تورها

یک خلوت با احساس خوب در سوئیس

او مرا از پشت ابرهای موزون نگاه می کرد، بلند، جسور، رواقی و پوشیده از شالی سفید که دور قله یخ زده اش پیچیده شده بود. ماترهورن، جواهر آلپ سوئیس، منظره ای باشکوه از تراس من از اقامتگاه کوهستانی سروو همسایه من و پس زمینه ای بود که تا ارتفاع خیره کننده 4.478 متری اوج می گرفت.

Matterhorn در نمای

چه نمادی بهتر از قدرت و اعتماد به نفس برای همراهی من در اولین خلوتگاه شفای جامع خود در جنوب سوئیس؟

نشست جامع شفای کوه سروو

استراحتگاه کوهستانی سروو، سوئیس

استراحتگاه کوهستانی سروو، سوئیس

زرمات که در زیبایی ناهموار و ارتفاع زیاد مناظر آلپ قرار دارد، مکان مناسبی را برای 17 غریبه ثابت کرد تا دور هم جمع شوند تا اهداف را دوباره تنظیم کنند، جاه طلبی ها را دنبال کنند، منفی ها و زخم های عاطفی گذشته را رها کنند. سفر از جیب های سراسر جهان – نیویورک به لس آنجلس، لندن به آکسفورد و مکان های بین آنها، این عقب نشینی به عنوان یک اجلاس شفای کل نگر، توسط یک متخصص مشهور و توسط شرکت عقب نشینی، Travelgems ترتیب داده شده است. گروه بین 17 تا 79 سال سن داشتند، اما محدودیت سنی و سطح آمادگی جسمانی وجود نداشت.

برای برخی، این اولین تجربه بود، برای برخی دیگر یک دیدار مجدد. غوطه ور شدن در فرهنگ جدید و کیلومترها دورتر از آن منطقه امن شخصی امن. هر کدام عزم خود را برای افزودن بیشتر به زندگی خود در بخشی از جهان جدید و برای آنها غریبه به ارمغان می آورد.

برنامه عقب نشینی Travelgems

وجه مشترک در ریزورت کوهستان سروو، الویز جوآن، مربی تناسب اندام و زندگی مشهور آمریکایی بود که در شبکه های ایالات متحده حضور داشت. هر شرکت کننده از برنامه های تناسب اندام، پلتفرم ها و مجلات می دانست. در طول ماه‌ها و سال‌ها، او مربی آنلاین آنها بوده است، روی صفحه نمایش آنها ظاهر می‌شود و از طریق هدفون و بلندگو می‌شنود، اما عقب‌نشینی او را به زمان واقعی رساند.

در طول 6 روز، او رهبر بود و هر فرد را برای غلبه بر ترس، تقویت عزت نفس و بهبود سطح تناسب اندام هدایت و راهنمایی می کرد. و البته برای کامل کردن ژست کوه.

هر روز با یک جلسه بدن فعال، ترکیبی از یوگای روح‌انگیز، کشش، «ترکیب بار» و ذهن‌آگاهی شروع می‌شد. یک صبحانه مغذی شایسته، زمانی را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و معاشرت با آمادگی برای چالش‌های روز، اعم از پاراگلایدر، پیاده‌روی پنج ساعته یا wakeboarding پایدار ارائه می‌دهد. موفقیت از رویارویی و غلبه بر موانع فیزیکی و عاطفی ناشی می شود یا نه.

بدون فشار، بدون گناه. حمایت و تشویق گروه و مثبت بودن، دوستی و سرگرمی آشکار بود.

دگرگونی

گفته می شود که تغییر رفتار 6 روز طول می کشد. در پایان عقب نشینی کوه سروو، مشهود بود که سرمایه گذاری در زمان و تلاش شخصی منجر به سود سهام شد. عبارات تاکیدی از بین رفته بودند. در عوض، خنده و شادی بود. اهداف دوباره تنظیم شدند، مسیرها ترسیم شد، دوستی ها شکل گرفت و آینده روشن تری در پیش بود. قبل از رفتن روی تراس هتل ایستادم تا ماترهورن را با شکوه کامل ببینم، ابرها از بین رفته بودند و انرژی و قدرت طبیعت جایگزین شده بودند. هوا تازه است، مناظر خیره کننده، و Matterhorn اعتماد به نفس را از یک خلوت با احساس خوب در سوئیس ساطع می کند.

دهکده زرمات

زرمات، سوئیس

زرمات، سوئیس

گردهمایی های گروهی، مربیگری فردی و اوقات فراغت برای از بین بردن افکار سنگین و غلبه بر موانع ریشه دار، پنهان شده برای یک دهه، برنامه ریزی شده بود و همچنین زمانی برای ایجاد دوستی ها و صرف زمان برای بازاندیشی و تنظیم مجدد برنامه ریزی شد. و زمان برای جذب مکان و فرهنگ وجود داشت. روستای زرمات که در کوه‌های آلپ سوئیس قرار گرفته، بسیار زیبا است و قطعاً برای گردشگران جذاب است، آفتاب و برف.

بدون خودرو، شخصیت اصلی خود را حفظ کرده است. ردیفی از مغازه‌هایی که لباس‌های تفریحی در فضای باز می‌فروشند، بوتیک‌های شیک و لوازم جانبی با نمایش‌هایی از ساعت‌های گران‌قیمت بریتلینگ در آن وجود دارد.

رستوران‌های سنتی رستی و فوندو با پنیر سوئیسی سرو می‌کنند، در حالی که شکلات‌های دست‌ساز سوئیسی و توبلرون‌ها، البته، در هر گوشه‌ای به نمایش گذاشته می‌شوند.

این یک مقصد محبوب برای کاشفان، ماجراجویان و پیشگامان است که به سمت ماترهورن افسانه ای کشیده شده اند. کوهنورد بریتانیایی، ادوارد ویمپر، اولین کسی بود که در جولای 1865 به این قله هرمی صعود کرد که منجر به شناخت جهانی این منطقه شد. “بهشت یخچالی Matterhorn” بزرگترین و مرتفع ترین منطقه اسکی تابستانی اروپا است. بیش از 400 کیلومتر مسیر پیاده روی از دره ماتر و خارج از آن منتهی می شود، از جمله مسیرهای قاطر فروشان، که قدمت آن به قرن سیزدهم می رسد (بخشی از این مسیرها آسفالت شده است).

این محیط طبیعی، پرتره‌های کارت پستالی از قله‌های مرتفع، دریاچه‌های کوهستانی، علفزارهای آلپ، جنگل‌های کاج اروپایی پر از بزهای نوازشگر و دماغ سیاه هستند که با دوچرخه، طناب، پا یا چهار چرخ قابل دسترسی هستند.

هتل رتریت

اتاق استراحت کوه سروو

اتاق استراحت کوه سروو

استراحتگاه کوهستانی 5 ستاره سروو، مرسوم، مد روز، خنک و آرام، در ارتفاعات قرار دارد که فضای مناسبی را برای استراحت فراهم کرده است.

مکانی یکپارچه با محیطی پر از عناصر کوهستانی معاصر که از مواد طبیعی و مواد غذایی تهیه شده از مزارع و ماهیگیران محلی استفاده می کنند. این هتل دارای 54 اتاق، سوئیت و اقامتگاه و یک آبگرم مدرن است که بهشتی برای کاشفان خسته است.

تیo رزرو اقامتگاه در اروپا، فهرست مکان ها و تم ها را در جواهرات سفر.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *