تورها

سفرهای Atlas Ocean Voyages از سفرهای بهاری و تابستانی 2022 رونمایی می کند

سفرهای اقیانوس اطلس جزئیات سفرهای بهاری و تابستانی 2022 را در کشتی جدید اعزامی 196 مسافر ارائه کرده است ، ناوبری جهانی این خط بین مارس و نوامبر 2022 24 حرکت را ارائه می دهد. ناوبری جهانی با سفرهای شش تا 16 شب در منطقه قطب شمال ، جزایر انگلیس ، فیورد نروژ ، ایسلند ، گرینلند ، منطقه بالتیک ، دریای مدیترانه و آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی حرکت خواهد کرد.

سه سفر آمریکای جنوبی آغاز می شود جهانی ناوبری فصل جدید ، از 22 مارس 2022 ، از اوشویا ، آرژانتین آغاز می شود. این سفرهای شش تا 13 شب ترکیبی از شهرها و سواحل را با تماس های بندری در میراث جهانی یونسکو در پاراتی ، فرناندو دو نورونا و سالوادور دی باهیا ، قبل از اینکه کشتی در 4 آوریل به سمت شرق به جزیره گرمسیری تنریف برود ، ارائه می دهد.

فرهنگ شراب ایبری و فرانسه

چهار سفر هفت تا 13 شب در آوریل ، ژوئن و سپتامبر 2022 کشتی های مسافربری را به منطقه اندلس اسپانیا ، منطقه بوردو فرانسه و مناطق شراب آلگاروه و دورو پرتغالی منتقل می کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

عزیمت در 17 آوریل 2022 از تنریف ، جزایر قناری ، یک شب هفت شب ناوبری جهانی برنامه سفر ترکیبی از سفر به کازابلانکا ، مراکش و سواحل آلگاروه پرتغال است. سفر بعدی ، همچنین هفت شب طول ، میهمانان را از رودخانه گوادالکوویر بالا می برد تا از سویل داخلی اسپانیا بخواهند – کاری که فقط کشتی های کوچکتر می توانند انجام دهند – و همچنین به جبل الطارق ، انگلیس و کوستا دل سول اسپانیا.

World Navigator در قلب لندن در Tower Bridge لنگر می اندازد. // Tower Bridge Mohana-AntonMeryl / iStock / Getty Images Plus

جهانی ناوبری سفرهای 7 ژوئن و 19 سپتامبر 2022 ترکیبی از سفر به بوردو و دره دورو است. اولین پرواز اولین حمله کشتی به رودخانه تیمز است که در برج پل در مرکز شهر لندن پهلو می گیرد ، در حالی که سفر دوم شامل ترانزیت کانال کیل در آلمان است. همچنین هر دو سفر برای گشت و گذار در سواحل نورماندی و پاریس در هونفلور فرانسه فراخوانی خواهند شد. این کشتی با اندازه کوچک خود برای دسترسی راحت به شهر و فراتر از آن در مرکز شهر بوردو نیز پهلو می گیرد.

سه سفر هشت تا 13 روزه در ماه مه 2022 مهمانان را به مقصد شیک در امتداد ریویرای اسپانیا ، فرانسه و ایتالیا می برد. دو سفر اول در Civitavecchia (رم) انجام خواهد شد. عزیمت 1 مه 2022 شامل هر سه ریویرا خواهد بود.

حرکت در تاریخ 14 مه 2022 به کورسیکا ، ساحل آمالفی و شبه جزیره سورنتین متمرکز خواهد شد ، در حالی که سفر 31 مه 2022 در نیس فرانسه آغاز می شود و از طریق ساحل کاتالونیا اسپانیا به لیسبون ، پرتغال می رود.

جزایر ایرلند و انگلیس

در حین جهانی ناوبری سفرهای جزایر بریتانیا و ایرلند ، کشتی های تفریحی علاقه مند به گلف می توانند لینک های برخی از مشهورترین دوره های جهان را بازی کنند. این در اکثر بنادر مکالمه در دو برنامه سفر 13 شبه رخ می دهد ، از 17 ژوئن 2022 و 13 آگوست 2022

بنادر تماس شامل چوب پنبه ایرلند ، فوینز ، گالوی و کلیبگز است. لندوندری و وارن پوینت ایرلند شمالی ؛ و اینورگوردون اسکاتلندی (لوخ نس) و گرینوک. این سفرها همچنین یک شب در دوبلین ، ایرلند انجام می شود. بلفاست ، ایرلند شمالی و ادینبورگ (لیث) ، اسکاتلند.

نروژ ، ایسلند و گرینلند

از جزایر انگلیس ، ناوبری جهانی از شمال به Fiyords نروژ و فراتر از آن به Svalbard نروژ ادامه خواهد داد ، واقع در میانه راه بین ساحل شمالی نروژ و قطب شمال.

خانه های رنگارنگ در لون ییربین ، بزرگترین شهرک و مرکز اداری سوالبارد ، دیده می شود.

میهمانان اطلس اقیانوس سفر از سوالبارد ، نروژ دیدن می کنند // عکس از گتی

در سوالبارد ، تیم اعزامی کشتی بهترین مکان ها را برای مهمانان پیدا می کند تا به طور بالقوه حیوانات وحشی قطب شمال مانند خرس های قطبی ، مرکبات ، مهرهای ریش دار و حلقه ای ، روباه های قطب شمال ، کاریبو و برخی از نهنگ های بزرگ جهان را مشاهده کنند.

بسته به شرایط آب و هوایی ، مهمانان می توانند در یخچال های طبیعی موناکو یا Smeerenburg قایقرانی با کایاک سواری یا پیاده روی در یخچال های طبیعی داشته باشند. همچنین میهمانان این سفرها می توانند عضویت در Order of the Blue بینی را بدست آورند ، و این بدان معنی است که آنها از دایره قطب شمال عبور کرده اند. سوالبارد در شمال آن عرض جغرافیایی واقع شده است.

اکتشافات بالتیک

Atlas Ocean Voyages دو برنامه سفر 12 شبانه به مقصد بالتیک مانند ریگا ، لتونی ارائه می دهد. تالین ، استونی ؛ هلسینکی ، فنلاند ؛ استکهلم سوئد؛ و گدانسک ، لهستان.

مهمانان در ناوبری جهانیدر 26 آگوست 2022 ، کانال 61 کیلومتری کیل از هامبورگ آلمان به بالتیک و همچنین یک شب در سن پترزبورگ روسیه منتقل می شود. در سفر هفتم سپتامبر از Kiel ، دو شب در سن پترزبورگ وجود دارد که به مدت سه روز در اختیار مهمانان قرار می دهد تا در منطقه محلی گشت و گذار کنند و به تورهای مسکو یا استار سیتی روسیه بپردازند.

طبیعت گردی آمریکایی جنوبی

برای بستن فصل ، ناوبری جهانی پنج سفر را طی می کند ، از هفت تا 12 شب. این افراد از جنوب کارائیب ، آمریکای مرکزی و همچنین از کوههای Incan Highlights و Patagonia در آمریکای جنوبی بازدید خواهند کرد.

عزیمت به باربادوس در 18 اکتبر 2022 ، ناوبری جهانی میهمانان خود را به جزایر ABC هلند (آروبا ، بونیر و کوراکائو) ، همچنین کلمبیا و پاناما می رساند ، در حالی که قایقرانی بعدی از طریق کانال پاناما از طریق یک گذرگاه و یک شبانه گذر می کند ، بنابراین مهمانان می توانند به محیط زیست کاستاریکا بروند. ماجراهای.

سفر 5 نوامبر 2022 ، مسافران مسافربری را به اکوادور و پرو می برد و این سفر با یک شب اقامت در لیما ، پرو انجام می شود در حالی که سفر بعدی پرو و ​​شیلی نیز با یک شب لیما آغاز می شود و بازدید از پیسکو (خلیج پاراکاس) ، جایی که میهمانان می توانند از براندی انگور که نام شهر را دارد ، نمونه برداری کنند.

جهانی ناوبری فصل بهار / تابستان 2022 با یک سفر 12 شبه پاتاگونیا از طریق تنگه های ماژلان از والپارایسو ، شیلی ، تا اوشویا ، آرژانتین به پایان می رسد. مهمانان از طریق باریک انگلیسی حرکت می کنند و با خانه های چوبی رنگارنگ و رنگارنگ خود به کاسترو ، شیلی تماس می گیرند. آنها همچنین برای کاوش در Tierra del Fuego به Punta Arenas ، شیلی تماس می گیرند.

این کشتی یک شب در پورتو ناتالاس حرکت می کند و به مهمانان زمان طولانی تری را می دهد تا در پارک ملی تورس دل پین ، ذخیره گاه جهانی زیست کره یونسکو که بسیاری از گونه های مختلف پرندگان و پستانداران است ، غرق شوند.

کلیه مهمانانی که در Atlas Ocean Voyages سفر می کنند از مزایای خدمات خط “All Inclusive All The Way” بهره مند می شوند که شامل سفر هوایی رایگان از 16 دروازه اصلی ایالات متحده و کانادا ، انتخاب یک سفر رایگان ساحلی در هر بندر ، پاداش های پیش پرداخت ، شراب و نوشیدنی های برتر ، غذاهای لذیذ با الهام از منطقه و موارد دیگر.

مشاوران سفر می توانند از یک پیشنهاد محدود استفاده کرده و 200 دلار کارت هدیه برای هر رزرو جدید با واریز وجهی که تا 31 مه برای هر یک از آنها در نظر گرفته شود ، کسب کنند. جهانی ناوبری سفرهای جدید جدید 2022 بهار و تابستان. کلیه رزروهای واجد شرایط باید تا 15 ژوئن 2021 در اطلس ثبت شوند. مشاوران سفر می توانند اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهاد جدید در اطلس مشاور مرکزی، یک منبع آنلاین برای مشاوران سفر.

مقالات مرتبط

مبدا نقره ای در سال 2021 سفرهای پیشرفته گالاپاگوس را تجربه می کند

Silversea از بندر عزیمت جدید برای سفرهای قطب جنوب رونمایی کرد

سفرهای دریایی در آلاسکا برای سال 2022 و بعد از آن

سفرهای Crystal Endeavour 2021 Iceland اکنون برای رزرو باز است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *