دسته‌بندی نشده

هتل Taschenbergpalais Kempinski Dresden آلمان بازگشایی می شود

هتل Taschenbergpalais Kempinski Dresdenآلمان، پس از یک سال بازسازی، بازگشایی شده است. با شعار «تاریخ بازگو شد»، ساختمان قرن هجدهم، با جزئیات تاریخی خود، با دقت و توجه زیادی دوباره طراحی شد و راحتی و فناوری را در هم آمیخت تا تجربه بهتری را برای مهمانان ارائه دهد. هتل مارکوس هیلزینگر طراح داخلی برلین را برای این پروژه انتخاب کرد.

لابی پر از نور هتل با کاغذ دیواری نساجی تزئین شده و دارای کف ماسه سنگی گرم و دو فضای استراحت است. اقامتگاه های بازطراحی شده شامل 180 اتاق مهمان و 31 سوئیت، مبلمان دستچین شده، آثار هنری و عناصر تاریخی در طرح رنگ گنجانده شده است. سوئیت ها همچنین با آثار هنری زیبا و گنجینه های هنری معاصر ملی و بین المللی مبله شده اند.

خوب است بدانید: مصالح ساختمانی پایدار و ضد آلرژی نقش اساسی در نوسازی گسترده ایفا کردند.

نورپردازی در لابی از رودخانه البه الهام گرفته شده است
(© هتل های کمپینسکی)

گزینه های آشپزی در هتل تازه بازسازی شده Taschenbergpalais Kempinski Dresden شامل رستوران بازطراحی شده Das Palais است که طیفی از غذاهای محلی و کلاسیک بین المللی را سرو می کند. علاوه بر این، یک اتاق ناهار خوری خصوصی جدید برای طیف وسیعی از موارد موجود است. در رستوران Kastenmeiers، سرآشپز لذیذ گرد Kastenmeier غذاهای ماهی تصفیه شده را برای مهمانان خود فراهم می کند. این پیشنهاد دریایی با سوشی و بار صدف رستوران تکمیل می شود. نکته قابل توجه دیگر شیرینی پزی جدید هتل به نام Amalie است. آمالی با طاقچه های دنج خود و غذاهای لذیذ ایجاد شده توسط پتیسیر داخلی، مهمانان را دعوت می کند تا تمام روز را در این فضا بمانند.

ما از بازگشایی این ساختمان زیبا که آغشته به سنت است، خرسندیم و «اتاق نشیمن» را به مردم درسدن برگردانیم. ما مطمئن هستیم که همزیستی تجملات و سنت معاصر که با طراحی مجدد ایجاد کرده‌ایم، محلی‌ها، مهمانان همیشگی ما و مشتریان ملی و بین‌المللی را خوشحال می‌کند، زیرا تاریخ در اینجا حفظ شده و در عین حال بازگو می‌شود.» مدیر عامل هتل

مقالات مرتبط

اکنون باز: چوب رز مونیخ

کمپینسکی در سال 2027 مخفیگاه Hilltop را در بالی افتتاح می کند

Lufthansa Previews Suite Concept در کلاس فرست و بیزینس

هتل کمپینسکی کوروینوس بوداپست از پنج سوئیت اجرایی رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *