سفر لوکس

پان اقیانوس آرام لندن: اولین بار برای نام تجاری آسیایی در اروپا برای سال آینده افتتاح می شود

همانطور که لندن با چندین افتتاح هتل جدید در سال جاری پیش می رود ، با پیشرفت جدید هیجان افزایش می یابد پان اقیانوس آرام هتل قرار است در اوایل سال 2021 افتتاح شود. این اولین پایگاه تجاری لوکس آسیایی در لندن و کل اروپا است. ما با مدیر کل آن طلایی زوم کردیم تا بتوانیم در این ملک که هنوز در حال ساخت است 237 اتاق ، بخشی از One Bishopsgate Plaza ، یک برج 43 طبقه برنز با 160 آپارتمان ، رستوران و خرده فروشی عالی ، واقع در One Bishopsgate Plaza ، بزرگ کنیم. روبروی ایستگاه لیورپول استریت در قلب شهر ، اما در عین حال با فاصله از بسیاری از مکانهای دیدنی لندن و محله های پر جنب و جوش شرق لندن.

ابتدا کمی بیشتر در مورد هتل های Pan Pacific بگویید.

آوردن Pan Pacfic به لندن در بسیاری از سطوح هیجان انگیز است. در صورتی که هرگز به هتلی در Pan Pacific نرفته باشید ، این یک شرکت مستقر در سنگاپور است که دارای 38 هتل با بیش از ده توسعه دیگر است – که بیشتر آنها در آسیا هستند ، و یا آنها را مدیریت می کنند. شما ممکن است Pan Pacific در سیاتل یا چهار ملک موجود در سراسر کانادا را بشناسید. ما همچنین مارک PARKROYAL را در آسیا اداره می کنیم. همه مارک های ما به اعتبار سبز خود شناخته شده اند. سر دیوید آتنبورو به دلیل مفهوم “هتل در باغ” فقط یکی از هتل های سنگاپور را تحسین کرد. ما امیدواریم که همراه با مهمان نوازی تحت تأثیر آسیا ، آن اخلاق سازگار با محیط زیست را نیز به لندن بیاوریم.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

بنابراین ، ما باید انتظار داشته باشیم که گیاهان را در لابی ببینیم؟

بله ، تعداد زیادی گیاه لابی! ممکن است احساس کنید با تمام شاخ و برگ های سرسبزی که برنامه ریزی کرده ایم ، به مقداری سنگاپور قدم گذاشته اید. در سطح نما و اطراف هتل سه سطح “باغ آسمان تجربی” وجود خواهد داشت که فضای فضای سبز بیشتری نسبت به هر هتل لوکس دیگری در این شهر دارد و باغهایی که در طراحی رستوران ها و امکانات تفریحی طراحی شده اند. ما ضایعات بسیار کمی با عناصر سازگار با محیط زیست از جمله سیستم برداشت آب باران ، سیستم آب قابل بازیافت و یک فشرده ساز که ضایعات مواد غذایی را به کمپوست تبدیل می کند ، تولید خواهیم کرد. طراحی های داخلی توسط Yabu Pushelberg طراحی شده است ، معروف به زیبایی مدرن (به نام چند هتل چهار فصل تورنتو و هتل های Edition در لندن و نیویورک). ما همچنین با شرکت Diptyque ، در اولین اقدام مهمان نوازی خود ، همکاری کردیم تا تمام امکانات اتاق خود را ایجاد کنیم که با استفاده از ظروف آلومینیومی 100 درصد قابل بازیافت خواهد بود.

اتاق های اتاق چگونه خواهند بود؟

اولاً ، ما احتمالاً بزرگترین اتاقهای استاندارد در لندن را خواهیم داشت. اندازه کوچکترین اتاق ما فقط 400 فوت مربع است. با تکمیل باغ های عمومی پراکنده در نما ، اتاق ها و سوئیت های ما احساس خلوتگاه های شهری می کنند ، اما در عین حال کاملا مسکونی با آسایش های اندک ، مانند قلاب های چتر ، مکانی برای بیرون آوردن کفش ها ، مینی بارهای سرد و گرم با گزینه های مختلف از چای چینی گرفته تا ویسکی، نوعی مشروب. از نظر سوئیت ، 43 اتاق خواهیم داشت و همه با پنجره هایی از کف تا سقف که چشم اندازهایی از شهر را تماشا می کنند بسیار دیدنی خواهند بود. بهترین چشم اندازها از امضای هتل Pan Pacfic Suite است که در طبقه 19 و مشرف به Gherkin واقع شده است. با نزدیک به 1300 فوت مربع ، علاوه بر یک اتاق خواب سلطنتی با حمام مرمر ، یک اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن اوپن با مبل L شکل و صندلی های راحتی باشگاهی با این مناظر باورنکردنی — و سرویس ساقی خصوصی وجود دارد.

سلامتی چطور؟

اینجا مکانی است که واقعاً هتل در آن بدرخشد. ما یک طبقه کامل به سلامتی خواهیم داشت. در سطح چهار واقع شده است ، یک استخر بی سرپوشیده 60 فوت مشرف به میدان و باغ ها ، یک سالن ورزشی با عملکرد بالا ، استودیوی ذهن آگاهی ، غلاف های آرامش ، اتاق های درمان ، اتاق بخار و سونا وجود دارد. این فضا خود دارای فضای کاملاً مسکونی ، شبیه به همپتونس است و دارای صندلی های مخمل خواب دار در اطراف استخر و مبل های راحتی برای آرام کردن یا لقمه خوردن است. ما به مهمانان این امکان را می دهیم تا برای انعطاف پذیری بیشتر در اقامت خود ، از اسپا قبل و بعد از ورود استفاده کنند. هر میهمان این فرصت را خواهد داشت که با مشورت با کارکنان اسپا یک رویکرد شخصی را در زمینه سلامتی تجربه کنید. در حین قفل کردن ، ما کارمندان تناسب اندام خود را در حال ضبط تمرینات قرار داده ایم ، بنابراین در هنگام باز کردن ، اگر میهمانان ترجیح می دهند در اتاق خود تمرین کنند ، گزینه های منحصر به فرد هتل وجود دارد. همچنین ، تشک های یوگا ، وزنه های دستی و غیره را برای میهمانان داخل اتاق فراهم خواهیم کرد.

برنامه خاصی برای غذا و نوشیدنی دارید؟

ما یک تیم کاملاً زنانه داریم که برای یک هتل لوکس غیرمعمول است ، اما امیدوارم به زودی به یک امر عادی تبدیل شود. ما شیرینی آشپزی متولد سنگاپور ، چریش فایندن را استخدام کرده ایم که به دلیل قضاوت در بازی Bake Off: The Professionals ، در اینجا کمی مشهور است. اولین کار او در هتل در واقع در Pan Pacific Singapore بود. اخیراً ، او چایهای بعد از ظهر برنده جایزه را برای The Langham London تهیه کرد. او دو چای بعد از ظهر برای ما در نظر گرفته است – یک چای سنتی و الهام گرفته از آسیا. در طبقه دوم نیز یک شیرینی پزی کامل خواهیم داشت. سرآشپز اجرایی ما لورین سینکلر است ، که متولد انگلیس است ، اما بیشتر زندگی حرفه ای خود را در آسیا گذرانده است و هنگامی که در هنگ کنگ مستقر بود چندین ستاره میشلن را به دست آورد. هر دو سرآشپزها بسیار پایدار هستند و با کشاورزان در نورفولک همکاری می کنند تا محصولاتی را که به طور معمول از آسیا وارد می شود ، رشد دهند. بنابراین ، انتظار می رود نوآوری در طول تجربه ناهار خوری از کل راه با نحوه تهیه مواد اولیه شروع شود. ما Straits Kitchen را به عنوان رستوران اصلی و بار Ginger Lily خواهیم داشت که دارای تراسی مشرف به میدان است – هم با غذاهای آسیایی و هم کوکتل. ما همچنین چندین گزینه برای ناهار خوری خصوصی خواهیم داشت و انتظار داریم بسیاری از جلسات و رویدادها را در سالن مجلل و اتاق جلسات “هوشمند” خود انجام دهیم.

درباره سالن رقص بیشتر توضیح دهید ، چه چیزی آن را “هوشمند” می کند؟

این هوشمند است زیرا تمام فناوری یکپارچه است. این اولین در نوع و اندازه خود برای شهر لندن است. تمام روشنایی ، صفحه نمایش ، حتی کنترل دما ، از فناوری هوشمند استفاده می کنند. اما بهترین قسمت در واقع خود فضا است: تقریباً 5000 فوت مربع با سقفهای سه گانه با ورودی خاص خود از طریق یک غرفه شیشه ای در میدان عمومی با آسانسور شیشه ای. ما در حال حاضر برای سال آینده تعداد زیادی عروسی رزرو کرده ایم. نوآوری دیگر مجموعه Styling Suite ما است ، جایی که ما با مارک های برتر چینی ، کریستال و گل همکاری کرده ایم – و در اینجا ، Diptyque همچنین رایحه های عطر و شمع های سفارشی کوچکی را تهیه می کند که زوجین می توانند به عنوان عقد عروسی به آنها بدهند. اساساً ، ما تمام عناصر طراحی رویداد و سرگرمی را در داخل آورده ایم ، بنابراین نیازی به یک برنامه ریز مهمانی جداگانه نیست. این یک نقطه فروش عالی برای ما بوده است. به علاوه ، استفاده از فضاهای سوئیت برای آماده شدن در روز.

قرار است Pan Pacific London در بهار سال 2021 افتتاح شود. برای س questionsال یا اطلاعات بیشتر ، با Nico Sani ، مدیر حساب فروش ، در تماس بگیرید [email protected]

مقالات مرتبط

تازه وارد لندن: گپ زدن با خاویر لابلاود ، جنرال موتورز از Belmond Cadogan

مجموعه ستاره Polizzi ، ستاره ، آلفریستون ، به افتتاح مارس 2021

خوش آمدید: چت با رابرت ویتفیلد ، جنرال موتورز ، دورچستر

متلاطم ، لرزیده نشده: مصاحبه با پل اسکینر ، دوک لندن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *