاهای عمومی، مهمانان یک استخر اصلی با سکوی استراحت روزانه تا شب، باشگاه ورزشی مجهز در فضای باز و اسپا زیرزمینی پیدا خواهند کرد.

رستوران OLVO
(آندرونیس مینویس)

رستوران OLVO با ناهار خوری عالی نیز دستخوش ارتقاء خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این فضای احیا شده در بیرون از هتل در چشم‌اندازی چند طبقه با چشم‌انداز دریا ساخته شده و در بهار ۲۰۲۴ افتتاح شود.

در فاصله کمی بیش از 500 فوت از لبه آب، ماجراجویان می توانند از منوی فعالیت های گسترده مانند اسب سواری، غواصی در دریا، بادبادک سواری و موج سواری، ورزش های آبی و غیره لذت ببرند. فراتر از محدوده هتل، غذاهای لذیذ محلی اصیل در روستاهای مجاور منتظر مسافران است. آنها همچنین می توانند از کلیسای Koimisis Theotokou دیدن کنند که مناظر زیبایی را از کلیسای کلیسای خود که در بالاترین نقطه در ناوسا قرار دارد، ارائه می دهد.

مقالات مرتبط

One&Only Aesthesis در آتن شروع به کار کرد

قصر آبی رز وود، کرت برای اولین بار در سال 2025

Canaves Oia مجموعه جدید ویلاهای لوکس را معرفی کرد

Mandarin Oriental Costa Navarino اکنون باز است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *