تورها

منوی غذا و عکس های غذای BoardWalk

BoardWalk Deli یک رستوران بازسازی شده است که به زودی به منطقه تفریحی EPCOT در والت دیزنی ورلد می آید. این پست نگاهی اجمالی به منوی این سرویس پیشخوان محل غذاخوری دریاچه کرسنت، به علاوه برخی توضیحات در مورد نحوه انطباق آن با نسخه قبلی خود را به اشتراک می گذارد.

طبق گفته Walt Disney World، BoardWalk Deli جدید درهای خود را در مسافرخانه BoardWalk Disney اواخر تابستان 2022 باز خواهد کرد. BoardWalk Deli با خود “طعم های کلاسیکی را که فقط در یک اغذیه فروشی می توانید تهیه کنید” به همراه خواهد داشت.

این مکان، که قبلاً Bakery BoardWalk بود، از اغذیه فروشی های منطقه شمال شرقی الهام گرفته شده است، با منویی که شما را به سفری جاده ای با طعم های کلاسیک شیرین و خوش طعم از نیویورک به ساحل جرسی می برد. BoardWalk Deli صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.

Delicatessen به «همه چیز خوشمزه» ترجمه می‌شود و این دقیقاً همان چیزی است که بازدیدکنندگان تجربه خواهند کرد. با این کار، بیایید نگاهی به منوی BoardWalk Deli بیندازیم و ببینیم چه غذاهایی را می توانید در این رستوران تغییر نام داده شده انتظار داشته باشید…

فرقی نمی‌کند برای یک روز در پارک‌ها بیرون بروید یا در حال برنامه‌ریزی یک صبحانه دل‌انگیز در اتاق خود هستید، به BoardWalk Deli بروید تا از میان شیرینی‌های پخته شده در خانه با انتخابی از schmear، انواع شیرینی‌های صبحانه شیرین، یا یک ساندویچ شیرینی باگل انتخاب کنید. .

گزینه های صبحانه شامل ساندویچ باگل همه چیز با تخم مرغ بدون قفس، سوسیس و پنیر چدار است. همچنین یک ساندویچ صبحانه باگل با تخم مرغ بدون قفس، بیکن، پیاز شیرین کاراملی، و پنیر چدار وجود دارد. در نهایت، ساندویچ گیاهی سیاباتا با “تخم مرغ” فلورانسی، پنیر گیاهی، مربای گوجه فرنگی و آرگولا که تضاد هیجان انگیزی از طعم ها را فراهم می کند.

هم برای ناهار و هم برای شام، گزینه های متعددی وجود دارد که شما را به شمال شرقی منتقل می کند. از میان انواع ساندویچ های اغذیه فروشی سرد و گرم که روی نان های چاودار مرمری سنتی، سیاباتای کرکی، یا فوکاچیا فنری سرو می شوند، انتخاب کنید. مانند شیرینی های صبحانه، همه نان ها به صورت تازه در خانه پخته می شوند.

امضای ایتالیایی ساب با لایه‌های نازک کاپیکولا، سوپرستا، و پپرونی با پروولون، آروگولا، گوجه‌فرنگی، آرگولا پستو و سس مایونز روی نان سیاباتای تازه پخته شده ساخته شده است. پاسترامی خوش طعم روبن یک غذای اصلی کلاسیک است، با رول های سخاوتمندانه پاسترامی گرم برش خورده که روی آن کلم ترش، پنیر سوئیسی، و سس هزار جزیره روی نان چاودار مرمری است.

برای یک ترکیب گیاهی بر روی یک غذای کلاسیک مورد علاقه، مافالتای کرانچ گیاهی با سبزیجات ریشه‌دار و ترشی، یک تاپناد زیتون-جیاردینیرا و پنیر گیاهی روی فوکاچیا سرو می‌شود.

همچنین می‌توانید یک ساندویچ مرغ سوخاری با پنیر چدار، کاهو، گوجه‌فرنگی و سیر برشته را که روی سیاباتا سرو می‌شود یا ساندویچ پنیر کبابی با سوپ گوجه‌فرنگی را انتخاب کنید.

برای کامل کردن وعده غذایی خود، یک ترشی شوید کامل که در داخل خانه با مقدار مناسبی ترد و لز درست شده است، اضافه کنید. همه این ساندویچ های خوش طعم با یک طرف چیپس خانگی، سالاد کلم خامه ای یا سوپ سرو می شوند.

دسرهایی که در BoardWalk Deli باید امتحان کنید کم نیست.

کانولی ها به صورت سفارشی در یک پوسته ترد با ترکیبی خامه ای از پنیر ماسکارپونه، ریکوتا، و شکلات تلخ تراشیده شده، با کمی پوست لیمو و کمی میکی پر می شوند. Scone غنی ​​و ظریف بلوبری با کرم فریش ساخته شده و روی آن شکر مروارید قرار داده شده است تا تجربه ای از ذوب شدن در دهان داشته باشید.

همچنین می توانید برخی از کلاسیک های شمال شرقی مانند کیک خرده نان نیوجرسی، یک کیک مرطوب با رویه دارچینی غلیظ، یا کوکی نیمه ماه به سبک نیویورکی که روی آن گاناش شکلاتی غنی و باترکریم است، تهیه کنید.

دوستداران شیرینی پف خامه ای ظریف آغشته به شکلات، با لوله دستی با کاسترد ابریشمی، و تمشک دانمارکی با کاسترد مخملی، تمشک تازه و کرامبل شکر را قدردانی خواهند کرد. Cinnamon Yummies گرم و خوش طعم میهمان مورد علاقه بازگشته خواهد بود. در نهایت، برخی از کلاسیک‌های آزموده‌شده و واقعی مانند کوکی‌های غنی، کیک پنیر براونی، براونی، کیک کوکی‌ها و خامه‌ای، و کیک کوچک جشن پنجاهمین سالگرد وجود دارد.

علاوه بر همه این غذاها، نوشیدنی هایی نیز در منوی BoardWalk Deli وجود دارد. اسپریتز شراب ارگانیک پر جنب و جوش رامونا را با طعم گریپ فروت خشک، پرتقال خونی و لیمو مایر امتحان کنید.

همچنین می‌توانید از کوکتل‌های صنایع دستی جسورانه و با طراوت توسط Social Hour استفاده کنید: Sunkissed Fizz، یک ودکای روشن و آبدار که نت‌های میوه رسیده و مرکبات ترد را متعادل می‌کند یا Prizefighter، یک Collins جسورانه و با طراوت که بر پایه ترکیب کلاسیک ویسکی و هلو ساخته شده است. .

همانطور که در پست اخیر ما پوشش داده شد: بازی BoardWalk Reimagining آغاز می شود – تغییرات و ساخت، کار برای تبدیل ESPN Club به فروشگاه کیک کیک توسط گوندولین راجرز در حال انجام است. انتظار می رود این رستوران و نانوایی سرویس میز جدید در سال 2023 افتتاح شود.

رستوران کیک کیک شاپ هر دو منوی خوش طعم و دسر را همراه با سرویس چای بعد از ظهر ارائه می دهد، در فضایی عجیب و غریب که جادوی جذابیت بت های مسافرخانه BoardWalk Disney را که مهمانان می شناسند و دوست دارند، تکمیل می کند.

جالبه ببینیم چیه در حقیقت با BoardWalk Bakery اتفاق می افتد.

در حالی که مفهوم اصیل Northeastern Delicatessen امیدوارکننده به نظر می رسد، برخی از آن احتمالاً بازاریابی پف کرده است. وقتی صحبت از منوهای جدید به میان می آید، دنیای والت دیزنی راهی برای ارائه بیش از حد امیدوارکننده و کم ارائه دارد.

اگر این رستوران کمتر یک رستوران جدید باشد و بیشتر یک رستوران کمی تازه با نامی جدید و برخی آیتم های مختلف منو باشد، اصلاً من را شگفت زده نمی کند.

در حالی که هنوز چیزهای زیادی برای دیده شدن باقی مانده است، حدس من این است که بدون تغییر نام مکان به BoardWalk Deli، هیچ کدام از این موارد جذاب نخواهد بود. بدون آن، احتمالاً تغییرات منوی استانداردی است که همیشه اتفاق می افتد و تا حد زیادی نادیده گرفته می شود.

من واقعا امیدوارم در مورد آن اشتباه کنم. اگرچه چندین سال پیش مجموعه ای پر ستاره از کیک ها و سایر محصولات پخته داشت، اما مدتی است که اینطور نبوده است.

یک بار من یک رول خرچنگ شگفت‌انگیز خوب در نانوایی BoardWalk خوردم، اما ساندویچ‌ها و سایر خوراکی‌های مختلف هرگز چیز خاصی نبوده‌اند. (من همچنین ساندویچ شکرگزاری را دوست دارم، اما این فقط مختص این مکان نیست.)

ما برای سال‌ها گفته‌ایم که استراحتگاه‌های لوکس در منطقه کرسنت لیک به گزینه‌های رستوران‌های پیشخوان بهتری نیاز دارند.

بازارهایی که اخیراً در Yacht & Beach Club بازسازی شده اند، پیشرفت هایی هستند، اما در واقع فقط نیمی از اقدامات هستند. با BoardWalk Deli، بازنگری در حد آن بازارها بهترین سناریو است، و حتی بعید به نظر می رسد.

در نهایت، ما امیدواریم که با BoardWalk Deli بهترین اتفاق بیفتد، اما انتظارات ما کم شده است.

با توجه به اینکه BoardWalk Bakery در حال حاضر همچنان فعال است و بر اساس تغییرات اعلام شده، به نظر نمی رسد چیزی جز منوی اصلاح شده و نام جدید داشته باشد. با توجه به محدودیت های فضا و چیدمان به تنهایی، این تا حدی قابل درک است.

شاید وقت آن رسیده است که دیزنی BoardWalk یک رستوران اختصاصی پیشخوان در جای دیگری بسازد؟ این ممکن است برای برخی از طرفداران قدیمی دنیای والت دیزنی بدعت به نظر برسد، اما تا زمانی که به یاد داریم از Belle Vue Lounge کم استفاده شده است. با بسیاری از بارهای دیگر در اطراف BoardWalk، تغییر آن نقطه می تواند حرکت خوبی باشد.

این تنها املاک و مستغلات کم استفاده قابل دوام در امتداد BoardWalk نیست، اما با توجه به تعداد زیادی از شرکت کنندگان فعال شخص ثالث در ترکیب، نمی توان گفت که گزینه های دیزنی در مورد مکان های دیگر (اجاره های داده شده) چیست. به هر طریقی، امیدواریم گزینه‌های خدمات پیشخوان بهتر به عنوان بخشی از طراحی مجدد BoardWalk به دریاچه کرسنت بیایند. در اینجا امیدواریم که شامل این اغذیه فروشی ها نیز می شود!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا برای BoardWalk Deli هیجان‌زده هستید یا فکر می‌کنید که فقط BoardWalk Bakery خواهد بود اما با نامی جدید؟ هر یک از این آیتم‌های منو به‌عنوان چیزهایی که دوست دارید امتحان کنید برجسته می‌شوند یا به World Showcase یا سایر غذاخوری‌های اطراف دریاچه کرسنت پایبند خواهید بود؟ نظر شما در مورد ساخت و ساز و تغییراتی که در BoardWalk دیزنی می آید چیست؟ فکر می‌کنید استراحتگاه علاوه بر اغذیه‌فروشی، همچنان به رستوران دیگری نیاز دارد، یا اینکه این به علاوه همه چیزهای دیگر در منطقه کافی است؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ افکار یا نگرانی های دیگر؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *