تورها

تمام صنایع در کالیفرنیا می توانند در 15 ژوئن به “عملیات معمول” بازگردند

بر اساس اعلامیه در 15 ژوئن ، تمام صنایع در کالیفرنیا قادر به بازگشت به “فعالیت های معمول” خواهند بود دفتر فرماندار کالیفرنیا ، گاوین نیوزوم و وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا.

فرماندار نیوزوم گفت ، این ایالت فقط در صورت احراز دو معیار دوباره بازگشایی می شود:

  1. در دسترس بودن واکسن عادلانه: اگر میزان تهیه واکسن برای کالیفرنیایی های 16 ساله یا بالاتر که مایل به تلقیح هستند کافی باشد. و
  2. بار مداوم کم بیماری: بستری شدن در بیمارستان پایدار و کم است ، و به طور خاص ، بستری شدن در افراد واکسینه شده کاملاً کم است.

با بازگشایی دولت ، “اقدامات بهداشتی عقل سلیم” ، مانند پوشاندن ، همچنان پابرجا خواهد بود ، در حالی که “الزامات تأیید آزمایش یا واکسیناسیون در تنظیمات مربوطه باقی خواهد ماند.”

در مورد طرح بازگشایی ، راجر داو ، رئیس و مدیرعامل انجمن سفر ایالات متحده ، گفت: “طرح بازگشایی استاندار برای برخی از مناطق آسیب دیده اقتصاد ، به ویژه کنوانسیون ها و جلسات بزرگ که 14 سال است به طور کامل تعطیل شده ، خبر مهمی است. ماه states سایر ایالت ها باید این مثال را برای بازگشایی علمی محور دنبال کنند ، به خصوص وقتی تعداد بیشتری از آمریکایی ها واکسینه می شوند. “

داو افزود: با این وجود: “ما در مورد دستورالعمل جدید راهنمایی برای شرکت کنندگان در کنوانسیون بین المللی نگرانی داریم. در حالی که صنعت مسافرت همه را به شدت واکسینه می کند تا م asثرترین راه برای بازگشایی کامل اقتصادی باشد ، اما واکسیناسیون برای مسافرت نیازی به مسافرت نیست – و در این مورد به دلیل [Centers for Disease Control and Prevention’s] دستور فعلی که بازدید کنندگان بین المللی از آزمون COVID منفی برخوردار هستند.

“با توازن ، راهنمایی های بازگشایی کالیفرنیا یک گام مهم در مسیر درست است که یک مزیت برای اقتصاد است و توسط علم هدایت می شود.”

لس آنجلس محدودیت ها را آسان می کند

در اخبار نیمه مرتبط ، شهرستان لس آنجلس در اوایل هفته جاری اعلام کرد که به یک طبقه محدودتر از کالیفرنیا نقل مکان کرده است “طرح برای اقتصاد ایمن تر؛ ” این امکان را برای بازگشایی پارک های تفریحی و بارها ، همراه با افزایش ظرفیت برای موزه ها ، باغ وحش ها و آکواریوم ها ، سالن های سینما ، رستوران ها ، ورزش در فضای باز و اجرای زنده فراهم می کند.

آنچه انتظار می رود در اینجا است:

رستوران ها می توانند ظرفیت فضای داخلی را به 50 درصد یا 200 نفر برسانند ، و بارها با برخی تغییرات دیگر می توانند در فضای باز بازگشایی شوند و دیگر برای سرو غذا نیز لازم نیست. موزه ها ، در کنار باغ وحش ها و آکواریوم ها ، هم اکنون می توانند ظرفیت داخلی خود را از 25 به 50 درصد افزایش دهند که این عمده است ، به گفته گردشگری لس آنجلس ، زیرا موزه های این شهر تنها موزه هایی بودند که در این کشور برای یک سال تمام تعطیل بودند. پارک های تفریحی همچنین می توانند تا 25 درصد ظرفیت بازگشایی شوند ، به این معنی بازگشت Six Flags Magic Mountain (3 آوریل) ، Universal Studios Hollywood (16 آوریل) و موارد دیگر.

کالیفرنیا اجازه حضور محدود هواداران را برای ورزش در فضای باز و اجراهای زنده ، با حداکثر مجاز 33 درصد برای شهرستانهای سطح نارنجی (که شامل لس آنجلس است) تعیین کرده است. محدودیت های ظرفیت همچنین می تواند در سالن های سینما برداشته شود و فروشگاه های خرده فروشی و مواد غذایی و کتابخانه ها با تمام ظرفیت کار کنند.

سالن های ورزشی داخلی و استودیوهای یوگا نیز می توانند ظرفیت را از 10 درصد به 25 درصد افزایش دهند.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

Pendry West Hollywood در نوار غروب افتتاح می شود

Fairmont Olympic Seattle از لابی جدید ، بار ، رونمایی کرد

Montage Healdsburg در کشور شراب Sonoma افتتاح می شود

چه جدید در دره ناپا برای سال 2021 است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *