تورها

جرالدین دوبی به عنوان مدیر کل ماندارین شرقی ، پاریس پیوست

جرالدین دوبی به عنوان مدیر کل سازمان منصوب شد ماندارین شرقی ، پاریس. این قرار ملاقات بازگشت او به گروه هتل ماندارین اورینتال است زیرا او پیش از این در تیم رهبری در املاک ژنو این گروه بود. وی همچنین به عنوان معاون عملیاتی منطقه ، بر امور Mandarin Oriental ، Geneva و Mandarin Oriental ، مراکش نظارت خواهد کرد.

دوبی که اهل ایرلند است ، لیسانس خود را در مدیریت هتل و پذیرایی در انستیتوی فناوری گالوی دریافت کرد. وی کار خود را در صنعت هتلداری در سال 1991 آغاز کرد و قبل از اینکه مدیر هتل در Hilton London Mews در سال 1999 باشد ، چندین سمت عملیاتی را بر عهده داشت. وی همچنین مدیر هتل در Hilton London Hyde Park و مدیر عملیات در Langham Hilton بود.

در سال 2003 ، قبل از تصدی مسئولیت Hilton Arc de Triomphe و پس از آن هتل Barrière Le Fouquet’s Paris ، به عنوان GM هیلتون پاریس منصوب شد ، كه وی به مدت 5 سال اداره می كرد. در دسامبر سال 2019 ، Dobey به عنوان “مدیر کل سال” در جوایز مهمان نوازی در سراسر جهان انتخاب شد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

دبی به عنوان یک متخصص در بازار پاریس ، برای تقویت موقعیت خود به عنوان یکی از هتل های لوکس برجسته شهر ، به پنج ستاره ماندارین اورینتال ، پاریس باز می گردد. این هتل با الهام از مد و خلاقیت هنری و با پشتیبانی خدمات افسانه ای این برند ، تجسم جشن پاریس امروز و فردا است. دوبی در بیانیه مطبوعاتی گفت: “من به عنوان یک عاشق واقعی پاریس ، افتخار و اشتیاق دارم که یکی از پر جنب و جوش ترین هتلهای شهر را هدایت می کنم ، جایی که ظرافت معاصر پاریس با پالایش شرق ترکیب می شود.

مقالات مرتبط

KC Hoppe Backroads را ترک می کند. آلیشیا کیلدگارد برای پر کردن

ماندارین شرقی ، ژنو همکاری کلینیک خواب را معرفی می کند

بلموند ماسیمیلیانو پوگلیسی را به عنوان جنرال موتورز از هتل بزرگ تایمئو منصوب می کند

Mandarin Oriental ، مراکز آبگرم مراکش و گزینه های خانواده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *