دسته‌بندی نشده

تابستان سفر بزرگ جاده ای آمریکا

ماریون مک دونالد ، مشاور مستقل در Brownell Travel ، برای کشف برخی از سنگهای قیمتی غرب ، به کاوش می رود.

اخیراً ، افسانه صنعت مسافرت را شنیدم که می گوید او تجمل را با زمان برابر می داند. من بعد از یک ربع قرن کار سخت به عنوان مشاور سفر لوکس ، به این مکث به عنوان یک شنبه غیر منتظره اما شایسته نگاه می کنم. من اخیراً در یک ماجراجویی هفت دولته خارج از غرب شروع کردم و “تابستان سفر بزرگ جاده ای آمریکا” را شروع کردم. در طول راه ، من قادر به اقامت در برخی از هتل های شریک زندگی کردم ، از جمله چندین هتل در کلرادو و یک مزرعه در وایومینگ.

اولین شب ما در آسپن در این مکان جذاب و جذاب بود هتل Limelight. این هتل در قلب آسپن در کنار پارک واگنر واقع شده است ، یکی از سه هتل Limelight است که دارای خواص خواهر در هر دو خانواده دوستانه است توده برفی (در شرف انجام بازسازی های اساسی) و کچوم، معروف به دره خورشید ، آیداهو. اگرچه اتاق خود را جادار و راحت می دانستیم ، اما بیشتر وقت خود را به استراحت در تراس پشت بام اختصاصی خود مشرف به دامنه ها و استخر می پرداختیم. اماکن عمومی Limelight دنج هستند ، از جمله حیاط کوکتل صمیمی و استخر. سایر جوایز مهم: صبحانه مجلل بوفه و ترانسفر فرودگاهی رایگان با همه نرخ ها در نظر گرفته شده است و در زمستان مهمانان به کوه آسپن دسترسی زودهنگام دارند. حال و هوای معمولی و دوستانه Limelight آن را به مقصدی ایده آل برای مسافرانی تبدیل می کند که به دنبال تجملاتی بی ادعا در قلب این شهر اسکی عجیب هستند.

ایستگاه بعدی ما بزرگوار بود نل کوچک، به همین دلیل رهبر لوکس دیرینه در اینجا محسوب می شود. تنها بوتیک پنج ستاره / پنج الماس آسپن همچنین تمایز این را دارد که تنها هتل اسکی داخل / اسکی در شهر است که دارای دسترسی انحصاری پرندگان زودرس به دامنه ها است. دکوراسیون در همه جا پیچیده است و همه اقامتگاه های مجهز شامل شومینه های سنگی و حمام های مجلل با کف مرمر گرم می شوند. بالکن ما مشرف به دامنه ها و استخر و حیاط نفیس است که نقطه کانونی آن دیواری واقعی از گلهای زنده است! البته ، پیشنهادات غذا و نوشیدنی در The Little Nell بی نظیر است ، و در آن یک زیرزمین شراب گسترده قرار دارد. برای گروه ها و خانواده های بزرگتر ، اقامتگاه های The Little Nell با واحدهای چند خوابه و تراس اختصاصی و استخر مخصوص خود – یک هتل صمیمی در داخل هتل – گزینه بسیار خوبی است. بعد از اینکه خودم آن را تجربه کردم ، می فهمم که چرا The Little Nell همچنان مکان محبوب افراد مشهور و دیگران است که ظرافت با احتیاط را در این شهر اسکی شلوغ ترجیح می دهند.

شب آخر ما در شهر درست در آن سوی خیابان و در آن کاملاً جدید سپری شد هتل W Aspen. این ملک که در گذشته به هتل اسکای معروف بود از ابتدا بازسازی و از اواخر تابستان گذشته افتتاح شد. همانطور که انتظار می رود ، این هتل دارای فضای فوق مدرن ، با هنر درخشان در سراسر و اقامتگاه های کاربردی و مینیمالیستی است. تعداد انگشت شماری از واحدهای مسکونی چند خوابه با استخر اختصاصی مخصوص خود برای خانواده ها یا گروه های دوستانه ایده آل است. مطمئناً بزرگترین قرعه کشی در این هتل جدید پشت بام افسانه ای است. “WET Deck” که به درستی نامیده می شود ، تنها استخر عمومی بالای پشت بام شهر را به خود اختصاص داده و با چشم انداز گسترده کوه ، کوکتل های صنایع دستی اینجا هنگام غروب خورشید یک ضرورت است. هتل W در حال حاضر در Aspen در میان هیپسترها به شهرت رسیده است.

سرانجام ، برای اقامتی به یادماندنی در آخر هفته به سمت وایومینگ حرکت کردم Lodge and Spa در قلم مو Creek Ranch. این اولین بار بود که یک مزرعه لوکس را تجربه می کردم و بیش از هر انتظار ممکن بود. این مزرعه بزرگ گاو Wagyu که در مجاورت جنگل ملی نفس گیر Bow Bow Forest واقع شده است ، با سه و نیم ساعت رانندگی از دنور فاصله دارد.

Brush Creek مجموعه ای از چندین مزرعه است که از خرید انحصاری تا لژ ماهیگیری خلوت را در بر می گیرد ، گرچه انتظار تا سال آینده توقف دارد. اقامتگاه ها از اتاق های اقامتگاهی شیک و شیک تا کابین های چند خوابه لوکس در املاک وسیع گسترش می یابد. نرخ های فراگیر تعطیلات بدون استرس را ایجاد می کند و در طول اقامتم ، از سوارکاری و درس خصوصی ماهیگیری با مگس ، در میان انحرافات دیگر ، لذت بردم. The Farm که سال گذشته افتتاح شد ، دارای یک تجربه ناهار خوری خوب “دانه به میز” و همچنین یک عملیات عظیم گلخانه ای ، کارخانه های تقطیر در محل و محصولات آرایشی بز بز است! نکته جالب توجه در مورد اقامت من یک پیک نیک اختصاصی بود که به سفارش مردم انجام می شد و هر شنبه برگزار می شد و نوشیدن یک دایکیری چرخ واگن هنگام لذت بردن از غروب خورشید بر روی دشت کاملا جادویی بود. من Brush Creek Ranch را به شدت برای خانواده ها و سایر افرادی که مایلند برای مدتی ارتباط خود را با دنیا قطع کنند ، توصیه می کنند تا بتوانند دوباره با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

چه امتیازی باورنکردنی است که در این لحظه وقت برای کشف بسیاری از مکانهای شگفت انگیز در کشورمان داریم. وقتی تابستان امسال “سفر بزرگ جاده ای آمریکا” را ادامه می دهم ، منتظر ماجراهای بیشتری هستم.

مقالات مرتبط

راه حل سفر امروز: تعطیلات RV

پذیرش رزروهای اواخر پاییز در Montage Healdsburg

گروه تفریحی خارج از کشور گشت و گذارهای لوکس RV را آغاز می کند

موسسه سفر دوره تخصصی آمریکای شمالی را اصلاح می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *