دسته‌بندی نشده

اولین املاک کارائیب نسخه در ریویرا مایا مکزیک به نمایش درآمد

ماریوت اینترنشنال از افتتاح نرم افزاری خبر داد نسخه Riviera Maya در Kanai. این ملک نشان دهنده اولین استراحتگاه نسخه این شرکت در دریای کارائیب مکزیک است. این ملک در یک ذخیره‌گاه طبیعی ۶۲۰ هکتاری با دو مایلی ساحل واقع شده است و از جنگلی از جنگل‌های حرا سرچشمه می‌گیرد.

آخرین نسخه که در کانای، یک جامعه تفریحی مجلل جدید در شبه جزیره یوکاتان مکزیک قرار دارد، با حداقل ساخت و ساز و ردپای محیطی برای محافظت و حفظ منطقه معروف به خاطر جنگل‌های حرا، تالاب‌ها، شهرهای باستانی مایاها، سواحل و صخره‌های مرجانی Mesoamerican طراحی شده است. این ملک دارای 182 اتاق مهمان، از جمله 30 سوئیت، با اتاق های متعدد با استخرهای غوطه ور و تراس هایی است که منظره اقیانوس یا حرا را ارائه می دهند. امکانات دیگر عبارتند از استخر به سبک تالاب و باشگاه ساحلی.

ویلای روی پشت بام آسمان، بزرگترین ملک با مساحت 27000 فوت مربع، از سه طرف شیشه های کف تا سقف، با یک استخر بی نهایت روباز در اندازه متوسط ​​المپیک و یک عرشه سرگرمی زیبا و وسیع، منظره اقیانوس را ارائه می دهد. فضای داخلی شامل یک فضای نشیمن، آشپزخانه پذیرایی، آشپزخانه مهمان و پنج سوئیت آپارتمان مانند است که هر کدام دارای استخر، جکوزی و تراس خصوصی خود هستند. منطقه نشیمن و سرگرمی انعطاف پذیر با استخرهای منعکس کننده یکپارچه با لبه بی نهایت احاطه شده است. یک تراس سرپوشیده در فضای باز که از طریق درهای شیشه ای کشویی تمام قد قابل دسترسی است، کف را به فضایی برای رویدادهای خصوصی بزرگ تبدیل می کند. یک تراس بدون سرپوش مجاور با همان اندازه به یک استخر خصوصی در فضای باز با لبه بی‌نهایت منتهی می‌شود و یک آبشار در یک طرف ایجاد می‌کند، در حالی که یک سالن غرق شده در باغ در لبه عرشه استخر چشم‌اندازی از اقیانوس را ارائه می‌دهد.

رستوران KI’IS دارای منوی الهام گرفته از طعم های منطقه ای با تمرکز بر دریا و انبار سبزیجات مکزیکی، به ویژه شبه جزیره یوکاتان است. رستوران باشگاه ساحلی Edition، SO’OL، بر غذاهای دریایی مانند صدف تازه، صدف، آگواشیل و ماهی خام تمرکز دارد. در مجاورت باشگاه ساحلی و استخر یک اسکله خصوصی با 10 کابانای به سبک لانژ وجود دارد که دسترسی مستقیم به اقیانوس را ارائه می دهد. Riviera Maya Edition در Kanai همچنین دارای آشپزخانه در نسخه است، یک تجربه ناهار خوری تمام روز که منوی صبحانه تا صبحانه و همچنین شام را ارائه می دهد. «Kitchen at Edition» که فراتر از بار لابی و مشرف به استخر و اقیانوس اطراف قابل دسترسی است، غذاهای کلاسیک مکزیکی و همچنین مجموعه‌ای از صدف‌ها، سیویچ‌ها و خورش معروف خیابانی یوکاتان سرو می‌کند. کوچینیتا. کنار استخری به اندازه تالاب و در مجاورت ساختمان اصلی لابی، بار استخر قرار دارد که مجموعه‌ای از مواد غذایی سالم را ارائه می‌دهد.

اسپا در ساختمان لابی اصلی، در کنار مرکز تناسب اندام واقع شده است. سالن مرکز اسپا درست زیر ساختار گنبد یوگا بامبو و چشم انداز آب قرار دارد. اسپا شش اتاق درمان سرپوشیده-خارج از جمله سوئیت زوجین، علاوه بر استخرهای آب درمانی، یک استخر روباز خصوصی، حمام ترکی و اتاق کپسول مادون قرمز را ارائه می دهد.

مقالات مرتبط

Paradero Todos Santos، مکزیک، Residences را در سال 2024 راه اندازی می کند

کلینیک سلامتی لوکس SHA مکزیک در ژانویه 2024 افتتاح می شود

پنج اقامتگاه خانوادگی مکزیک که باید بدانید

استراحتگاه جدید Cabo Four Seasons

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *