سفر لوکس

هتل کمپینسکی باهیا در 20 مه بازگشایی می شود

هتل کامپینسکی باهیا، که برای استقبال از مهمانان ملی و بین المللی برای فصل تابستان در 20 مه 2021 در جنوب در حال بازگشایی است اسپانیا.

با بهره گیری از خط ساحلی خود و در آن قرار گرفته است استپونا – ماربلا، اسپانیا ، هتل کمپینسکی باهیا یک استراحتگاه لوکس با 128 اتاق و 17 سوئیت مشرف به مدیترانه است. در اینجا ، مهمانان می توانند بین استراحت و گذراندن روز خود در باغهای وسیع نیمه گرمسیری و استخرها یا قدم زدن در خط ساحلی گسترده تفریحگاه یکی را انتخاب کنند.

در باغها ، چندین نقطه داغ آشپزی برای صبحانه ، ناهار و شام در مفهوم رستوران “El Paseo del Mar” – بودگا و گریل سنتی Bodega Baltazár که کلاسیک های اسپانیایی را ارائه می دهد ، اما همچنین گوشت های کبابی و ماهی تازه تهیه شده در چهار مختلف گریل یا کلوپ ساحلی Spíler با شکوه و در عین حال آرام. در اینجا ، آشپزها از تازه ترین مواد تشکیل دهنده زمین و اقیانوس ، از سواحل دریای مدیترانه و مزارع آندلس استفاده می کنند و گاهی اوقات به غذاهای عرفانی مراکش نگاه می کنند. و برای کسانی که استراحت کافی در ساحل را داشته اند ، حدود 20 مورد از بزرگترین زمین های گلف جهان به علاقه مندان اجازه می دهد تا در مجاورت Kempinski Hotel Bahía نوسان خود را انجام دهند. این هتل با زمین های معروف گلف مانند باشگاه گلف Valderrama ، زمین گلف Alcaidesa Links و باشگاه گلف Finca Cortesin توافق نامه دارد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

عکس: هتل های کمپینسکی KIAGP – استخر

سه استخر شنای روباز آبگرم ، و سه رستوران کاملاً بازسازی شده استراحتگاه اقامتی به سبک را ارائه می دهند. این هتل همچنین فعالیت گسترده ای در کلوپ Bee Kids Club دارد که آن را به گزینه ای مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده است.

شهر قدیمی استپونا ، که فقط پنج دقیقه با هتل فاصله دارد ، آداب و رسوم خود را حفظ کرده و بازدیدکنندگان را برای قدم زدن در هزارتوی خیابان های سفید خود ، که با گلدان های زیبا و شکوفا و کافه ها و کافه های کوچک آراسته شده است ، برای یک مهمان دعوت می کند.

Kempinski Hotel Bahía 20 دقیقه با پورتو بانوس و ماربلا و 45 دقیقه با جبل الطارق و مالاگا ، محل تولد پیکاسو فاصله دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *