تورها

اولین حضور برند JW Marriott در ساحل طلای استرالیا

هتل جی دبلیو ماریوت و طلای ساحل افتتاح شده است ، این اولین مارک تجاری در منطقه اقیانوس آرام است. مسافرانی که می خواهند محبوب ترین جاذبه های بازدید کنندگان از ساحل گلد را کشف کنند ، این مکان تفریحی را در نزدیکی ساحل Surfers Paradise ، Sea World ، Dream World ، مرکز خرید Pacific Fair و بسیاری از مقاصد دیگر که باید ببینند ، پیدا خواهند کرد.

شان هانت ، معاون رئیس جمهور منطقه ، استرالیا ، نیوزیلند و اقیانوس آرام ، ماریوت بین المللی ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: “با وجود چالش های موجود در مورد محدودیت های مداوم سفرهای هوایی بین المللی ، ما امسال تقاضای زیادی در بخش مهمان نوازی لوکس مشاهده کرده ایم.” او “از این امر بسیار تشویق می شود.”

در هتل 223 اتاق و سوئیت وجود دارد که دارای پالت ها و مواد رنگی طبیعی است. JW Marriott Gold Coast Resort & Spa همچنین دارای شش مکان جدید غذایی و آشامیدنی است که طیف متنوعی از غذاها ، محصولات محلی و منوهای پیچیده بار را ارائه می دهد. رستوران امضا شده ، میسونو ، با الهام از تفرجگاه های معروف هاراجوکو ، یک غذاخوری ژاپنی را ارائه می دهد که شامل یک بار سوشی Izakaya صمیمی ، چای خوری و بار ویسکی با تراس در فضای باز است. رستوران غذاخوری تمام روز Resort ، Citrique ، غذاهای تازه محلی و غذاهای دریایی را سرو می کند و دارای آشپزخانه نمایشی است که میهمانان می توانند از ارائه های آشپزی زنده لذت ببرند. JW Market که بخشی از سیتریک است ، کافه هتل و فروشگاه است که قهوه و لقمه های چای را سرو می کند. Chapter & Verse که در لابی واقع شده است ، استراحت روزانه و یک بار دیگر عصرها ، با نشیمن های داخلی و خارجی است. این استراحتگاه از طریق JW Garden خود ، که مواد غذایی تازه و محلی را برای تجارب غذاخوری از مزرعه به میز ، کلاس های آشپزی عملی و نوشیدنی های خاص ارائه می دهد ، تعهد خود را به صرف غذا با الهام از طبیعت برجسته می کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

همچنین هر دو یک تالاب آب شور و یک استخر آب شیرین وجود دارد. استخر تالاب توسط سواحل شنی و باغ های گرمسیری و یک آبشار احاطه شده است. مهمانان می توانند یکی از کابین های خصوصی را که در حاشیه تالاب قرار دارد ، چک کنند ، در حالی که تحویل کوکتل کنار استخر از استخر بار و غذاهای سبک ، میان وعده ها و سایر نوشیدنی ها نیز در دسترس است. Spa by JW درمان های سفارشی را ارائه می دهد تا یک رویکرد جامع برای رفاه فراهم کند. میهمانان همچنین می توانند روزانه در یک سری از آئین ها و فعالیت های استراحت پنج تا 10 دقیقه ای مانند جلسات مراقبه با راهنما شرکت کنند که باعث می شود در بدن و روح تغذیه و احیا شوند.

علاوه بر این ، برنامه های Family by JW تضمین می کنند که جوانترین مهمانان استراحتگاه در طول اقامت خود به تجربه های سرگرم کننده و خلاقانه مشغول هستند.

مقالات مرتبط

حمایت از استرالیا: هتل های جدیدی برای بازدید در Wake of Bushfires

13 مورد از بهترین کارها در سیدنی

Just Back: برج های برجسته و اقامتگاه های منحصر به فرد نیوزیلند

ساحل استرالیا که توسط اینستاگرام خراب شده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *