تورها

نظرسنجی مشاور مشاوره سفر Ultra Summit رشد واضح را برای بخش تجمل تعریف می کند

مشاور سفرهای لوکس‘s Ultra Summit در اواخر ژوئیه در La Cantera Resort & Spa در سان آنتونیو ، تگزاس برگزار شد و مشاوران و تامین کنندگان برتر سفرهای لوکس با یکدیگر دیدار کردند تا روابط جدیدی برقرار کنند. گذشته از فرصتهای توسعه کسب و کار و ایجاد شبکه ، همه شرکت کنندگان درمورد برخی از بینش های مفید سفر لوکس که به آنها در طراحی برنامه های تجاری آینده کمک می کند ، آشنا نبودند.

الکسی خواجوی ، رئیس گروه گروه مسافرتی + پرسشکس ، نتایج نظرسنجی از مشاوران را در بین حضار به اشتراک گذاشت. در مرحله مقدماتی ، آماری وجود داشت که نشان می داد نزدیک به 80 درصد از مشاوران در تعطیلات حضار با هزینه متوسط ​​بین 10،000 تا 50،000 دلار رزرو می کنند. هشت درصد به طور متوسط ​​50،000 دلار و بالاتر هزینه می کنند. این به وضوح نشان می دهد که مشاوران Ultra نه تنها به یک گروه منحصر به فرد از مشتریان مرفه می فروشند ، بلکه آنها را در ویلاها و سوئیت ها ، تورهای خصوصی و صندلی های هواپیمایی درجه یک می فروشند. این مهاجمان سنگین همچنین تأثیر شدیدی بر محل سفر مشتریان خود دارند.

هنگامی که از آنها سوال شد که مشاوران در سال 2020 چه چیزی آموختند و چگونه از این آموخته ها برای نوآوری استفاده کردند ، سه موضوع اصلی عبارت بودند از: افزایش ارتباط با مشتریان ، تعریف مجدد ارزش روابط تأمین کنندگان و درک ارزش و موقعیت نقش مشاور. این سه “درس” به این واقعیت اشاره می کند که مشاوران برای صدور بازپرداخت مجبور بودند در طول بیماری همه گیر با مشتریان در ارتباط باشند ، اما آنها همچنین مشاوران مشتریان خود و در برخی موارد دوستان خوبی می شوند. مشاوران خوب رویدادهای چشیدن شراب مجازی را میزبانی کردند ، تأمین کنندگان میزبان سفرهای مجازی فام بودند و برای حفظ رابطه از هر طریق ممکن با مشتریان خود در تماس بودند. بسیاری گزارش می دهند که اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به مشتریان خود نزدیک شده اند.

رویداد مجازی

Pivoting Back to Travel، The Destination Weddings & Honeymoons Edition

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران و هزاران زوج را به تعویق انداخت ، اما با وعده توزیع گسترده واکسن در آینده نزدیک ، زمان آن فرا رسیده است که به برنامه ریزی خود بازگردید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در مراسم عروسی و ماه عسل رویای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد در صورت تقاضا ، از تامین کنندگان و مقاصد برتر در مورد مکان و مراسم عروسی ، مقاصد عاشقانه و استراحتگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

در مورد بازتعریف ارزش روابط تأمین کنندگان ، برخی از شرکت های مسافرتی به این مناسبت عمل کردند و در دوران همه گیری همه گیر با مشاوران بسیار خوب همکاری کردند ، حتی اگر مشکلاتی در مورد لغو و بازپرداخت وجود داشت. برخی از راه کم رفتند و در ارتباط با فعالیتهای تجاری اصلاً ارتباط خوبی برقرار نکردند و برای بسیاری از مشاوران ، این رفتار بد همچنان تکان دهنده است.

سرانجام ، وقتی صحبت از درک ارزش و موقعیت نقش مشاور می شود ، مشاوران سفرهای لوکس می دانند که در طول یک سال گذشته خدمات شگفت انگیزی را به مشتریان خود ارائه کرده اند ، به طور رایگان برای بازپرداخت پول ، سفرهای رزرو مجدد و ساعت ها و هفته ها ماندن در تلفن کار می کنند. تا مشتریان خود را در موقعیتی مناسب قرار دهند. بسیاری در حال حاضر هزینه های بالاتری برای مشاوره و همچنین هزینه های لغو دریافت می کنند اما بهترین بخش این است که مشتریان آنها ارزش مشاور خود را بیش از هر زمان دیگری درک می کنند.

با حرکت به جلو ، مشاوران گفتند که بیشترین فرصت هایی که برای تجارت خود در سال 2021 و بعد از آن پیش بینی می کنند ، آگاهی بهتر از محدودیت های سفر (که خود به خودی خود صحبت می کند) و رشد تیم های فروش آنها برای پاسخگویی به افزایش تقاضای سفر ، خبر خوبی است. و شگفت آور نیست که مشاوران Ultra تمایل مجددی به رزروهای کوچکتر و اختصاصی تر نشان دادند ، به ویژه در مورد سفرهای تفریحی.

وقتی صحبت از پیشنهادات جدید تامین کننده سفرهای لوکس در سال 2021 می شود ، مشاوران Ultra بیشتر از چه چیزی هیجان زده هستند؟ کشف املاک داخلی در حیاط خلوت خود ، که یک ضرورت بود زیرا مشتریان نمی توانستند به خارج از کشور سفر کنند. در همین راستا ، آنها مشتاق هستند که در مورد مزرعه های لوکس جدید ایالات متحده ، فرصت های مزرعه به میز و همچنین محصولات تفریحی جدید اقیانوس ، رودخانه و اعزامی بدانند. آنها همچنین به علاقه جدیدی در استراحتگاه های فراگیر اشاره کردند. این صنعت در سال 2020 عملکرد خوبی داشت و اکثر مارک های اصلی پروتکل های بهداشتی بسیار واضحی را منتشر کردند تا مشتریان احساس راحتی کنند. بسیاری نیز این وظیفه را بر عهده گرفتند که برای مهمانان خود بسیار راحت آزمایش کووید را در محل انجام دهند ، که این راز را از روندی خارج کرد که سیاست های آن در برخی موارد روزانه تغییر می کرد. All-inclusives همچنین برای مشتریانی که می توانند در املاک بمانند و خارج نشوند ، حباب ایجاد کرد ، گزینه ای جذاب در دنیایی که ناگهان نامشخص بود.

ایالات متحده در صدر لیست مقاصدی قرار دارد که مشتریان بیشتر به آن علاقه دارند و پس از آن کارائیب ، مکزیک و اروپا قرار دارند. جای تعجب نیست که کارائیب و مکزیک در یک سال گذشته جذابیت بیشتری پیدا کردند زیرا در دسترس و نزدیک به خانه بودند و اکثر استراحتگاه ها در هر دو مقصد با پروتکل های بهداشتی (همانطور که در بالا گفته شد) کار بسیار خوبی انجام دادند و باعث شد مشتریان احساس آرامش و استقبال کنند. در زمان چالش برانگیز

ما از مشاور اولترا پرسیدیم که چه عواملی بیشترین انگیزه را برای فروش یک تامین کننده خاص دارند. “رابطه با نماینده فروش” گزینه برتر بود ، به این معنی که مشاوران Ultra با تکرارهایی که به آنها اعتماد دارند ، کتاب رزرو کنند ، بنابراین جلساتی را که با تامین کنندگان در Ultra انجام می دهند بسیار مهم است.

مشاوران سفر لوکس در این نظرسنجی اعتراف کردند که انگیزه آنها برای فروش تأمین کنندگان خاص از همه گیر شدن تغییر کرده است. در واقع ، لیستی از مشاوران شرکت های مسافرتی وجود دارد که دیگر نمی خواهند بفروشند ، زیرا احساس می کنند که در دادن بازپرداخت ، سیاست های آرامش بخش و عدم برقراری ارتباط خوب در هنگام COVID شکست سختی خورده اند.

یک نقطه روشن وجود دارد ، با این حال! نزدیک به 60 درصد از این مشاوران گفتند که راهی برای ترمیم این روابط می بینند و این باعث می شود که مشاوران و تامین کنندگان ارتباطات را باز نگه دارند.

غیر معمول ترین درخواست هایی که مشاوران دیر دریافت کرده اند کدامند؟ ما در پاسخ ها روند “پول هیچ چیز نیست” را مشاهده کردیم. ما فرض می کنیم که این امر به این دلیل است که مشتریان به دلیل عدم امکان سفر در سال گذشته به خود پاداش می دهند و بنابراین ، اکنون بخشی از این پس انداز را خرج می کنند. آنها همچنین نمی دانند که آیا قرنطینه دیگری خواهند داشت یا خیر ، بنابراین می خواهند اکنون سفر کنند و این تجربه را به یک تجربه شگفت انگیز تبدیل کنند. آنها همچنین سفرهای طولانی تری را انجام می دهند ، با توجه به اینکه از آنجا که سفر در این دوره جدید می تواند کمی چالش برانگیز باشد ، اگر فقط به دلیل نیاز به آزمایش یا اثبات واکسیناسیون ، ممکن است مدت زمان تعطیلات خود را افزایش دهند. ارزشمندتر

سفرهای داخلی لوکس RV یک سرگرمی جدید جدید بود و ما مطمئن هستیم که مشاوران سفر از این واقعیت که بسیاری از مشتریان درخواست “برنامه ریزی بسیار پیشرفته تا 2023/24” دارند استقبال می کنند. ما معتقدیم که این امر به این دلیل است که در طول قرنطینه ، مشتریان زمان سفر به لیست خود را در سر می پروراندند و در حال برنامه ریزی بیشتر با مشاوران خود هستند تا از فضای برتر مانند سوئیت های برتر ، ویلا یا صندلی های درجه یک در هواپیماها اطمینان حاصل کنند.

دیگر گرایش های برتر شامل درخواست برای جت های خصوصی ، ویلاهای خصوصی و تورهای خصوصی است ، که همه آنها منطقی است زیرا مردم می خواهند بدون افراد دیگری که نمی شناسند ، در حبابی که در آن محافظت می شود ، سفر کنند.

سفرهای خانوادگی برای مدتی طولانی بزرگ بوده است ، اما امروزه بسیار محبوب شده است ، تقریباً 90 درصد از مشاوران Ultra این را به عنوان اصلی ترین روند رو به رشد ناشی از همه گیری می دانند. ما معتقدیم این به این دلیل است که خانواده هایی که در دوران COVID قرنطینه شده اند می خواهند این نزدیکی را به عنوان طایفه حفظ کرده و با هم سفر کنند. مشاوران می گویند بزرگترین مشتریان آنها این روزها لزوماً نمی خواهند به سفرهای بزرگ تجاری بروند ، بلکه تعطیلات بزرگ خانوادگی را برای ایجاد خاطرات ماندگار رزرو می کنند.

با خروج از بیماری همه گیر ، تعجب آور نیست که 92 درصد از مشاوران فوق العاده ما انتظار دارند عملکرد بخش مسافرتهای تفریحی لوکس در 12 ماه آینده افزایش یابد ، اما شاید بهترین خبر این باشد که 67 درصد از مشاوران مورد بررسی انتظار دارند که مشاغل خود رشد کنند. 25 درصد یا بیشتر در پنج سال آینده. سی و یک درصد انتظار دارند که تجارت آنها در همین بازه زمانی 15 تا 20 درصد رشد کند.

روزهای خوبی برای صنعت مسافرت لوکس در پیش است ، به ویژه از آنجا که روابط مشاوران و تامین کنندگان در بیشتر موارد از همیشه قوی تر است. واضح است که این اصل است که “ما همه در این با هم هستیم!” این موضوع مکرر سال 2020 بود و حتی در سال 2021 قوی تر است.

مقالات مرتبط

تجمل لوکس پیشرو راه است

پدهای خصوصی برای غلاف شما: خواص مناسب برای خریدها

نامه سردبیر: خوب ، به خودت نگاه کن!

چهار فصل: 67 درصد از مسافران مقاصد طولانی مدت را انتخاب می کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *