دسته‌بندی نشده

کلبه های نانتاکت در حوضه قایق برای رونمایی از رنو برای فصل 2024

کلبه ها در حوضه قایق نانتاکت در آوریل 2024 از یک بازسازی شش ماهه چند میلیون دلاری به رهبری طراح آدری استرک پرده برداری خواهد کرد.

جزیره نانتاکت که در 30 مایلی سواحل ماساچوست قرار دارد، همچنان جذابیت تاریخی خود را که از روزهای خود به عنوان پایتخت صید نهنگ جهان در قرن نوزدهم باقی مانده است، حفظ کرده است. تاریخچه حوضه قایق بیش از 300 سال را در بر می گیرد، از اواخر دهه 1720، زمانی که این جزیره شلوغ ترین بندر صید نهنگ در جهان بود و اسکله های آن با کشتی های قایق سازی، انبارهای بادبانی و کارخانه های شمع سازی شکوفا می شدند. در طول این مدت، 15 تا 20 کشتی نهنگ در بندر لنگر انداخته و پشته‌های بشکه‌های نفت در هر اسکله قرار داشتند. در سال 1830، راش طلای کالیفرنیا نقشی در فروپاشی صنعت صید نهنگ در ساحل شرقی ایفا کرد، اما در سال 1920، نانتاکت وارد دوره جدیدی از گردشگری شد و مسافرانی که با قایق بخار از پست های شمال شرقی به آنجا می رسیدند. در اواسط دهه 1960، این اسکله، که به عنوان حوضه قایق نانتاکت شناخته شد، به یک جامعه ماهیگیران و محل سکونت هنرمندان با بیش از ده ها گالری در اسکله ها تبدیل شد. کلبه‌ها، همانطور که امروز می‌شناسیم، در سال 2002 زمانی که اقامتگاه‌ها بخشی از استراحتگاه‌های فیل سفید شد، رسما وارد صحنه شدند.

نقطه کانونی کلبه ها یک نقاشی دیواری است که توسط استرک نقاشی شده و به صورت دیجیتالی اصلاح شده است تا در هر فضا مناسب باشد. در اینجا یک رندر نشان داده شده است.
(کلبه ها در حوضه قایق نانتاکت)


29 اقامتگاه با سبک جداگانه با نام‌هایی مانند Sea Syren، Essex و Orion، از نام کشتی‌های شکار نهنگ در دهه 1700 الهام گرفته شده‌اند. خوب است بدانید: مجموعه ای از 12 اقامتگاه با نام Woof Cottages برای کسانی که با حیوانات خانگی سفر می کنند در دسترس خواهد بود. از کلبه‌های استودیویی گرفته تا اتاق‌های زیر شیروانی سه خوابه، هر اینچ از اقامتگاه‌های تاریخی – به‌ویژه اتاق‌خواب‌ها، فضاهای نشیمن و حمام‌ها – بدون تغییر در معماری اصلی خود بازسازی خواهند شد. جزئیات اصلی از جمله تیرهای سقف طاقدار و پلان های طبقه فردی باقی خواهند ماند. همه کلبه ها دارای آشپزخانه کامل هستند و اکثر آنها دارای عرشه خصوصی در فضای باز هستند. مجموعه گسترده ای از آثار هنری نیز در سراسر اقامتگاه نمایش داده می شود. نقطه کانونی کلبه ها یک نقاشی دیواری است که توسط استرک نقاشی شده و به صورت دیجیتالی اصلاح شده است تا در هر فضا مناسب باشد.

امکانات رفاهی شامل دسترسی رایگان به دوچرخه‌های اولویت‌دار و میله‌های ماهیگیری بچه‌ها، قرقره‌ها و تور است. مهمانان نیز در چند قدمی شهر هستند و می توانند از شاتل های رایگان به ساحل استفاده کنند. حیوانات خانگی از خدمات VIP با تخت، سبد خوش آمدگویی از خوراکی ها و اسباب بازی ها و برچسب های حیوان خانگی شخصی برخوردار می شوند.

مقالات مرتبط

Lotte New York Palace از بسته 100 هزار دلاری تعطیلات برای خیریه رونمایی کرد

Onefinestay از کلبه‌های لوکس جدید در کوه‌های راکی ​​رونمایی کرد

خانه شو سوگی بان از خلوتگاه الهام بخش برای سال 2024 رونمایی کرد

ریتز کارلتون، پورتلند به عنوان اولین برند در منطقه افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *