دسته‌بندی نشده

ماندارین اورینتال، بوستون استراحتگاه های سلامتی جدیدی را راه اندازی می کند

ماندارین اورینتال، بوستون دو استراحتگاه سلامتی جدید را به رهبری متخصصان آموزش دیده آبگرم، تندرستی و سلامت اعلام کرده است.

استراحت‌های دو، سه و پنج شب با عنوان‌های «قدرت درونی» و «قدرت بیرونی» برای ارائه یک تجربه سلامت جسمی و روانی جامع طراحی شده‌اند. این استراحت‌ها شامل مجموعه‌ای از درمان‌های آبگرم، کلاس‌های حرکتی خصوصی، وعده‌های غذایی متمرکز بر سلامتی با مواد ارگانیک و پایدار، و مربیگری فردی به رهبری پزشکان اسپا و کارشناسان بهداشتی است. در حالی که استراحتگاه ها موضوعی کلی دارند، توصیه های برنامه سفر روزانه هر کدام متناسب با نیازهای مهمانان طراحی شده است.

استراحتگاه «قدرت درونی» با تمرکز بر ذهن آگاهی، انعطاف‌پذیری و شخصیت، شامل ماساژ اسپا با نام Dream Catcher است که برای بهبود خواب، مدیتیشن حمام صدای هیمالیا، خدمات پیشخدمت حمام شب، یوگا خصوصی، جلسات پیلاتس و موارد دیگر طراحی شده است. همه فعالیت‌ها برای تسهیل بازتاب، استراحت و تجدید با تجربه سکوت، تفکر و ذهن‌آگاهی طراحی شده‌اند و در عین حال حرکات سبک را برای ذهن، بدن و قلب باز در خود جای می‌دهند.

ماساژ با نام Dream Catcher در اسپا برای بهبود خواب طراحی شده است
(ماندارین اورینتال، بوستون)

با تمرکز بر سرزندگی، حرکت و عملکرد کلی، استراحتگاه “قدرت بیرونی” شامل کلاس‌های حرکتی تناسب اندام، درمان‌های ماساژ شفابخش عضلانی و همچنین درمان وضعیتی حرکت هوشمند اسپا است. این برای مهمانان بسیار ورزشکار که می خواهند اهداف تناسب اندام خود را به سطح بالاتری برسانند و همچنین کسانی که به تازگی یک سفر تناسب اندام جدید را آغاز کرده اند ایده آل است. میهمانان با قدرت جسمی و ذهنی بالا حرکت خواهند کرد.

میهمانان همچنین می توانند با مجموعه ای از پیشرفت های موجود با هزینه اضافی به تجربیات خود اضافه کنند. اینها عبارتند از جلسه مدیتیشن هدایت شده (60 دقیقه)، انرژی درمانی ریکی (60 دقیقه)، حمام کردن در جنگل شهری (90 دقیقه) و مربیگری توانمندسازی زنان (90 دقیقه). هر چهار جلسه مشروط به در دسترس بودن است و باید حداقل دو هفته قبل رزرو شود.

علاوه بر برنامه سفر روزانه از درمان‌های اسپا و پیشنهادات تناسب اندام، استراحتگاه‌ها شامل وعده‌های غذایی متمرکز بر سلامتی با گزینه‌های ارگانیک، گیاهی و بدون گلوتن است.

مقالات مرتبط

رافلز بوستون مدیر جدید اسپا را استخدام می کند. اسپاها را با گرلین باز کنید

امانگیری از تجربیات جدید سلامتی خبر داد

کلبه های نانتاکت در حوضه قایق برای رونمایی از رنو برای سال 2024

استراحتگاه سلامتی Carillon Miami Sleep Retreat را راه اندازی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *