تورها

منوهای جدید در حال آمدن به Wilderness Lodge!

والت دیزنی ورلد اعلام کرده است که غذای جدیدی در این ماه به Wilderness Lodge خواهد آمد. در این پست، جزئیات غذا، به‌علاوه عکس‌ها و افکار درباره جذاب‌کننده، تنقلات خوش طعم، و دسرهای خوش طعمی که به بهترین استراحتگاه در والت دیزنی ورلد می‌آیند را کنار می‌گذاریم.

طبیعتاً، من فرصتی را برای وصل کردن وایلدرنس لاج از دست نمی‌دهم. هر زمان که در دنیای والت دیزنی به یک مکان ناشناس تبلیغاتی می‌کنم، همیشه خوانندگانی هستند که نمی‌خواهند این راز فاش شود. در واقعیت، زمانی که دیزنی تلاش می‌کند تا عملکرد ضعیف آنها را «رفع» کند، خطر بزرگ‌تری از خراب شدن یا جایگزینی جواهرات پنهان وجود دارد، نه اینکه آن مکان‌ها با افزایش ناگهانی محبوبیت غرق شوند.

وقتی نوبت به Wilderness Lodge می‌رسد، می‌توان گفت که «راز آشکار شده است». از طرفداران طرفداران و تخفیف‌های عالی – اما نه چندان جذابیت اصلی – به یکی از سخت‌ترین هتل‌های والت دیزنی ورلد و هتلی که اغلب بدون تخفیف است تبدیل شد. بخشی از این احتمالاً کاهش موجودی اتاق به دلیل تبدیل DVC است. یکی دیگر از عناصر اتاق های جدید و جذاب است. سپس کتاب داستان غذا خوردن در Artist Point اضافه شده است. با این حال، نمی توانم فکر نکنم تبلیغات آنلاین نقشی داشته است.

اما به قول بچه ها: نمی تواند متوقف شود، متوقف نخواهد شد. بدیهی است که پرداخت بیشتر و داشتن زمان سخت‌تر برای رزرو اقامتگاه ایده‌آل نیست، اما من خوشحالم که Wilderness Lodge در نهایت عشقی را که شایسته آن است دریافت می‌کند. کل وجود این وبلاگ بر اساس مطالبی است که من از آنها لذت می برم و از دشمنانم انتقاد می کنم (روزهایت به شماره افتاده است، دینو راما!)و Wilderness Lodge در صدر فهرست «بهترین‌های دنیای والت دیزنی» من قرار دارد. من عاشق این هستم که طرفداران دیگر این استراحتگاه را کشف کرده و عاشق آن می شوند.

نه تنها این، بلکه Wilderness Lodge دقیقاً در آنجا با Animal Kingdom Lodge به عنوان غوطه‌ورترین و مجلل‌ترین استراحتگاه در دنیای والت دیزنی است. موفقیت Wilderness Lodge ثابت می کند که مهمانان، حتی آنهایی که معمولی هستند، هتل های حمل و نقل و با مضمون جاه طلبانه را دوست دارند.

در یک دنیای عادلانه و منطقی، این به معنای تجسم مجدد کمتری است که طراحی را یکدست و رقیق می‌کند، یا اتاق‌های جدیدی تولید می‌کند که زیبایی ضدعفونی‌کننده بیمارستان‌ها را تداعی می‌کند. (به اعتبار دنیای والت دیزنی، بازسازی‌های اخیر استراحتگاه دارای طراحی مضمون متعادل‌تر و اقامتگاه‌های لوکس یا مدرن هستند.)

سرانجام (حداقل تا آنجایی که این پیشگفتار پر سر و صدا و خارج از موضوع پیش می رود، فصل تعطیلات کمی بیش از یک ماه دیگر در Walt Disney World است. من یک بار دیگر به شما یادآوری می کنم Wilderness Lodge بهترین مکان کریسمس جهان والت دیزنی است. نه تنها بهترین هتل در طول تعطیلات، بلکه بهترین مکان در کریسمس، عادت زنانه. (به خاطر داشته باشید که جشن کریسمس بسیار مبارک میکی یک رویداد است، نه یک مکان.)

به هر حال، بیایید با نگاهی به آشپزی در Wilderness Lodge به موضوع این پست برسیم. از امروز (4 اکتبر 2022)، Territory Lounge چند آیتم منوی جدید برای امتحان دارد.

نمونه پاپ کورن Territory، برداشت سرآشپز از ذرت بو داده با طعم تند، کارامل، نمک دریایی، ترافل، و BBQ را نشان می دهد. سرآشپز برایان ناکس برای پنیر و چغندر آرتیسانال، پنیرهای اورگان و یوتا را با تمرکز بر نت های دودی و حتی پنیر پیچیده شده در عسل و نمک دریایی، همراه با لانه زنبوری تازه، سبزیجات ترشی و نان دست ساز، با دقت انتخاب کرد.

همچنین برخی از نان های مسطح خوش طعم جدید در منوی Territory Lounge وجود دارد. روی نان مسطح سیب زمینی پخته شده با بیکن، سیب زمینی، پنیر خامه ای پیازچه و خامه تازه پوشانده می شود، در حالی که سالمون ران با ماهی قزل آلا گراولاکس پخته شده داخلی با پنیر خامه ای ترافل، کپر سرخ شده، پیاز، نمک دریای سیاه و شوید

از یک طرف، من احساس می‌کنم نان‌های مسطح دستی – یا هر چیزی که می‌خواهید اسمش را بگذارید – یک گرایش غذایی است که چندین سال پیش مسیر خود را طی کرد. از طرف دیگر، این هر دو برای من بسیار خوب به نظر می رسند، و من به طور کلی مشتاق نان های تخت (یا هر پیتزا، واقعاً) هستم. والت دیزنی ورلد برای مدتی بی‌قرار شد و از آن زمان عقب‌نشینی کرد. من احساس می کنم مقدار نان های مسطح که اکنون به عنوان پیش غذا و در سالن ها می بینیم به طور کلی مناسب است.

آیتم های منوی جدید در Territory Lounge عبارتند از Bacon on the Wire و Bone and Brie. بیکن روی سیم یک “ظروف مرتفع” با بیکن قندی فلفل سیاه است که در پاپریکا دودی و بوربن پخته شده، دودی سرد و کاملاً با لعاب بوربن برشته شده است. علاوه بر بیکن، حاوی تخم‌مرغ‌های شیطانی است که روی آن میگو سرخ‌شده، گوشت گاو چیپوتل و آب نبات ماهی قزل آلا با نم نم بوربون است.

برای پیدا کردن علاقه مندان به بیکن بزرگتر از من به سختی تحت فشار خواهید بود. من عاشق این چیزها هستم و تبعیض قائل نمی‌شوم-حتی یک بشقاب از بیکن لاستیکی برش خورده با یک برش کاغذ که در بوفه‌های والت دیزنی ورلد سرو می‌شود، می‌خورم. با این حال، من از این روند “بیکن روی بند رخت” خسته و خسته شده ام. به جای 3 تکه بیکن آب نباتی که با قیمت 16 دلار (یا هر چیزی که در نهایت به قیمت تمام می شود) ارائه می شود، فقط یک کاسه بیکن بدون هیچ گونه زواید با همان قیمت به من بدهید. این یک ساعت بیکن آماتور برای افرادی است که واقعاً بیکن را دوست ندارند.

The Bone and Brie یک «ماجراجویی غذایی» با مغز استخوان بوداده، بری عسلی است که در یک تابه چدنی با مربای پیاز ماریونبری پخته شده است. در مورد این Bone & Brie، من حاضرم قبل از قضاوت صبر کنم. این نیز در طرف مرسوم، مد روز است، اما طبق اطلاعات من، هیچ «جایگزین مغز استخوان» وجود ندارد که کمتر شلوغ و بدون زواید باشد. این غذا با قلمرو اینجا همراه است، و این غذا در واقع امیدوارکننده به نظر می رسد.

علاوه بر این غذاهای خوش طعم، نوشیدنی های الکلی دست ساز جدیدی نیز به منوی Territory Lounge می پیوندند. National 95، ترکیبی ساحل به ساحل در کوکتل کلاسیک فرانسوی 95، ترکیبی از Whistle Pig Rye از ساحل شرقی با شربت ساده و درخشان Argyle Brut از ساحل غربی است در حالی که L&C G&T با الهام از Lewis و کلارک دارای فوردز جین است. تونیک سنت ژرمن و گل سنجد که با روبان خیار و گل تازه تزئین شده است.

Orchards Bounty از ودکای Ketel One Peach & Orange Blossom Botanicals، شربت خانگی پینو گریس، ورموت Dolin Blanc و Aperol تشکیل شده است. طرفداران Sangria عاشق Orange Spiced Sangria، نوشیدنی با کابرنه Chateau Ste Michelle، لیکور پرتقال Cointreau، آب سیب و شربت ادویه پرتقال خانگی هستند. Northwoods به طرز ماهرانه ای Bulleit Rye، شربت رزماری خانگی، آب مرکبات و افرا را در یک کوکتل خوشمزه گرد هم می آورد.

Smores Old Fashioned برای یک کوکتل کلاسیک در آتش کمپ، بوربن الیجا کریگ، شربت مارشمالو برشته شده، و تلخ شکلاتی تزئین شده با مارشمالو برشته شده دارد. در نهایت، الیاس بی‌زمان یک سبد سیگاری است که ماکالان 12 ساله را در آن حضور دارد. اسکاچ، شربت لوبیا وانیل خانگی و Courvoisier VSOP.

به Roaring Fork، رستوران خدمات پیشخوان کم‌ارزش‌شده در Wilderness Lodge که از ۱۱ اکتبر ۲۰۲۲ شروع می‌شود، دارای آیتم‌های منوی جدیدی است. روز خود را در Roaring Fork با یکی از گزینه‌های جدید صبحانه شروع کنید. کیش گوشت و سیب زمینی با کلم بروکلی، سیب زمینی، بیکن، ژامبون و گودا. کیچه عاشق سبزیجات با فلفل، پیاز، تره فرنگی، نخود سبز، سیب زمینی، کلم بروکلی، سبزی تازه و چدار. به نظر می رسد هر دو گزینه های خوشمزه ای هستند که می توانید قبل از ماجراجویی به آن ها بپردازید.

برای شروعی شیرین، از رول دارچین تازه پخته شده با زغال اخته تازه و پنیر خامه ای زغال اخته یا پنجه خرس گریزلی بسیار بزرگ با آجیل مخلوط شده و پر کردن کشمش لذت ببرید. هر دوی اینها فوق العاده امیدوارکننده به نظر می رسند، اگرچه من آرزو می کنم که ما می توانستیم پنیر خامه ای ماریونبری، بویسن بری یا هاکلبری تهیه کنیم. زغال اخته خوب به نظر می رسد، اما آن ها منحصر به فردتر هستند – و برای اقامتگاه با موضوع پارک ملی مناسب هستند!

برای ناهار و شام، اخیراً موارد دیگری اضافه شده است که باید مزه آنها را بچشید. سالاد نودل به سبک آسیایی با توفو، سبزیجات مخلوط، نودل برنج ترد و ونتون سرخ شده کاملاً با طراوت است. حتی می توانید مرغ یا میگو را برای پروتئین اضافی اضافه کنید. سالاد گوجه فرنگی Heirloom با قارچ وحشی ترشی، پنیر بوراتا، پستو فلفل قرمز و ریحان نیز یک گزینه خوشمزه و سبک تر است.

اگر به دنبال یک غذای دلچسب هستید، دو غذای دیگر برای شما وجود دارد. گوشت پخته شده به سبک کشور دارای نخود سبز کره ای، پوره سیب زمینی کلفت و سس برای یک وعده غذایی کلاسیک است. برسکت کبابی و انتهای سوخته با هش سیب زمینی، سالاد کلم آتشین، و نان ذرت دارای مقداری غذای راحت باربیکیو با طعم و مزه است.

این سه مورد آخر به نظر من فوق العاده است. از قبل در حال برنامه ریزی برای وعده غذایی بعدی خود در Roaring Fork، و برنامه ریزی برای سفارش آن سه نفر برای ما دو نفر هستیم، زیرا ترکیبی عالی از غذاهای سبک و سنگین به نظر می رسد. حدس من این است که گوشت‌ها شبیه گوشت‌هایی هستند که در کافه Whispering Canyon سرو می‌شوند، که از نظر من خوب است!

در نهایت، تعداد زیادی دسر جدید در تمام طول روز در دسترس هستند که به منوی Roaring Fork می‌پیوندند. کیک بادام گردویی با لعاب قهوه و کیک پنیر خامه ای ضروری است. اگر طعم زغال اخته را دارید، پای خرده آویشن بلوبری خانگی یک محصول فصلی است که طعم آن در طول سال تغییر می کند، بنابراین می توانید دوباره به آن بازگردید. کیک موس خرس شایان ستایش، موس تمشک، کیک بادام و گاناش شکلات تلخ را در یک خوراکی ترکیب می کند که تقریباً برای خوردن آن خیلی بامزه است – تقریباً.

در نهایت، همفری خرس دارای یک شور برای عسل و کیک جدید زنبور هامفری شیرینی کامل برای او است. این غذای لذیذ با کیک شکلاتی، موس میوه شور، زنبورهای شکر و شکلات سفید همفری روی آن درست می شود.

من کاملاً با همه این دسرها موافق هستم. تنها بحث جزئی من، دوباره، با زغال اخته به جای یک توت منحصر به فرد تر است. در غیر این صورت، همه اینها جاه طلبانه به نظر می رسند و خوشبختانه فاقد رنگ خوراکی و (امیدوارم) طعم های مصنوعی هستند. تنها امید من این است که دسر خرس شخصاً “کمتر عالی” به نظر برسد. کاملاً یک چیز شخصی است، اما وقتی والت دیزنی ورلد سعی می‌کند دسر را شبیه یک انسان یا موجودی کند و در عوض به یک هیولا تبدیل می‌شود، ارزش کمدی فوق‌العاده‌ای دارد. زمان مناسب قبل از هالووین!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

در مورد این آیتم های منوی جدید که در اکتبر 2022 در Wilderness Lodge عرضه می شوند، فکر می کنید؟ آیا در مورد بیکن روی بند رخت، نان های تخت یا سایر گرایش های غذاخوردن چیزهای داغی دارید؟ بلوبری در مقابل ماریونبری، هاکلبری یا بویسنبری چطور؟ موضوعی نیست یا تپه ای که برای شما بمیرم؟ آیا با ارزیابی های ما موافق هستید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *