تورها

فهرست کامل غذاها در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی و پاییز در پادشاهی جادویی 2023

هالووین آیتم های منوی جدیدی را در پاییز امسال به پادشاهی جادویی می آورد مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی 2023 تنقلات، خوراکی‌ها و دسرهای انحصاری، به‌علاوه غذاها و نوشیدنی‌های تمام روز از 11 آگوست تا 1 نوامبر 2023 در دسترس هستند. در این راهنمای غذایی، نگاهی گذرا به خوراکی‌های فصل ترسناک می‌اندازیم.

تیم‌های آشپزی والت دیزنی ورلد لذت‌های وحشتناک و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما تداعی کرده‌اند که می‌توانید در طول سفر یک روزه خود به پادشاهی جادویی با غذاهای ویژه‌تر در مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی در سال 2023 لذت ببرید. در طول آن رویداد، مهم ترین نکته برای بسیاری از مهمانان، بدیهی است که با آب نبات هایی مانند M&M’s، Snickers، و غیره، ترفند یا درمان است.

علاوه بر آن، چندین رستوران و مکان های میان وعده باز خواهند بود و حتی موارد بیشتری با موضوع هالووین را ارائه می دهند که برای خرید در دسترس هستند. اگر تجربیات ما در گذشته – و عکس‌های استوک و توضیحاتی که دیزنی به اشتراک گذاشته است – نشانه‌ای از این است، برخی از آن‌ها خوشایند هستند، در حالی که برخی ترفند…

قبل از اینکه به منوها بپردازیم، یک شارژ برگشتی در رویداد Upcharge است جشن دسر نه چندان شبح آور دیزنی در تراس Tomorrowland. این شامل انواع غذاهای شیرین و نوشیدنی های ویژه با مضمون هالووین، و همچنین مشاهده “انحصاری” آتش بازی در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی است!

با این حال، مهمانی دسر نه چندان شبح آور دیزنی در تراس Tomorrowland یک بار دیگر این کار را انجام داد. نه پیشنهادی که برای Boo to You Rade رزرو شده است – فقدان این یک مشکل بزرگ است. برای اکثر مهمانی های هالووین، تماشای رزرو شده برای تماشای نه چندان شبح وار دیزنی کاملا غیر ضروری است. آی تی است با این حال، برای رژه Boo to You خوب است. به علاوه، منطقه مشاهده رزرو شده مکان مناسبی برای مشاهده آتش بازی نیست (برای بهترین نقاط، راهنمای مکان های مشاهده آتش بازی Magic Kingdom ما را بررسی کنید).

از نظر ما جشن دسر آتش بازی هدر دادن پول است و زمان در طول مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی در سال 2023. ما در طول شب‌های معمولی علاقه خاصی به آن نداریم، اما اگر در برگزاری جشن دسر آتش‌بازی در Magic Kingdom بی‌قرار هستید، آن را برای یک شب معمولی که Happily Ever After اجرا می‌شود و ازدحام جمعیت برای آن بدتر است، ذخیره کنید. این به معنای واقعی کلمه در طول MNSSHP نتیجه معکوس دارد. (نگویید ما به شما هشدار ندادیم!)

در حالی که اطلاعات مهمانی دسر در دسترس نیست، در اینجا نگاهی به غذاهای موجود در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی در پادشاهی جادویی می اندازیم…

چیزهای کهکشانی عمه جاذبه (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)

  • میلک شیک سیب فریتر: میلک شیک کاراملی نمکی با خامه فرم گرفته سیب سبز و سیب زمینی (غیر الکلی) (جدید)

کافه چشایر

  • MMMummy Treat: شیرینی پوسته‌دار پر از فیلینگ شکلاتی-فندقی و روی آن‌ها نوارهای پودری سفید و چشم‌های شکری. (جدید) (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)
  • Queen of Hearts Slushy: لجن گیلاس منجمد با پوره گیلاس سیاه و روی آن خامه فرم گرفته و یک تکه شکلات تاجی شکل (غیر الکلی) ریخته شده است. (جدید) (از 11 اوت تا 1 نوامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی در دسترس است)
  • Witches Cold Brew: قهوه سرد فرانسوی وانیلی جافری با کف کدو حلوایی و اسپرینکلز هالووین (غیر الکلی) (از 11 اوت تا 1 نوامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی در دسترس است)

کافه نور ستاره کیهانی (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)

  • ساندویچ مرغ با دو ادویه وحشتناک: سینه مرغ سرخ شده تند آغشته به عسل داغ و روی آن پنیر جک فلفلی، پوپر هالاپینو و بیکن (جدید)
  • The Snarling Sub: زیر کوفته با مارینارا تند، پستو و “دندان های موزارلای مروارید” که روی یک رول سیاه سرو می شود (جدید)
  • انگشتان زامبی: انگشت های کوکی بادام، گاناش شکلات سفید پای لیمویی، مروارید ترد کاراملی نمکی، و چشم های شکری (جدید)
  • اکسیر ریور استیکس: لیموناد کیوی با گرد و غبار براق (غیر الکلی) (جدید)

گوشه پدر (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)

  • Pain and Panic Brat: Bratwurst، طعم پیاز شیرین و تند، و خردل sriracha (جدید)
  • بچه‌های با درد و وحشت: بچه‌ها با طعم پیاز شیرین و تند، خردل سریراچا و براتوورست خرد شده روی آن‌ها اضافه شده است. (جدید)
  • پای مرغ بوفالو با نم نم تند و پودر پنیر آبی (جدید)

پاسگاه بلوط طلایی

  • تارت سنگ قبر: شیرینی پوسته‌دار پر از مربای توت‌فرنگی-ژالاپنو و روی آن با اسپرینکلز و عنکبوت‌های شکر. (جدید) (از 11 اوت تا 1 نوامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی در دسترس است)
  • سیب زمینی سرخ شده با سیب زمینی شیرین: سیب زمینی سرخ شده شیرین در شکر دارچین ریخته شده و روی آن را با خامه گل ختمی، چیپس باترکاچ و تکه های تافی پوشانده شده است. (جدید) (از 11 اوت تا 1 نوامبر فقط در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی موجود است)

بازار میدان آزادی (از 11 اوت تا 1 نوامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی در دسترس است)

  • کیک مخملی سیاه: کیک مخملی سیاه با کرم کره و روی آن یک عنکبوت شکری پر شده است. (جدید)

نانوایی خیابان اصلی

  • رول دارچینی شکل میکی: رول دارچینی شکل میکی که روی آن را با ماسک پرتقال و پاشیده شده است. (از 11 اوت تا 1 نوامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی در دسترس است)
  • کیک پنیر کدو حلوایی شکل مینی: چیزکیک کدو حلوایی و موس قهوه کدو حلوایی که روی آن یک پاپیون ذرت آب نبات شکلاتی سفید قرار داده شده است. (جدید) (از 11 اوت تا 1 نوامبر فقط در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی موجود است)

مسافرخانه و کافه Pecos Bill Tall Tale (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)

  • برگر کاجون: پتی تمام گوشت گاو با ادویه کاجون با گوجه سبز سرخ شده، دیپ کاجون آندویی و ریمولاد کریول که روی یک نان سیاه سرو می شود. (جدید)
  • سطل استخوان: بال های خوک استخوانی سرخ شده با هالاپینیوهای تازه در سس باربیکیو گیلاس کوکاکولا ریخته شده است. (جدید)
  • میلک شیک ذرت آب نباتی: سرو نرم ذرت شیرین با خامه فرم گرفته و ناگت نان ذرت سیب زمینی شیرین (غیر الکلی) (جدید)

بستنی فروشی پلازا

  • سیب زمینی سیب زمینی: سیب زمینی با بستنی انتخابی، خامه فرم گرفته و اسپرینکل روی آن (جدید) (از 11 اوت تا 1 نوامبر فقط در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی موجود است)
  • ساندویچ بستنی کوکی: کوکی ها با پاشیده شده با بستنی انتخابی (از 11 اوت تا 1 نوامبر در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی در دسترس است)

خواب آلود توخالی (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)

  • بال‌های مرغ چار سیو: بال‌های مرغ کامل که در چار سیو لعاب داده شده و با نخ‌های چیلی و سیر پوشانده شده است. (جدید)
  • کیک بی سر اسب سوار: کیک کاپ کیک زرد با کره پنیر خامه ای، تنقلات تند با طعم پنیر و یک تکه شکلات. (جدید)
  • کیک قیفی دارچینی: کیک قیفی با بستنی کدو حلوایی، پر شده با کارامل ادویه دار کدو تنبل و روی آن چیپس اسکاچ. (جدید)

کتاب داستان رفتار می کند (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)

  • مخروط هادس: DOLE انبه و هابانرو را با شلاق با پوسته تمشک آبی و چاشنی آهک چیلی سرو کنید. (جدید)

تراس درخت آفتاب (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)

  • گورستان گرمسیری: موس انبه و ژلاتین ترش استوایی که روی آن کوکی‌های کرامبل، کرم صمغی، اسپرینکلز و یک تکه شکلات سنگ قبر روی آن قرار گرفته است. (جدید)

گاری چورو در نزدیکی قلعه سیندرلا

  • چوروی سیب نه چندان سمی: چورو در شکر سیب سبز غلتیده شده، با تکه های نوار SNICKERS روی آن ریخته شده و با سس کارامل پر شده است. (جدید) (از 11 اوت تا 1 نوامبر در ساعات منظم پارک و مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی در دسترس است)
  • جک پاپ: براونی فاج شکلاتی با فیل مارشمالو و روی آن یک تکه شکلات جک. (جدید) (از 11 اوت تا 1 نوامبر فقط در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی موجود است)
  • سالی پاپ: پاپ زرد با پر کردن تمشک روی آن یک تکه شکلات سالی
    (جدید) (از 11 اوت تا 1 نوامبر فقط در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی موجود است)

سبد خرید در فضای باز نزدیک The Haunted Mansion (در دسترس از 11 اوت تا 1 نوامبر 2023–فقط در طول مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی)

  • براونی جمجمه: براونی شکلاتی با چاشنی مکزیکی با فیلینگ دولچه د لچه و چشم های شکری (جدید)

در نهایت، تعداد سالمی از افزودنی‌های بدون شک ناسالم و غذاهای با صدای جالبی که مشتاقانه منتظر امتحان کردنشان هستم. اقلامی که من را بسیار هیجان زده می کند، همه غذاهای خوش طعم و خوش طعم هستند – ساندویچ های Pecos Bill و Cosmic Rays، به علاوه بال مرغ – که حداقل یکی از آنها در نهایت به یک هیولا آشپزی تبدیل می شود (به طور معمول).

بزرگترین ناامیدی من این است که در طول ساعات منظم پارک در Magic Kingdom چیز بیشتری ارائه نمی شود. می‌توانم متوجه شوم که می‌خواهم چند میان‌وعده مخصوص مهمانی، به‌ویژه دسرهای فتوژنیک بخواهم. آن‌ها همیشه در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین Mickey’s قرعه‌کشی هستند و کمی برای کمک به ظرفیت رویداد کمک می‌کنند.

اما خوراکی های خوش طعم؟ هیچ راهی وجود ندارد که به معنای واقعی کلمه کسی منتظر خرید بلیت مهمانی هالووین نه چندان ترسناک Mickey’s 2023 باشد تا اینکه ببیند Pecos Bill و Cosmic Ray چه خدماتی ارائه می دهند. به محض ورود، هیچ کس نیست که شبش با حضور این خوراکی ها ساخته شود.

در همین حال، منوهای هر دوی این رستوران‌های بزرگ پیشخوان از زمان پایان پنجاهمین سالگرد و ناپدید شدن موارد جالب، ملایم و کسل‌کننده بوده است. داشتن ساندویچ هالووین و بال ها به عنوان گزینه های تمام روز برای هر دو مکان خدمات سریع بسیار مورد نیاز است.

فراتر از آن، من همیشه احساس می‌کردم عجیب است که در مهمانی‌های هالووین یا کریسمس غذاهای فصلی جالبی داشته باشیم – شرکت‌کنندگان معمولی سعی می‌کنند شاید یکی از آنها، در حالی که افزودن این موارد به منوهای معمولی به مردم محلی و پاسورهای سالانه بهانه ای می دهد تا از پادشاهی جادو بازدیدهای مکرر داشته باشند تا همه آنها را امتحان کنند. (و دنیای والت دیزنی برای افزایش حضور در ماه آگوست و سپتامبر به همه بهانه‌هایی نیاز دارد!)

چند ناامیدی دیگر نیز وجود دارد. اول، در نانوایی خیابان اصلی هیچ کیک کوچکی وجود ندارد. این در سال گذشته بسیار ناچیز بود، بنابراین هیچ ضرر بزرگی در سال به سال وجود نداشت … اما گزینه های بزرگ در سال 2019 و قبل از آن همیشه عالی بودند. سپس برای دومین سال متوالی یک سوندا وافل کدو تنبل در اسلیپی هالو وجود ندارد. این یکی از گزینه‌های مورد علاقه طرفداران واقعی در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی بود، اما حدس می‌زنم به دلیل صف‌های طولانی و آشفتگی که در آشپزخانه ایجاد کرده بود، از بین رفته است.

در پایان با یک نکته مثبت، به نظر می رسد این بهترین ترکیب برای تنقلات و خوراکی های خوش طعم در سال های اخیر در مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی است. خوردن همه آنها غیرممکن خواهد بود، اما حداقل انتخاب های زیادی وجود دارد. سپس Apple Fritter Sundae در Plaza است که به نظر می رسد می تواند یک برنده باشد. همینطور کیک قیفی دارچینی در اسلیپی هالو، که با تاپینگ کدو تنبل پوشانده شده است. اگر این دو دسر به خوبی اجرا شوند، طرفداران دنیای والت دیزنی ممکن است سوندای وافل کدو تنبل را فراموش کنند!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

اندیشه های تو

آیا برای امتحان هر یک از این جشن هالووین نه چندان ترسناک Mickey’s 2023 و دیگر دسرهای هالووین پادشاهی جادویی هیجان زده هستید؟ چیز خاصی توجه شما را جلب می کند؟ از فقدان سوندای وافل کدو تنبل در اسلیپی هالو یا کیک بزرگ در نانوایی خیابان اصلی ناامید شده اید؟ چیزی که دوست دارید به منوهای پاییز در والت دیزنی ورلد اضافه شود؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد در مورد تجربیات شما هم برای ما جالب است و هم برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفا نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *