تورها

یادگیری اسکی با Ski Club GB چگونه است؟

وقتی زمستان گذشته برای باشگاه اسکی بریتانیای کبیر “هفته پودر ماجراجویانه زنان” در فلین ثبت نام کردم، کاملا مطمئن نبودم که چگونه به پایان خواهد رسید. من به همان اندازه هیجان زده و کنجکاو بودم و نمی‌توانستم فکر نکنم که با چه افرادی ملاقات خواهم کرد و چرا آنها سفری مختص زنان را انتخاب می‌کنند.

پاسخ کاملاً آشکار بود.

این دوره باشگاه اسکی برای چه کسانی بود؟

اسکی بازان من اکثراً زنان متاهل بودند، برخی با شغل، برخی با فرزندان، اما همه بودند
مایل به فرار هستند، مهارت های خود را تقویت می کنند و آمادگی خود را برای سفر با خانواده و دوستان در اواخر فصل بهبود می بخشند.

یکی پزشک بود و دیگری دو کودک در خانه داشت که با اطمینان خاطر نشان می‌دادند که با وجود مشغله‌های زندگی، از علایق شخصی خود پیروی می‌کنند. هر شش نفر در نهایت یک شرکت عالی و سرگرم کننده عالی برای اسکی بدون هیچ گونه فشار گروه های مختلط بودند.

دایان مورو، الهه مربی و راهنمای کوهستان ما برای هفته، در اواسط هفته، این حال و هوا را به خوبی در ناهار خلاصه کرد.

پویایی گروه واقعاً قدرتمند است – در یک گروه فقط زنان دلهره کمتری وجود دارد، احساس همبستگی بیشتر با همه که از یکدیگر حمایت و تشویق می‌کنند وجود دارد – این به شما تقویت واقعی و اعتماد به نفس می‌دهد.
با موقعیت های چالش برانگیز مقابله کنید.»

بخش ماجراجویانه به همان اندازه که اسکی است، در مورد تماشای مناظر است. زنان نیز متفاوت از مردان اسکی می کنند، آنها انعطاف پذیرتر و روان تر هستند و بیشتر از اسکی بازان مردانه معمولی و نیرومندتر بر روی تکنیک تمرکز می کنند.

سطح تناسب اندام

خوشبختانه، همه ما در یک سطح مشابه بودیم، بنابراین سرعت آن ایده‌آل بود – همه ما در هنگام رزرو خود را به‌عنوان سطح متوسط ​​تا پیشرفته شناسایی کرده بودیم. باشگاه اسکی دارای یک سیستم درجه بندی مهارت و تناسب اندام است که با رنگ کدگذاری شده است تا اطمینان حاصل شود که تمام سفرهای گروهی آنها مانند مانند – آبی برای مبتدیان تا قرمز، نقره ای، بنفش و طلایی برای متخصصان در هر شرایطی مطابقت دارند. خوشبختانه، ما ثابت کردیم که از نظر چشم انداز نیز سازگار هستیم.

ذهن آگاهی

در یک فرود به خصوص زیبا، همه ما راضی بودیم که بایستیم و پرواز پترمیگان را در بالای سرمان تماشا کنیم، به گله درختان بابونه در دوردست اشاره کنیم و ردپای یک خرگوش سفید را در نزدیکی لبه یک صخره دراماتیک با حدس زدن بررسی کنیم. به کدام سمت می رفت معلوم شد که این تجربه مربوط به زندگی در لحظه با ذهن بیشتر است. تا کمی پا را از روی پدال بردارید و به جای مقصد، روی سفر تمرکز کنید.

ریتم با طراوت صلح آمیز و آماده سازی عالی برای اعزام پودر شدید من چند هفته بعد بود. همه ما در شهر اسکی کرایه کردیم تا بتوانیم در صورت اقتضای شرایط، کیت خود را با یک مجموعه تور تعویض کنیم، اگرچه خوشبختانه هر روز می‌توانستیم مسیرهای تازه‌ای پیدا کنیم.

Sport2000 اسکی‌های زاگ را برای ما کرایه کرد، درست در جاده شامونیکس، که برای اسکی در داخل و خارج از پیست لذت بخش بود – نور روی پودر و چسبندگی خوب در گرم کردن سراشیبی.

با کمی زمین عجیب و غریب سرگیجه‌آور، که دایان به محض اینکه متوجه شد ما می‌توانیم از پس ماجراجویی‌های مناسب برآییم، در برنامه سفر پاشید، ایمنی همیشه در جلو و مرکز بود. با این حال، یادگیری خواندن برف خارج از پیست ممکن است ساعت‌های بیشتری به تمرین نیاز داشته باشد، و مراقب باشید که آیا نوبت بعدی شما روی چیزی نرم یا سخت شده است یا خیر.

ما تمرین کردیم تا گیرنده های بهمنی را که زیر برف پنهان شده بودند پیدا کنیم و زنجیره ای از فرماندهی را بین خودمان تشکیل دهیم و در صورت بروز بدترین اتفاق، فهرستی از وظایف را یادداشت کنیم.

کلبه

کلبه کلوپ اسکی در فلین

هنگام صرف شام در کلبه، حکایات، نکات مربوط به لباس، و توصیه های برنامه را به اشتراک می گذاریم. ما در یکی از معدود کلبه‌های متعلق به باشگاه اسکی، در دهکده‌ای به سبک اسکاندیناوی مشرف به فلین اقامت کردیم.

در داخل، دکور انفجاری از گذشته بود – به طور معمول فرانسوی دهه 1980 با تعداد زیادی مبلمان کاج و چهارخانه. به خوبی از ما مراقبت می شد و هیاهو در سونای کلبه و همچنین زیر ستاره ها در جکوزی در فضای باز در آبگرم مجاور ادامه داشت.

استراحتگاه فلین چگونه است؟

فلین خود خانواده محور و کاربردی است – این استراحتگاه هدفمند به دلیل نزدیکی به مونت بلان، به دلیل تمرینات مسابقه و آب و هوای برفی برفی شناخته شده است. این مکانی است برای اسکی به جای دیده شدن، با تفریحات شبانه محدود، اما اسکی متنوع است و پودر فراوان، با صخره های تماشایی و درختان جذاب در ارتفاعات پایین تر.

انتقال از ژنو نیز نسبتاً کوتاه است، و ما یک رستوران جوی در بالای جاده برای تعطیلات شبانه کارکنان پیدا کردیم.

حکم: همانطور که دستورالعمل ها و راهنمایی ها پیش می رود، به راحتی می توان فهمید که چرا باشگاه اسکی به تازگی 120 سالگی خود را جشن گرفته است و هنوز هم به قوت خود ادامه می دهد – آنها با زمان وفق داده اند و به تقویت رفاقت در عصر مدرن ادامه می دهند. تکنیک من در نتیجه دوره بهبود یافته است – ما یاد گرفتیم که در شرایط شیب دار بچرخیم و بچرخیم و در برف سخت خم شویم و بچرخیم. اگر تجربه من قابل قبول باشد، جای تعجب نیست که آنها چنین پایگاه عضویت وفاداری دارند.

فایل حقایق

درباره باشگاه اسکی: کلوپ اسکی دوره‌های Freshtracks را در بسیاری از استراحتگاه‌ها برای اسکی‌بازان با هر توانایی اجرا می‌کند – روی پیست، خارج از پیست، همه کوه‌ها، تورهای اسکی، سفرهای آخر هفته و مقصدهای فهرست سطلی که در یک لحظه به فروش می‌رسند. ژاپن به ویژه محبوب است و آنها همچنین هفته های اختصاصی را برای بالای 60 سال برگزار می کنند. فرمول آزمایش شده و آزموده شده آنها برای توانمند ساختن افراد با استانداردهای مشابه برای اسکی کردن با یکدیگر به کمال رسیده است، خواه با روحیه ماجراجویانه یا چیزی کمی آرام تر.

چقدر: دوره اسکی 595 پوند برای شهریه 5 روزه و کرایه فرستنده و گیرنده است. قیمت تمام شده از 1495 پوند برای: 7 شب تخت کلبه، اقامت در کلبه، اتاق تک نفره، ست رفت و برگشت از ژنو، 5 روز با مربیان. کارت اسکی و کرایه اسکی اضافی. عضویت در باشگاه الزامی است، در صورت رزرو تعطیلات با نصف قیمت موجود است.

پرواز: SWISS 79 پرواز در هفته از فرودگاه های بریتانیا به ژنو ارائه می دهد که کرایه های یک طرفه از 54 پوند شروع می شود.

اقامت کردن: کلبه کلبه تازه خوریFlaine () در دهکده بالای استراحتگاه یا رزرو محل اقامت خود در مرکز Flaine.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *