سفر لوکس

سهام Cheval Blanc Paris جزئیات بیشتر پیش از افتتاح 7 سپتامبر

مشرف به رود سن ، در قلب پایتخت فرانسه ، شوال بلان پاریس در 7 سپتامبر 2021 درهای خود را باز می کند. هتل بوتیک معاصر دارای 72 محل اقامت – 26 اتاق و 46 سوئیت – برای همراهی با چهار رستوران خواهد بود. این هتل پس از Courchevel ، مالدیو ، سنت بارت و سنت تروپز ، پنجمین هتل در مجموعه فوق العاده لوکس Cheval Blanc LVMH است.

فروشگاه سابق La Samaritaine ، یک مکان دیدنی Art Deco در رود سن ، توسط معمار Edouard François بازسازی شده است ، در حالی که دکوراسیون ساختمان ذکر شده توسط معمار Peter Marino به سبک یک اقامتگاه پاریس دوباره تصور شده است. با وجود تعداد کم اتاق ، 11 طبقه اتاق وجود خواهد داشت. مهمانان همه اتاق ها می توانند از جمله ویژگی های حمام مرمر ، خانه وان جداگانه و اتاق پانسمان ، گوشه خواندن در کنار پنجره های خلیج ، و امکانات رفاهی رایحه شیک پودری پاریسی و شیک بوئیس پاریس (عطرهای رایحه Cheval Blanc Paris ساخته شده توسط François Demachy ، عطرساز Maison Dior).

خوب است بدانید: سوئیت های منتخب مناظر پاریس مانند لوور ، نوتردام و برج ایفل را مشاهده می کنند. اتاق های دیگر بالکن یا تراس ، چندین اتاق خواب ، اتاق های طرح ریزی خصوصی و موارد دیگر دارند. سوئیت Quintessence – حفره های برتر – دارای یک اتاق پذیرایی و فضای غذاخوری ، و همچنین یک استخر شنا ، همام ، سونا ، اتاق درمان و مجموعه تناسب اندام است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

نکته: همه اتاق ها توجه ویژه خود را دارند خدمتکار خدمات در دسترس 24/7 برای هر گونه نیاز.

آرنود دونکله به عنوان سرآشپز و ماکسیم فردریک به عنوان آشپزخانه شیرینی هتل رستوران غذا را اداره می کند. غذاخوری ها شامل “Le Tout-Paris” ، “روح تازه ای از شیرینی سازی” است که با یک کوکتل بار ، یک رستوران ایتالیایی و “لیمبار” ترکیب شده است ، برای “لذت های روزمره” [and] اکسیرهای شبانه. ” یک اتاق خصوصی در La Tout-Paris نیز موجود است.

Dior Spa Cheval Blanc Paris دارای شش اتاق درمان (از جمله در اتاق های زوجین) است که هر یک دارای یک حمام اونیکس سفید و همچنین یک استخر شنا و امکانات ورزشی ملاطق است. فراتر از درمان های معمول بدن ، خدمات امضا شامل Sapphire Crystal Micro-Abrasion ، فناوری انحصاری مراقبت از پوست Dior و Happiness Shots ، درمان های متمرکز 30 یا 45 دقیقه ای است که می تواند به دلخواه با هر روش درمانی دیگری ترکیب شود.

خدمات کودک پسند شامل Le Carrousel ، منطقه ای کودکانه با مضمون “ملوان” (شکار گنج ، پازل و موارد دیگر فکر کنید) اتاق زنبورهای کوچک با توجه به “یک رویکرد سرگرم کننده برای دادن اهمیت گرده افشان” برای جوانترین مهمانان است. منطقه ای با مضمون زیر آب که برای میهمانان هشت تا 12 ساله طراحی شده است ، شامل مخزن ماهی با ارتفاع کامل ، پیش بینی های هولوگرافی از گونه های مرموز و کف تعاملی بستر دریا است.

رزروها دوشنبه ، 21 ژوئن باز است.

مقالات مرتبط

Airelles Opens Hotel در Château de Versailles

هتل چهار فصل جورج پنجم در 21 مه مجدداً حیاط مرمر را بازگشایی می کند

گروه هتل های میبورن تابستان امسال هتل خود را در ساحل آزور افتتاح می کنند

نان تست شامپاین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *