دسته‌بندی نشده

پینگ مای پینگ بین قاره ای چیانگ مای تایلند افتتاح شد

بین قاره ای چیانگ مای مای پینگ در تایلند درهای خود را باز کرده است. هنگام طراحی پروژه تبدیل از هتل سابق امپریال مای پینگ، شرکت طراحی PIA Interior میراث سنتی لانا را با گذشته داستانی ساختمان لایه‌بندی کرد و در نتیجه فضاهایی را ایجاد کرد که به هتلی که در طول تاریخ 30 ساله خود پذیرای نسل‌هایی از مسافران بوده است، افتخار می‌کند.

مهمانان می توانند از بین 240 اتاق و سوئیت رو به شهر قدیمی یا دامنه های مه آلود کوه Doi Suthep انتخاب کنند. این اقامتگاه‌ها دارای اشیای دست‌ساز هستند که از صنعتگران محلی سفارش داده شده‌اند و حمام‌های بزرگ با وان حمام. مهمانانی که در اتاق‌ها و سوئیت‌های پرمیوم اقامت می‌کنند از مزایای Club InterContinental، از جمله صبحانه لوکس که در یک منطقه خصوصی سرو می‌شود، چای بعد از ظهر روزانه و کوکتل‌های عصرانه لذت خواهند برد.

The Gad Lanna که برای صبحانه، ناهار و شام باز است، بازاری سنتی با مواد فصلی و ارگانیک را تداعی می‌کند که برای غذاهای شمال تایلند استفاده می‌شود. کام لابی لانژ مشرف به استخر اصلی هتل، غذاهای سبک، قهوه و چای ارگانیک مونسون تولید شده در کوه های شمال تایلند را ارائه می دهد. مهمانان می توانند شب ها از کوکتل و موسیقی لذت ببرند. در طبقه شانزدهم، رستوران برجسته چینی Hong’s Chinese Restaurant & Sky Bar غذاهای آتشین سیچوان، کانتونی و تایوانی سرو می کند. مراسم چای امضای ترزا تنگ، ادای احترام به خواننده تایوانی است که زمانی یکی از اعضای ثابت هتل بود.

میهمانان می توانند از طیف وسیعی از تجربیات، از کارگاه های ترکیب چای و طعم شکلات محلی گرفته تا رفتینگ در آب های سفید، پیاده روی در جنگل و بالون سواری و پس از آن پیک نیک کنار دریاچه لذت ببرند. برنامه Planet Trekkers امضای این برند برای مهمانان جوان، فعالیت هایی مانند علامت گذاری مجسمه های سفالی، تا کردن برگ های موز و صنایع دستی پوسته نارگیل را ارائه می دهد. این هتل همچنین میزبان نمایشگاه‌های هنری چرخشی و اجرای موسیقی با مشارکت مرکز ترویج هنر و فرهنگ دانشگاه چیانگ مای خواهد بود.

خوب است بدانید: علاوه بر پرورش محصولات تازه در باغ ارگانیک خود، این هتل با تامین کنندگان محلی از جمله مزارع زنبور عسل و کاکائو، علاوه بر همکاری با بنیاد پروژه رویال، یک سازمان غیرانتفاعی تایلندی، همکاری می کند.

مقالات مرتبط

سه هتل جدید در بوتان افتتاح شد

اکنون باز کنید: نسخه سنگاپور

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

اقامتگاه های امان در کامبوج و لائوس از تجربیات جدید خود رونمایی می کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *