تورها

زمین چهار فصل در استراحتگاه Los Cabos

هتل ها و استراحتگاه های چهار فصل به طور رسمی برای آینده شکسته است اقامتگاه و اقامتگاه های چهار فصل کابو سن لوکاس در کابو دل سول، در امتداد دالان Los Cabos واقع شده است.

Four Seasons Resortences and Residences Cabo San Lucas در کابو دل سول در منتهی الیه جنوب شبه جزیره باخا کالیفرنیا مکزیک واقع در 50 هکتار ساحلی واقع شده است و شبیه “دهکده ساحلی کم تراکم” با خوشه های ساختمانهای دو طبقه با باز شدن در اواسط سال 2023. پروژه Four Seans که در کنار کلوپ انحصاری Cove Club ، یک کلوپ خصوصی 500 هکتاری و جامعه در داخل برنامه ریزی شده برای توسعه Cabo Del Sol ساخته شده است ، درست بر روی آب قرار دارد و شامل یک استراحتگاه 96 اتاقه و 61 اقامتگاه مارک دار خواهد بود.

تا جای خرابی اتاق ، Four Season Resort دارای 74 اتاق مهمان و کازیتا ، 17 سوئیت و پنج ویلا خواهد بود. همچنین استخرهای خانوادگی ، بزرگسالان و آبگرم ، ترکیبی از گزینه های غذاخوری معمولی و ظریف ، آبگرم چهار فصل امضا ، مرکز تناسب اندام ، Kid’s Club و یک “Mercado” در فضای باز وجود دارد که مارک های برتر را در کنار فروشندگان محلی ارائه می دهد. مهمانان و ساکنان به گلف در Cabo Del Sol و مجموعه ای از تجربیات باجا در کوه و اقیانوس دسترسی خواهند داشت.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

هر یک از 61 اقامتگاه خصوصی چهار فصل دارای پنجره های بزرگ و تراسهای گسترده با چشم انداز دریای کورتز خواهد بود. مجموعه ویلاها و اقامتگاه های خصوصی شامل چیدمان دو تا پنج خوابه تا 5600 فوت مربع است. همه اقامتگاه ها استخرهای خاص خود را خواهند داشت. مالکان ممکن است محل اقامت خود را در برنامه اجاره Four Seeds Private Retreats وارد کنند ، و آنها می توانند عضویت در باشگاه گلف و ساحل ، Cove Club را خریداری کنند.

طراحی Four Season Resortences and Residences Cabo San Lucas در Cabo Del Sol شامل ویلاهای کم ارتفاع ، رو به اقیانوس با سقف های کاشی بشکه ای سفالی ، دیوارهای سنگ تراشی سفید و طاق های ستون دار است. این محوطه شامل کاشت های سرسبز صحرای ساحلی مانند درختان نخل ، گل سرخ قرمز ، جاکاراندا و بوگنویلا است.

Four Seasons Resort and Residences Cabo San Lucas در Cabo Del Sol روند رسمی فروش و رزرواسیون خود را در اواخر این ماه با برنامه ریزی برای ساخت عمودی در تابستان امسال آغاز خواهد کرد.

مقالات مرتبط

هتل چهار فصل جورج پنجم در 21 مه مجدداً حیاط مرمر را بازگشایی می کند

Rosewood برای افتتاح هتل ها در مکزیکو سیتی ، هانگژو در سالهای 2024-25

هتل چهار فصل هنگ کنگ طراحی جدید اتاق را نشان می دهد

لوکس مکزیکی: مشاوران برتر هتل های مورد علاقه خود را انتخاب می کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *