سفرهای دریایی

سفرهای Ponant ، Smithsonian در اولین سفر زمستانی 2022

بی صدا درهمکاری با سفرهای اسمیتسونیان سفرهای زمستانی جدید خود را در سال 2022 اعلام کرده است. دریانوردی ، کاوش در قطب جنوب ، کاستاریکا و پاناما ، کارائیب و ژاپن ، با متخصصان مختلفی از زمین شناسان و دانشمندان گرفته تا فیزیکدانان و مورخان اخترفیزیک همراه خواهد بود و تجربیاتی را ارائه می دهد که در فرهنگ ، تاریخ ، مقصد عمیق تر فرو می روند. آشپزی ، زبان ، محیط و حیات وحش.

از جمله برنامه های سفر جدید خواهد بود استرالیا سفر 11 روزه “قطب جنوب: قاره سفید” که در تاریخ 22 ژانویه 2022 آغاز می شود. مسافران با عبور از گذرگاه دریک ، که “یک نشان افتخار” در طول سفر قطب جنوب محسوب می شود ، قبل از رفتن به زودیاک برای کشف قاره یخبندان ، شروع می کنند. مهمانان در این برنامه سفر همچنین فرصتی برای دیدن نزدیک از پنگوئن ها و مهرهای جنتو و آدلی و دیدن نهنگ های کوهان دار در حال عبور پیدا می کنند.

این سفر دریایی با تیم راهنمای طبیعت گرای Ponant و دو متخصص Smithsonian Journeys ، فیزیکدان فیزیک نجومی میشل تالر ، که به عنوان دستیار مدیر ارتباطات علمی در مرکز فضایی گودارد ناسا خدمت می کند ، و وین رنی ، زمین شناس ، که بیش از 40 سال تجربه هدایت سفرها را دارد ، همراه خواهند بود. به چشم نوازترین مناظر زمین. آنها در گشت و گذار در ایستگاه های تحقیقاتی ، سواحل آتشفشانی و کوه های یخی و تکه های یخی به میهمانان خواهند پیوست.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

به دنبال کشف آمریکای مرکزی از طریق دریا هستید؟ شامپاین برنامه سفر هشت روزه “پاناما و کاستاریکا از طریق دریا: عجایب طبیعی آمریکای مرکزی” را ارائه می دهد و از 24 ژانویه 2022 از کلون ، پاناما به پورتو کالدرا ، کاستاریکا از طریق کانال پاناما حرکت می کند.

بنادر تماس شامل میراث جهانی یونسکو پارک ملی Darién برای گردش در بیابان است. بازدید منحصر به فرد میزبان مرکز طبیعت Punta Culebra در موسسه تحقیقات گرمسیری اسمیتسونیان در شهر پاناما ؛ و پارک ملی کارارا ، محل زندگی بیش از 10 هزار گونه گیاهی ، 300 گونه پرنده و 200 گونه پروانه. میهمانان با متیو لارسن ، مدیر ممتاز موسسه تحقیقات گرمسیری اسمیتسونیان ، با محوریت اهمیت اکوسیستم ها و رالف نورنبرگر ، مورخ و کارشناس روابط بین الملل ، درگیر بحث های جذاب خواهند شد.

برنامه سفر هشت روزه “گشت و گذار در جزایر بادگیر کارائیب” این خط با حرکت در تاریخ 13 فوریه 2022 ، در دومونت-دو اورویل فرانکلین نایت ، مورخ کارائیب و کارولا استارنس ، متخصص ژئوفیزیک ، با تجربه در ژئومورفولوژی آب و هوا ، در حالی که کشف جذاب ترین جزایر دریای کارائیب است ، به کشتی های تفریحی می پیوندند.

با عزیمت از سنت لوسیا ، کشتی به بندرهایی سفر می کند که کشتی های بزرگتر امکان دسترسی به آنها را ندارند. این شامل پورتسموث ، دومنیکا خواهد بود. لس ساینتس ، گوادلوپ ؛ و جزایر پراکنده و غارهای خالی از سکنه در سنت وینسنت و گرنادین ها. در طول راه ، فرصت هایی برای غواصی و غواصی در آبهای شفاف برای مشاهده لاک پشت ها ، باریکه ها و ماهی طوطی وجود خواهد داشت. ساعت پرنده در امتداد مسیرهای طبیعت و روزها را به گشت و گذار در سواحل خصوصی اختصاص دهید.

کاوش در ژاپن برنامه سفر هشت روزه “گنجینه های ژاپن از طریق دریا” خواهد بود لو سولئال این کشتی سفر خود را در تاریخ 5 آوریل 2022 از کوبه ، یکی از اولین بندرهای ژاپن که در قرن نوزدهم برای تجارت بین المللی گشوده است ، به دومین شهر بزرگ ژاپن در اوزاکا آغاز می کند ، جایی که میراث غنی با صنعت و مدرن سازی کشور ترکیب می شود.

جاناتان هال ، کارشناس سینما و ادبیات ژاپن با 20 سال تجربه به عنوان مترجم ژاپنی-انگلیسی و همچنین تیمون اسکرچ ، متخصص هنر و فرهنگ اوایل ژاپن مدرن ، این قایقرانی را همراهی می کند. از نکات مهم این سفر می توان به کلاس استاد Udon-noodle در یک مدرسه آشپزی Takamatsu اشاره کرد. بازدید از پارک یادبود صلح هیروشیما ؛ و گشت و گذار در باغ Korakuen ، یکی از سه باغ بزرگ ژاپن در اوکایاما.

مقالات مرتبط

Crystal Endeavour برای سفرهای آغازین به ایسلند می رود

Sultry Eco-Adventure: Destruction Cruise-Warm-Weather

باد نقره ای Silversea برای تبدیل شدن به کلاس یخ

Ponant رزومه سفرهای دریایی را برای تابستان از سر می گیرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *