تورها

مشاور اینتل از استیو اسموتریس ، فروش جهانی VP جدید Seabourn

جدید در راس سیبورنسازمان فروش ، پیشکسوت صنعت کروز استیو اسموتریس در این ماه صحبت کرد مشاور سفر لوکس در مورد رویکرد فروش خط فوق العاده لوکس ، روند رزرو و محصول جدید سفر.

پیشینه صنعت سفر دریایی

Smotrys با 20 سال تجربه در زمینه های فروش عمده و موقعیت های بازاریابی برای چندین مارک شرکت کارناوال ، یک صنعت اصلی سفر دریایی “شجره نامه” را به نقش جدید خود به عنوان معاون فروش جهانی Seabourn آورده است. وی همچنین سابقه همکاری خوبی با مشاوران سفر لوکس دارد. Smotrys با پیوستن به Princess Cruises در سال 2000 ، طی دو دهه گذشته تیم های خط کروز را در مدیریت درآمد ، برنامه ریزی بازار ، تورهای ساحلی و فروش هدایت کرده است. اخیراً ، وی به عنوان معاون رئیس فروش و بازاریابی تجاری ، کانارد آمریکای شمالی خدمت کرده است.

در نقش جدید خود ، Smotrys مسئول تلاشهای جهانی فروش Seabourn خواهد بود و تیم هایی را پشتیبانی می کند که نه تنها در آمریکای شمالی بلکه در انگلستان ، سایر مناطق اروپا ، آسیا و استرالیا از انجمن مشاوران سفر حمایت می کنند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

در حال حاضر ، او در لس آنجلس مستقر است در حالی که دفتر مرکزی Seabourn با دفتر Holland Holland Line در سیاتل مستقر است. اما از آنجا که Seabourn یک مارک جهانی است ، “من احساس می کنم که راه بسیار کمی خواهم بود”. بنابراین ، در حال حاضر ، وی با ایجاد ارتباط با تیم های کارمند و شرکای تجاری این خط ، به کار خود در LA ادامه خواهد داد.

پیوستن به یک Duo Strong

جاش لایبوویتس ، رئیس سیابورن

یک فاکتوی جالب؟ Smotrys برای رئیس جدید کار نمی کند. او برای همان رئیس کار می کند ، اما در یک موقعیت جدید در یک مارک متفاوت کارناوال قرار دارد. جاش لایبوویتز ، چند ماه پیش به عنوان رئیس جدید سیبورن منصوب شد و قبلاً رئیس كونارد آمریکای شمالی بود.

اسموتریس گفت: “من و جاش در واقع حدود دو سال و نیم با هم کار کردیم زمانی که او مدیر ارشد استراتژی در کارناوال شرکت بود و در همان زمان ، او بر Cunard آمریکای شمالی نظارت داشت.” “ما واقعاً زمان زیادی را با هم برای استراتژی در بخش فروش صرف کردیم.”

وی خاطرنشان كرد: “من از قبل می توانم تأثیری كه جاش بر تیم سیبورن داشته است را مشاهده كنم و تعجب نمی كنم.” “او یک رهبر بینایی عالی است ، بسیار با شخصیت است ، در مورد افراد یاد می گیرد …. این کاملا مناسب است و من از حضور در تیم خوشحالم.”

اتخاذ رویکردی اندیشمندانه

آیا مشاوران تغییری در ساختار نیروی فروش مشاهده خواهند کرد؟ Smotrys گفت مشاور سفر لوکس وی می گوید که در ابتدا “رویکرد من این بود که وارد شوم و ناظر باشم و تیم را بشنوم و بشناسم.”

اکنون ، او همچنین به دنبال شرایط تجاری این برند است ، اطمینان حاصل کند که آنها منطقی هستند و به تیم اجازه می دهند تجارت را همزمان با شرکای سفر توسعه دهند. او می گوید که “مکث” فعلی در عملیات سفر دریایی به سیبورن اجازه داده است ، مانند خطوط دیگر ، “چند قدم به عقب برود و به این فکر کند:” آیا ما به بهترین شکل ممکن تجارت می کنیم؟ ” و ساختار قسمت بزرگی از آن است. “

با این اوصاف ، او تصدیق می کند که “ما یک تیم فروش مشترک هستیم.” در خانواده Carnival Corporation ، Cunard آمریکای شمالی فعالیت های مشترکی با Princess Cruises دارد ، در حالی که Seabourn به همین ترتیب کارمندان و خدمات مشترک زیادی با Holland America Line دارد.

وی می گوید ، ساختار ساختار مشترک خدمات “از هر دو جهت” موافقان و مخالفان است “، اما از طرف سیبورن ،” این چیزی است که ما با رویکرد بسیار متفکرانه ای به آن می پردازیم [reviewing]”در زمان مطبوعات ، هنوز چیزی برای گزارش در آن جبهه وجود نداشت.

اعزامی در افق

Seabourn Venture

رندر اعزامی Seabourn Venture. // عکس از Seabourn

در دسامبر 2021 ، Seabourn اولین کشتی اعزامی خود را راه اندازی می کند ، Seabourn Venture، و یک کشتی اعزامی دوم که هنوز نامی از آن برده نشده است ، در سال 2022 حرکت می کند.

چه تفاوتی در تلاش Seabourn با دیگر افرادی که کشتی های اعزامی ساخته اند وجود دارد؟ در حالی که برخی از خطوط ابتدا یک کشتی اعزامی جدید را طراحی و ساخته و سپس در برنامه نویسی اعزامی “مورد استفاده قرار گرفته اند” ، Seabourn در حال حاضر (و برای مدتی) برنامه ماجراجویانه Ventures by Seabourn را اجرا می کند. این سفرهای زودیاک و کایاک ، سخنرانی های غنی سازی و یک تیم اعزامی قوی در برخی از کشتی های فوق لوکس خود را به ارمغان می آورد.

اسموتریس می گوید: “اینطور نیست که ما فقط به فضای اکسپدیشن بپردیم.” بنابراین ، روند کمی متفاوت است. Seabourn در حال ساخت یک کشتی هدفمند است ، که به طور خاص برای متناسب با تجربه برنامه Seabourn به سبک اکسپدیشن قبلا تاسیس شده ، طراحی شده است.

وی گفت ، “کشتی ها واقعاً پیشرفته خواهند بود.” بنابراین ، در حالی که این خط در طول سالها در قطب جنوب فعالیت می کند ، کشتی های اعزامی یک بدنه تقویت شده دارند که می تواند از طریق شش فوت یخ حرکت کند و به داخل مناطق دور افتاده تر در سراسر جهان.

دو زیردریایی که روی کشتی حمل می شوند ، تجربه ای کاملاً جدید را به ارمغان می آورند – هر کدام شش نفر را همزمان در زیر سطح به عمق 1000 فوت می رسانند. Smotrys به ما می گوید ، انجام این کار در قطب جنوب “باعث پیشرفت و پیشرفت در سطح جدید و مهیج می شود.”

وی همچنین تأکید می کند که کشتی در حال طراحی است “بنابراین همه مهمانان احساس می کنند با هم در یک ماجراجویی مشترک قرار دارند.” علاوه بر این، Seabourn Venture تقریباً 30،000 فوت مربع عرشه فضای باز خواهد داشت – بیش از بسیاری از کشتی های اعزامی.

فضاهای داخلی همچنین دارای پنجره هایی از کف تا سقف خواهند بود ، و هنگامی که مهمانان از یک سفر اعزامی به ساحل به کشتی باز می گردند ، آنها می توانند از چندین مکان عمومی بازدید کنند که در آن برای لذت بردن از “یک تجربه جمعی” با دیگر کاوشگران – داستان های مشترک اکتشاف یخچال یا لکه بینی خرس قطبی.

اما ، آیا بازیکنان اعزامی بیش از حد به بازار آمده اند؟ Smotrys ضمن موافقت با اینکه “این یک بخش به سرعت در حال رشد است” ، تفاوتهای زیادی را در محصولات اعزامی و امتیازات آنها ذکر می کند. یک مثبت؟ چندین بازیکن همچنین در معرض دید بیشتر در فضای سفر قرار می گیرند و به تقاضای مصرف کننده کمک می کنند ، مشاور سفر لوکس.

بازگشت ایمن به خدمات

“بدیهی است که بسیاری از بازگشت به خدمات [for the cruise industry] Smotrys می گوید: “این اعتماد به نفس مشتری است.” وی معتقد است: “کروزینگ همیشه کمی رپ بدی داشته است.”

وی با اشاره به جمعیت کنترل شده ، پروتکل های گسترده و غربالگری قبل از شبانه روزی که همه در یک زمان غربال می شوند – برخلاف هتلی که افراد رفت و آمد می کنند – می گوید: “در واقع ، این احتمالاً یکی از مطمئن ترین گزینه های تعطیلات در جهان است.”

سیبورن ادیسه

Seabourn Odyssey در بالا در آلاسکا نشان داده شده است. // عکس از Seabourn

در حقیقت ، وی تأکید می کند که بسیاری از پروتکل های ایمنی و بهداشتی مانند تمیز کردن / ضدعفونی کردن روی هواپیما از مدتی قبل در دسترس بوده است. با این حال ، این “به سطح جدیدی گسترش خواهد یافت” و او شرکای مشاور تجمل را تشویق می کند تا درباره این روایت صحبت کنند.

اکنون که اخباری در مورد واکسن وجود دارد ، تقاضای متوقف شده Seabourn نیز “یک فرصت عالی برای مشاوران است و من فکر می کنم که برای یک فصل موج بسیار قوی نیز خوش آیند است”.

روند رزرو

از نظر مناطق “گرم” برای رزروهای مصرف کننده ، “طبق نظر Smotrys” اروپا بسیار خوب عمل می کند. “ما تقاضای بسیار خوبی را دیده ایم ، به ویژه در مورد آن جمعه سیاه ،” که رزروهای قوی تر نسبت به همان یک سال پیش و آنها بین سالهای 2021 و 2022 تقسیم شدند.

فروش اعزامی نیز قوی بوده است. بعلاوه ، “ما تقاضای زیادی برای جهانی کروز در سال 2022 دیده ایم ، بنابراین این امر به من می گوید که مردم مایل به ادامه این بزرگ هستند [and long] سفرها ، “او اضافه کرد. “من فکر می کنم این نیز یک شاخص عالی برای اعتماد به نفس است.”

سلامت سیستم توزیع

تا زمان عزیمت کشتی و حرکت مسافر میهمان به بیشتر مشاوران از خط کروز کارمزد پرداخت نمی شود و در این سال همه گیر با کمبود کشتی برای بسیاری از آژانس ها سختی ایجاد می کند. اسموتریس تأکید می کند: “ما کاملاً درک می کنیم که مشاوران زودتر از موعد نیاز به کمیسیون دارند.”

سیبرن اخیراً “پس انداز پاداش زودرس” را آغاز کرده است ، اگر مهمان اکنون رزرو کرده و هزینه کامل را پرداخت کند ، 10 درصد تخفیف به مهمان ارائه می شود. این به مشاور کمک می کند زیرا سیاست سیبورن همیشه این بوده است که پس از پرداخت کامل مهمان ، پرداخت حق کمیسیون به مشاور را آغاز می کند.

برنامه “پس انداز پاداش اولیه” در سپتامبر آغاز شد ، در اوایل ماه نوامبر منقضی شد ، اما به صورت پشتیبان تهیه شده است. مهمانان اکنون باید تا تاریخ 1 فوریه 2021 به طور کامل هزینه خود را پرداخت کنند. این Smotrys خاطرنشان می کند: “این مزیت برای مهمان است.” در عوض ، Seabourn به طور معمول نسخه های برتر و سایر امتیازات ارزش افزوده را ارائه می دهد. “بنابراین ، 10 درصد تخفیف در سفر دریایی Seabourn بسیار قابل توجه است.”

آیا Seabourn نگران فرسایش مشاوران ماهر مجلل در یک دوره اقتصادی چالش برانگیز است؟ او می گوید: “من فکر می کنم قطعاً این یک نگرانی است” ، اما وقتی از وی در مورد ضرر گسترده مشاور در سیستم توزیع س askedال شد ، “فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد.”

بله ، او می گوید که همیشه با حوادث منفی مانند همه گیری ، برخی از فرسایش ها وجود دارد. اما نتیجه نهایی؟ Smotrys شاهد از دست دادن اساسی مشاوران نیست. علاوه بر این ، او از هم پیوندی صنعت سفر دریایی تشویق شده است ، و سیاست های مختلفی را برای محافظت از کمیسیون مشاور در کشتی های لغو شده و “تلاش برای انعطاف پذیری با شرایط رزرو” در بسیاری از مارک ها اضافه می کند.

در همه جبهه ها ، او صنعت را هم تاب آوری و هم شور و اشتیاق را دیده است.

فناوری می درخشد

Smotrys می گوید یکی از “نقره های اصلی” این است که “همه مجبور بوده اند برای بحث و گفتگو با اعضای تیم کارمندان ، شرکای مسافرتی و کنفرانس ها از فناوری استفاده کنند”. اگرچه جلسات به صورت حضوری نیست ، اما او معتقد است که آنها هنوز کاملاً تعاملی هستند. با حساب های تجاری نیز افزایش یافته است.

برای مشاوران نیز ، این فناوری مزایایی دارد. اسموتریس تأکید می کند: “قطعاً این یک روش جدید برای برقراری ارتباط با مشتریان آنها است.” “همه ما راه های خلاقانه ای برای تعامل با یکدیگر پیدا کرده ایم.”

امسال سیابورن برای ایجاد ابزارهای جدید تلاش کرد ، بنابراین مشاوران می توانند یک شب کروز داشته باشند ، از مشتریان دعوت کنند ، همزمان یک سخنرانی انجام دهند و از آن لذت ببرند ، همه در یک محیط تعاملی.

پیام رسان فروش

Smotrys با حرکت رو به جلو ، معتقد است که وی معتقد است پیام های فروش برای مصرف کنندگان همچنان بر تجربه فوق لوکس Seabourn و حفظ یکپارچگی قیمت تمرکز خواهند کرد.

وی می گوید: “احساس و فلسفه این است كه ما نمی خواهیم برای افزایش تقاضا قیمت ها را كاهش دهیم.” “به جای این کار ، ما بسیاری از کارها مانند اعتبارات پردازشی و ارتقا up را انجام می دهیم ،”

به هر حال ، به طور کلی ، “این محصول فوق العاده لوکس کاملاً مربوط به تجربه خدمات استثنایی موجود در آن است” مشاور سفر لوکس. با در نظر گرفتن این نکته ، مشاوران می توانند پیام های مستمر فروش را متمرکز بر خدمات با لمس ، شخصی ، دوستانه ، بی عیب و نقص و شگفت آور … و به روش های مختلف داشته باشند.

مقالات مرتبط

Seabourn Updates 2021 برنامه های سفر به فصل آلاسکا ، برنامه ها

Ships of Dreams: سفرهای دریایی جدید در آبراهه ها

وایکینگ: کروز جهانی 2022-2023 با جدیدترین کشتی پیمایش می کند

از مجموعه سفرهای جهانی در سال 2022-23 Scenic Eclipse رونمایی شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *