سفرهای دریایی

جزایر ویبس: برنامه های سفر جدید و بنادر تماس

در حالی که خطوط تفریحی لوكس هنوز كشتی پیمایی از بنادر ایالات متحده را از سر نگرفته اند ، بسیاری از آنها تا زمستان 2021-2022 و در سال 2023 به آبهای كارائیب بازمی گردند. در اینجا نمونه ای از برنامه های سفر جدید ، بندرهای تماس جدید و بنادر خانگی جدید است.

کشتی کوچک سفرهای دریایی Windstar اخیراً اعلام کرده است که 312 مسافر به روز شده و کشیده خود را دارد نسیم ستاره سفرهای قبلی اعلام شده 2021 را که متمرکز بر آلاسکا و مکزیک هستند ، انجام نخواهد داد. خبر خوب این است که قایق بادبانی تمام سوئیت تابستان امسال را در کارائیب می گذراند. خط گفت نسیم ستاره در 15 مه 2021 ، با سفر به ایستگاه سنت مارتین ، با سفر جدید “Beach Fun & Sun – A Remote Caribbean Getaway” به سفر دریایی باز می گردد.

این کشتی در جزایر نورمن ، ساحل خاردار گل در ویرجین گوردا و سوراخ سوپر در تورتولا ، همه در جزایر ویرجین انگلیس قرار دارد. سه حرکت از آن برنامه سفر کارائیب شامل فعالیت های پرماجرا ، سواحل خلوت و ورزش های آبی است. سکوی ورزشهای آبی کشتی برای غواصی و کایاک سواری مستقیماً در دریا باز می شود ، در حالی که خدمه ورزشهای آبی نیز به اسکی روی آب و اکتشاف با قایق های کوچک به سواحل دور دست کمک می کنند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

نسیم ستاره در کارائیب باقی می ماند و برنامه های مختلفی را تا 14 آگوست اجرا می کند ، سپس به کلمبیا می رود و کانال پاناما را ترانزیت می کند و به تاهیتی می رود. به دنبال کشتی به روز شده باشید تا دو کانسپت ناهار خوری جدید ، سوئیت های جدید و یک مرکز آبگرم / تناسب اندام بزرگ فراهم کند.

بهره برداری از یک مدار جدید از آنتیل های بزرگ به آنتیل های کوچک در سال 2022 است بی صدامسافر 184 دومون-دو اورویل. سفرنامه 12 شبه “گنجینه های سانتو دومینگو و کارائیب” در تاریخ 4 ژانویه 2022 از سانتو دومینگو ، جمهوری دومنیکن آغاز می شود. مسافران لوکس با تماس در Jost Van Dyke و Virgin Gorda در جزایر ویرجین انگلیس و سنت بارتلمی به ساحل می روند.

از ویژگی های برجسته در طول سفر Ponant برای ماجراجویان محیط زیست می توان به امکان گشتن در حرا و چشمه های آب گرم در دومنیکا ، غواصی در ساحل پمپیر و غواصی در سنت کیتس و گوادلوپ دسایس اشاره کرد.

ساحل بهشت ​​در خلیج سوفریر در سنت لوسیا. سفرهای دریایی Seabourn و Oceania Cruises برنامه سفرهایی دارند که در زمستان 2021-2022 مهمانان خود را به این جزیره می رسانند. // عکس: گتی ایماژ

در زمستان 2021-2022 ، سه بندر جدید کارائیب – Iles des Saintes ، Guadeloupe و هر دو Santo Domingo و Puerto Plata در جمهوری دومنیکن – در حال استفاده برای سفرهای دریایی Regent Seven Seas. سانتو دومینگو که توسط بارتولومئو کلمبوس ، برادر کریستوفر کلمبوس تاسیس شده است ، قدیمی ترین پایتخت دنیای جدید است. استعمار زونا ، مرکز شهر قدیمی آن ، با ویرانه های قرن شانزدهم و همچنین بناهای بازسازی شده دوران استعمار ، یک مکان میراث جهانی یونسکو است.

سانتو دومینگو با 490 مسافر یک تماس است Seven Seas Navigatorسفر هفت شب “جزایر در بلوم” از میامی به سان خوان. با عزیمت در 6 ژانویه 2022 ، کشتی با جورج تاون ، گراند کیمن تماس خواهد گرفت. بندر آنتونیو ، جامائیکا (یک شب) و سانتو دومینگو.

در 3 ژانویه 2022 ، سفرهای دریایی Silversea‘608 مسافر روح نقره ای در یک سفر 11 روزه رفت و برگشت از بندر Everglades (Greater Lauderdale) ، FL حرکت می کند. تماس های بندری شامل Key West، FL ؛ سانتو توماس ، گواتمالا ؛ جزیره روتان ، هندوراس ؛ شهر بلیز؛ و Progreso (یک شبه) و Cozumel ، مکزیک.

در کوزومل ، مشاور سفر لوکس مسافران فعال با رفتن به تور ساحلی نیم روزه “سه گانه سرگرمی: دوچرخه ، اسنورکل و کایاک” سیلورسا ، به شیوه ای ورزشی به زیبایی زیست محیطی کوزومل شیرجه می زنند. میهمانان با یک دوچرخه سواری از اسکله برای 30 دقیقه هدایت راهنما تا Playa Uvas حرکت می کنند.

آنها پس از ورود به کلوپ ساحلی Uvas ، یک کایاک دو نفره را سوار می شوند و 30 دقیقه ماجراجویی کایاک هدایت شده را آغاز می کنند و به دنبال تخت های مرجانی ، ماهی های گرمسیری و زندگی دریایی می گردند. در مرحله بعدی ، رزمناوها ماسک ، اسنورکل و پره ها را برای شروع جلسه غواصی هدایت شده در یکی از صخره های Cozumel در داخل پارک ملی زیر آب استفاده می کنند. سرانجام ، تور با وقت آزاد برای شنا و آفتاب گرفتن در باشگاه ساحلی به پایان می رسد.

یک مزیت بزرگ برای همه برنامه های سفر 2022-2023؟ برای اولین بار در تاریخ خود ، میهمانان سیلورسا در هر 10 کشتی حداقل از یک سفر رایگان ساحلی لذت می برند ، از طیف وسیعی از تجربیات در هر بندرگاه ، به علاوه کرایه سفر دریایی شامل حمل و نقل هوایی و رفت و برگشت است.

با ناوگان “کشتی های بلند” ، سفرهای دریایی با ابر دریایی در زمستان 2022-2023 با سه کشتی به کارائیب باز می شود – دوست داشتنی ابر دریایی، در سال 1931 ساخته شد و زمانی متعلق به مارجوری مریویدر پست و همچنین جدیدتر بود Sea Cloud II و جدید روح ابر دریا، امسال راه اندازی می شود.

یک کشتی بادبانی سه دکل ، کاملاً تقلب ، 136 مسافر روح ابر دریا بیش از دو ده بادبان خواهد داشت که علاوه بر دو درایو دیزلی-برقی ، بوم 44،100 فوت مربع را پوشش می دهد. مسافران دریایی که تمایل دارند می توانند در ماجراجویی تحت نظارت شرکت کنند که کمک می کند تا بادبان ها را بلند کند – بازگشت به گذشته. این اتصال سرگرم کننده برای مهمانان و خدمه است.

مهمانان در روح ابر دریا یک اسپا با خدمات کامل ، اتاق ورزش روی آن ، استودیوی تناسب اندام با چشم انداز دریا ، رستوران غذاخوری عالی و بیسترو معمولی کشف خواهد کرد. این اولین ساخت جدید این خط با اقامتگاه های بالکن است.

از نوامبر 2021 شروع می شود ، سیبورنمسافر 458 سیبورن ادیسه قرار است در سفرهای هفت روز قابل فصل و فصل زمستان به صورت رفت و برگشت از بریج تاون ، باربادوس (یک سفر جدید برای خط فوق لوکس) حرکت کند یا بین بریج تاون و فیلیپسبورگ ، سینت مارتن ، که در گذشته مورد علاقه مهمانان بوده است.

علاوه بر این ، این کشتی دو سفر 10 روزه و 11 روزه برای تعطیلات از باربادوس و یک سفر هفت روزه از بریج تاون به آروبا انجام خواهد داد. ما پیشنهاد می کنیم سفر 12 روزه از آروبا به میامی را بررسی کنید ، زیرا در ایالات متحده به پایان می رسد و در طول مسیر دارای بندرهایی مانند کوراسائو ، بونیر ، سنت لوسیا ، گوادلوپ ، آنتیگوا و باربودا ، سنت کیتس و نویس ، جزایر ویرجین ایالات متحده ، و پورتوریکو.

بین اکتبر و دسامبر 2021 ، Crystal انواع سفرهای دریایی کارائیب را بر روی 980 مسافر انجام خواهد داد آرامش کریستال. از جمله آن سفر 22 دسامبر 2021 برای تعطیلات است. نکات برجسته آن شبهای شب در هر دو سنت مارتن و باربادوس است. در ژانویه 2022 و 2023 ، آرامش کریستال یک سفر رفت و برگشت به کارائیب میامی را طی می کند و مانند سالهای گذشته کشتی جهانی خود را از میامی آغاز می کند.

سوئیت مالک در Silver Spirit از 608 مسافر Silversea Cruises. // عکس: سیلورسا

اواخر امسال ، کشتی اعزامی جدید Crystal ، 200 مسافر ، راه اندازی شد تلاش کریستال، در 30 سپتامبر 2022 با یک سفر نه شبه “بوتیک کارائیب و کانال پاناما” از West Palm Beach، FL به شهر پاناما ، پاناما حرکت می کند. تماس ها شامل جزیره بندرگاه ، شهر کاکبرن (سان سالوادور) و جزیره بزرگ ایناگوا در باهاما بندر آنتونیو ، جامائیکا ؛ کارتاگنا ، کلمبیا ؛ و سان بلاس ، پاناما.

در پاسخ به تقاضای شدید برای برنامه های سفر دریایی جهانی ، وایکینگ کروز جهانی وایکینگ جدید 2022-2023 را معرفی کرده است که 138 روز طول می کشد ، از 28 کشور و 58 بندر تماس می گیرد و 11 شب اقامت در آن ارائه می دهد. مسافر 930 وایکینگ نپتون 22 دسامبر 2022 از بندر Everglades حرکت خواهد کرد و در دریای کارائیب در Cozumel ، مکزیک تماس خواهد گرفت. کارتاگنا ، کلمبیا ؛ و کولون ، پاناما ، قبل از اینکه از کانال پاناما عبور کنند. سپس وایکینگ نپتون پیش از پایان سفر در لندن ، به ساحل غربی آمریکای شمالی ، آسیا ، اقیانوس هند ، خاورمیانه و اروپا ادامه خواهد داد.

در زمستان 2021-2022 ، سفرهای دریایی در اقیانوسیه برنامه سفر 10 روزه “Atlantic & Amber Gems” را در چندین تاریخ انجام خواهد داد. 1250 مسافر آن است ریویرا از میامی به گوستاویا ، سنت بارتلمی می رود. قلعه دوفرانس ، مارتینیک ؛ Castries ، سنت لوسیا ؛ سنت جان ، USVI ؛ سان خوان ، پورتوریکو؛ و پورتو پلاتا ، جمهوری دومنیکن.

ما می خواهیم سفر اقیانوس آرام “Best of Martinique” در ساحل Fort Fort فرانسه را انجام دهیم. مهمانان از موزه آتشفشان در سنت پیر ، پایتخت سابق مارتینیک ، که در سال 1902 در یک آتشفشان تخریب شده است ، بازدید می کنند. آنها همچنین نمونه هایی از رمهای خوش طعم ساخته شده با آب نیشکر و نه ملاس و پیچ و خم را از طریق یک باغ گیاه شناسی در امتداد مسیرهای پر پیچ و خم پر از گیاهان شکوفا. سرانجام ، آنها کلیسای Balata ، نسخه ای مینیاتوری از کلیسای Sacré-Coeur پاریس را می بینند.

در زمستان 2021-2022 ، مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton298 مسافر جدید یورو دریانوردی های کارائیب را اداره خواهد کرد از آن جمله می توان به سفرهای دریایی بین فیلیپسبورگ ، سنت مارتن و بریج تاون ، باربادوس و بین بریج تاون و سان خوان ، پورتوریکو ، به علاوه سفر 10 شب رفت و برگشت سان خوان اشاره کرد. در خط ، خط سوئیت های مجلل ، خدمات سطح بالای Ritz-Carlton و غذاخوری های عالی را برنامه ریزی می کند.

کشتی کوچک باشگاه قایق بادبانی SeaDream برنامه های سفر به دریای کارائیب را به مقصدهای کمتر بازدید شده ارائه می دهد. با هاله ای شبیه قایق بادبانی ، SeaDream منرفت و برگشت شش روزه Bridgetown در 3 ژانویه 2022 در Man-O-War Bay ، ترینیداد و توباگو انجام می شود. سنت جورج ، گرنادا ؛ مایرو ، توباگو کیس ، جزیره اتحادیه و بندر الیزابت در بکیا ، همه در سنت وینسنت و گرنادین ها.

سایر گزینه های کارائیب شامل کشتی هایی است که به راحتی از منطقه عبور می کنند و بلافاصله در جای دیگر قرار می گیرند. به عنوان مثال ، کشتی کوچک ، خط ماجراجویی لوکس سفرهای اقیانوس اطلس یک سفر 25 شبانه در 4 اکتبر 2021 از لیسبون ، پرتغال به باربادوس ارائه می دهد. میهمانان مسافر جدید 196 را سوار می شوند ناوبری جهانی در لیسبون و قبل از رسیدن به باربادوس ، به مادیرا ، جزایر قناری و سنت لوسیا بروید.

ال مورو ، قلعه ای اسپانیایی در سن خوان ، پورتوریکو. // عکس: Susan J. Young

در بریج تاون ، مهمانانی که این سفر دریایی و عزیمت بعدی را در 19 اکتبر به رسیف ، برزیل رزرو می کنند ، از تعطیلات رایگان دو شب اقامت در یکی از استراحتگاه های لوکس جزیره برای استراحت فرار از جزیره گرمسیری لذت می برند. این بخشی از برنامه جدید Max Shore است ، که در آن Atlas شامل تورهای رایگان زمینی هنگام مسافران است که برنامه های سفر متوالی را انتخاب می کنند.

ما صف جذاب از بنادر تماس کم بازدید شده را دوست داریم خوش منظرهسفر 12 شب “کارائیب” در سفر صمیمی خورشید گرفتگی، عزیمت به 5 اکتبر 2021 از ناسائو ، باهاما به کارتاگنا ، کلمبیا. اینها شامل جزیره بزرگ ایناگوا ، باهاما است. بندر آنتونیو و پورت رویال ، جامائیکا ؛ Isla de Providencia ، کلمبیا ؛ پورتو لیمون ، کاستاریکا ؛ بوكاس دل تورو ، كولون و مجمع الجزایر سان بلاس در پاناما.

برای کسانی که به سفر رفت و برگشت نیویورک با بنادر کارائیب و چند روز در دریا می روند ، خط Cunardگل سرسبد 2،691 مسافری است ملکه ماری 2 در 20 نوامبر 2022 با یک برنامه سفر 13 شب “کارائیب شرقی” حرکت خواهد کرد. تماس ها شامل فیلیپسبورگ ، سنت مارتن خواهد بود. روزو ، دومنیکا ؛ بریج تاون ، باربادوس ؛ Castries ، سنت لوسیا ؛ باستر ، سنت کیتس ؛ و سنت توماس ، USVI

بسیاری از خطوط ممتاز نیز به دریای کارائیب می روند ، از جمله خطوط جدید سفرهای ویرجین در زمستان 2021-2022. سفرهای دریایی یک تجربه مرسوم ، مد “Bimini Beach Club” را تجربه می کند. ویرجین نوید تجربه ای را می دهد که با باشگاه های ساحلی در ایبیزا ، اسپانیا یا سنت تروپز فرانسه رقابت می کند. چندین نوع اجاره کابانا موجود است.

در بسیاری از سفرها ، مهمانان می توانند صبح زود به ساحل بروند و شب را تا دیروقت بمانند ، بنابراین می توانند از غروب خورشید در ساحل و یک فضای سرگرم کننده که شامل مهمانی های رقص و آتش سوزی است لذت ببرند.

مقالات مرتبط

Seabourn رونمایی از سفر جهانی کروز 2023 و سفر بزرگ Grand 2023

سفرهای دریایی Regent Seven Seas برنامه های رایگان زمینی را اعلام می کند

Moorings سنت توماس را به عنوان جدیدترین مقصد منشور اعلام می کند

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton با ESPA همکاری می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *