دسته‌بندی نشده

اقامتگاه جنگلی and Beyond Phinda آفریقای جنوبی پس از لیفت صورت بازگشایی می شود

andBeyond دوباره باز شده است اقامتگاه جنگلی فینداپس از یک بازسازی گسترده، در منطقه ذخیره‌سازی بازی خصوصی و فراتر از Phinda در کوازولو ناتال، آفریقای جنوبی واقع شده است. این ملک در چارچوب سافاری لوکس معاصر تجدید شده است، در حالی که ارجاعات به دکوراسیون اصلی “زولو-زن” خود را حفظ کرده است.

طراح داخلی فاکس براون کریتیو، که قبلاً بر روی بازسازی پنج اقامتگاه دیگر در این منطقه حفاظت شده کار می کرد، با طراح معماری جک الکساندر برای احیای الج جنگلی Phinda شریک شد. عناصر جنگل شنی و فرهنگ زولو با استفاده از مواد طبیعی، مانند حصیر بافته شده، کاغذ دیواری پارچه‌ای چمن‌دار بافت‌دار و کف‌های چوبی سخت، با کاشی‌کاری‌های سنگی در حمام به اتاق‌ها آورده شده‌اند. اتاق‌ها در ساختارهای موجود مجدداً پیکربندی شده‌اند و چیدمان راحت‌تری را ایجاد می‌کنند که از فضای موجود بهتر استفاده می‌کند، در حالی که اتصال به جنگل را از طریق نماهای باز گسترده به حداکثر می‌رساند.

Phinda Forest Lodge همیشه یک تجربه خصوصی غوطه ور در جنگل شنی را برای مهمانان فراهم کرده است و این اکنون از طریق تغییر مسیر و کاهش مسیرهای ورودی و خروجی اتاق ها افزایش یافته است. برای کمک به بازسازی مسیرهای قدیمی، نهالستانی برای کشت گونه های درختان جنگلی شنی که در امتداد مسیرها کاشته شده اند ایجاد شده است.

فضای داخلی کتابخانه و اتاق نشیمن عناصر فرهنگ سنتی زولو را با ظرافت مینیمالیستی دنج ترکیب می کند
(با احترام از andBeyond)

اضافات ساختاری شامل یک سوئیت خانوادگی، یک کتابخانه و سالن استراحت، یک پیاده‌رو با آتش‌دان مرکزی که منطقه اصلی را به کتابخانه متصل می‌کند، یک استخر تازه تغییر شکل یافته و طبقه‌بندی شده، و ارتقاء قسمت‌های غذاخوری و بار اصلی را شامل می‌شود. یک ماساژ سالا در کنار استخر نیز ساخته شده است. مطابق با سایر اقامتگاه‌های مجموعه andBeyond، این سوئیت خانوادگی اکنون شامل یک سوئیت استاندارد است که به اتاق خواب دوم تازه‌ساخته متصل است، که می‌توان به صورت خصوصی یا از طریق یک راهرو متصل اضافی به آن دسترسی داشت.

تجارب غوطه ور شامل حفاظت از گونه هایی مانند کرگدن سفید و سیاه، و همچنین پانگولین زمینی Temminck، و “تور روستای زولو” است. مهمانان همچنین می توانند از دوچرخه سواری الکترونیکی، غواصی یا سافاری اقیانوسی در خلیج سودوانا در همان نزدیکی لذت ببرند. بسته به فصل، میهمانان همچنین می توانند از سفرهای اعزامی برای تحسین لاک پشت هایی که در امتداد خط ساحلی اقیانوس هند لانه می کنند لذت ببرند.

مقالات مرتبط

مجموعه خصوصی رورا تجربه جدیدی از سافاری را برای سال 2024 راه اندازی می کند

Wilderness از بازسازی کمپ کرگدن های بیابانی نامیبیا خبر داد

آنگاما آمبوسلی رسماً در پناهگاه کیمانا در کنیا افتتاح شد

LUX* South Ari Atoll از ویلاهای رمانتیک استخر ساحلی رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *