سفرهای دریایی

بازگشایی سنت بارت در 9 ژوئن

سنت بارت در 9 ژوئن برای کسانی که اثبات واکسیناسیون علیه COVID-19 دارند و در ایالات متحده و بیشتر کشورهای آمریکای شمالی ، آمریکای مرکزی و اروپا زندگی می کنند بازگشایی می شود. بازگشایی همزمان با بازگشایی مرزهای فرانسه در روز چهارشنبه به کشورهای غیر اتحادیه اروپا صورت می گیرد.

آنچه شما باید بدانید در اینجا آمده است:

تمام مسافران 18 سال به بالا باید اثبات کنند که کاملاً واکسینه شده اند (سنت بارت اینگونه تعریف می کند که حداقل 14 روز بیشتر از دوز نهایی واکسن دو دوز یا حداقل چهار هفته در صورت استفاده از واکسن یکبار مصرف باشد) ) مسافران هنگام رزرو باید مدارک واکسیناسیون را به آژانس اجاره ویلا یا هتل خود ارسال کنند. همچنین ممکن است از مسافران خواسته شود هنگام چک کردن ، و همچنین هنگام ورود ، اثبات واکسیناسیون را نشان دهند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

علاوه بر این ، تمام مسافران 10 ساله و بالاتر باید اثبات آزمایش منفی COVID-19 PCR را که بیش از سه روز کامل (72 ساعت) قبل از ورود انجام نشده است ، ارائه دهند. متناوباً ، مسافران می توانند آزمایش آنتی ژن سریع COVID-19 را بیش از دو روز کامل (48 ساعت) قبل از ورود انجام دهند. هنگام بررسی پروازهای خود ، مسافران باید اثبات نتیجه منفی را نشان دهند.

خوب است بدانید: در طول تعطیلات ، به تمام فضاهای عمومی ، از جمله سواحل ، بدون محدودیت دسترسی خواهید داشت.

اگر از طریق St. Maarten به سنت بارت سفر می کنید – حتی اگر یک شب را در St. Maarten نمی گذرانید – مسافران برای ورود به فرودگاه پرنسس جولیانا باید پیش ثبت نام کنند. برای تکمیل EHAS (سیستم مجوز الکترونیکی سلامت) ، شما به نتایج آزمایش PCR خود نیاز خواهید داشت. هزینه ای 30 دلاری در این رابطه وجود دارد که بیمه مسافرتی اجباری را پوشش می دهد. توجه: هنگام بازگشت به خانه از طریق St. Maarten ، همچنین باید درخواست ورود از طریق EHAS را ارسال کنید ، اگرچه آزمایش اضافی لازم نیست.

اگر از طریق سان خوان به سنت بارت سفر می کنید و شب را در آنجا نمی گذرانید ، نیازی به تکمیل فرم درخواست سفر آنلاین مورد نیاز برای سفر به پورتوریکو نیست. فقط نتیجه آزمایش COVID-19 منفی خود را نشان دهید و به سمت خیابان بارت ادامه دهید. وقتی در حال بازگشت از طریق سان خوان به خانه خود هستید ، همین امر صادق است.

مقالات مرتبط

پروازها به مقصد St. Barth’s از طریق Tradewind Aviation اکنون موجود است

CuisinArt سابق به عنوان Aurora Anguilla Resort در پاییز امسال

BVI اجازه می دهد تا مسافران کاملاً واکسینه شده ، قرنطینه را ببخشند

اقامتگاه St. Regis Bermuda افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *