تورها

هتل دانکلد هاوس، خیابان بلیرگوری، دانکلد، اسکاتلند

چیزی کاملا جادویی در مورد هتلی وجود دارد که در انتهای مسیری طولانی و زیبا قرار دارد و هتل دانکلد هاوس در دانکلد اسکاتلند همان هتل است. این هتل چهار ستاره که در اصل یک خلوتگاه روستایی برای هفتمین دوک آتول است و در 280 هکتار از زیباترین مناظر پرثشایر واقع شده است، با رودخانه قدرتمند تی در کنار آن جریان دارد، این هتل چهار ستاره فقط برای استراحتی عالی است.

هتل دانکلد هاوس

با نزدیکی گلاسکو، ادینبورگ و پرث، در مکانی عالی برای دسترسی به برخی از بهترین جاذبه های اسکاتلند قرار گرفته است.

به صورت محلی مسیر درختی دانکلد وجود دارد که فرصت قدم زدن در املاک و تحسین جنگل هایی را می دهد که توسط دوک در قرن هجدهم ایجاد شد و پرثشایر را برای همیشه تغییر داد. پیاده روی شما را از هتل می برد و به دهکده زیبایی می برد که در یک نظرسنجی در سال 2023 “بهترین مکان برای زندگی در اسکاتلند” نام گرفت و از کنار کلیسای جامع تاریخی رمانتیک که تا حدی ویران شده است.

خیابان اصلی خانه فروشگاه‌ها و مشاغل مستقل است و خانه‌ها بخشی از یک منطقه حفاظت‌شده با پلاک‌های آبی به نشانه افراد مشهوری هستند که در آنجا زندگی کرده‌اند.

برای کی

هتل دانکلد هاوس برای افرادی است که می خواهند در محیطی آرام استراحت کرده و دوباره شارژ کنند و فرصتی برای لذت بردن از حومه زیبای پرثشایر داشته باشند. با یک باشگاه سلامت و اسپا که به هتل متصل است، مکانی عالی برای تمام سنین است و تیراندازی با کمان و کبوتر در محوطه در دسترس است، همراه با دوچرخه سواری با چهارچرخ و ماهیگیری در رودخانه تای یا تجربه های آفرود لندرور برای افراد ماجراجو. . Dunkeld یک زمین گلف دارد و دوچرخه سواران می توانند از مسیر 100 مایلی بدون توقف لذت ببرند.

محل اقامت

هتل دانکلد هاوس

هتل دانکلد هاوس، اتاق دوشس

صد اتاق خواب با بالاترین استانداردها در ساختمان فهرست شده درجه 2 وجود دارد. همه اتاق های ما و با رنگ های ملایم مبله شده اند.

اتاق‌های غیرسیگاری و با کانال‌های تلویزیونی و Wi-Fi با نمای رایگان، جادار و به خوبی مجهز شده‌اند و دارای تخت‌های راحت و صندلی‌هایی مانند شزلون برای تشویق آرامش هستند.

ایستگاه‌های چای و قهوه‌ای که با نان کوتاه سرو می‌شود در اتاق وجود دارد و حمام دارای لوازم آرایشی Arran Aromatics «پس از باران» با رایحه‌های لیمو، گل رز و چوب صندل است.

برای دوستداران سگ و مهمانی های بزرگ در The General Wades یا The Fisherman’s Cottage که هر دو در محوطه هستند، پذیرایی می شود.

امکانات

هتل دانکلد هاوس

هنرستان هتل دانکلد هاوس

پذیرایی قدیمی با آتش چوبی خروشان به شما خوشامد می‌گوید و می‌توانید از ویترین خرید با مجموعه‌ای از کابینت‌هایی که کالاهای کشوری با رده بالا را به نمایش می‌گذارند، لذت ببرید.

یک سالن استراحت مناسب برای استراحت ساکنان باز است و اتاق ناهارخوری دارای یک بار و همچنین یک رستوران بزرگ است و یک پیانیست برای سرگرمی در حین غذا خوردن در دسترس شماست.

اسپا و باشگاه سلامت مجاور دارای یک استخر بزرگ، اتاق های بخار و سونا و جکوزی است و همچنین سالن بدنسازی نیز وجود دارد. زمان باز کردن برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است و درمان توسط درمانگران آموزش دیده در دسترس است.

غذا و نوشیدنی

صبحانه‌ها به‌سبک بوفه با انتخاب خوبی از غذاهای سرد و گرم و منوی انتخابی از بین یک اسکاتلندی کامل تا تخم‌مرغ و تخم مرغ آب‌پز است.

شام یک امر رسمی تر است و یک میز کنار پنجره که به رودخانه تای نگاه می کند بسیار توصیه می شود.

پیش غذاها از کبوتر اسکاتلندی با ریزوتو جو و قارچ وحشی گرفته تا گوش ماهی اورکنی که با پودینگ سیاه استورنووی و پوره نخود سرو می شود.

غذاهای اصلی شامل استیک و کتلت بره از گریل یا سالمون و تره فرنگی Loch Duart، پنیر بز Ayrshire و تارت چغندر است. و برای کامل کردن غذا، چیزکیک خوشمزه کراناچان و همچنین فوندانت شکلاتی صاف ارزش امتحان کردن را دارد.

چقدر

این هتل دارای تعدادی پیشنهاد ویژه است، با فرار زمستانی تا 29 فوریه و شامل اقامت در اواسط هفته از 139 پوند در هر شب تا تعطیلات آخر هفته از 164 پوند در هر شب است.

برای اطلاعات بیشتر ببین

چه چیزی در این نزدیکی است

قلعه تاریخی بلر در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارد و برای بیش از هفت قرن خانه خانواده آتول ها بوده است.

با تاریخ متنوع، شاهد زمان‌های پرتلاطم و آرام، بیش از 750 سال بزرگ‌تر شده و متناسب با نیازهای خانواده و روز سازگار شده است.

فضای باز عالی با پیاده روی زیبا و در ورودی دهکده، پل سنگی دیدنی و جذابی که توسط توماس تلفورد طراحی شده است.

بیرنام روستای بعدی است و محل زندگی نویسنده جی ام باری است که پیتر پن را نوشته است. اطلاعات گردشگری از طریق visitscotland.com

حکم:

هتل دانکلد هاوس هتلی افسانه‌ای است که در زمین‌های بی‌نظیر و با اتاق‌خواب‌های زیبا و غذاخوری‌های خوب واقع شده است. این هتلی است که نباید از دست داد و برای افراد و خانواده ها ایده آل است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی هتل: کروملیکس، اسکاتلند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *