تورها

گوهر پنهان در ساحل آدریاتیک پولیا

در امتداد پولیاساحل دریای آدریاتیک بین باری و بریندسی ، در پایان جاده های باریک و گردش های مردابی شگفتی در انتظار است. هتل های بوتیک که توسط رانندگان عبوری دیده نمی شوند ، خط ساحلی را نشان می دهند و باید برای یافتن هتل های واقعاً خوب در جریان باشید.

یک گوهر پنهان است هتل Canne Bianche، یک ملک خانوادگی پنج ستاره ، که یکی از معدود هتل هایی است که واقعاً در ساحل واقع شده است. ما عاشق ساختمان تصفیه شده سفید شسته شده در میان درختان زیتون و نخل ها هستیم – در یک روز تابستان ، سرمای دیوارهای ضخیم و رواق های سایه دار ما را از گرما صدا می کند.

Canne Bianche ، اینجا و پایین ، یک مخفیگاه 55 اتاقه در نزدیکی Torre Canne است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

Canne Bianche توسط پدرسالار خانواده آنتونیو مانگانو ساخته شده است که کمتر از یک دهه پیش ساخته شده و یک مخفیگاه 55 اتاقه در نزدیکی Torre Canne است و در فهرست هتل های لوکس کوچک جهان قرار دارد. جیانویتو مانگانو ، پسر آنتونیو ، جنرال موتورز است و هر دو مرد را می توان در سایت برای استقبال از مهمانان دید.

ایمیل جیانویتو ([email protected]) ، که مستقیماً انگلیسی صحبت می کند یا در هتل با هتل تماس می گیرد [email protected]؛ یا از طریق شماره 011-390-804-828-098 نمابر کنید.

اگرچه فضاهای عمومی داخل آن راحت و راحت است ، اما بیشتر وقت خود را در فضای باز می گذرانیم ، در زیر آلاچیق مشرف به استخر و دریا مشغول صرف غذا هستیم. برای دوستداران غذاهای دریایی ، منوی سرآشپز Francesco Bello پر از تازه ترین ماهی و صدف است که با شراب های سفید ترد محلی همراه است. (همچنین تعداد زیادی انتخاب و جفت سازی شراب برای افراد غیر غذای دریایی وجود دارد). رستوران های T-IMO و گاه به گاه A-NETO برای ناهار یا شام با رزرو برای غیر مهمانان باز هستند (از قبل با شماره 090-390-804-829-839 تماس بگیرید).

چیدمان و مکان اتاق ها و سوئیت ها انتخاب های متنوعی را ارائه می دهد. لهجه های تزئینی Pugliese بسیار زیاد است ، به خصوص pumi سرامیکی ، نمادهای جوان شکل گل خوش شانسی در این قسمت ها. سنگ معروف Pugliese به دلیل بافت و درخشش گرم خود مشهور است. Master Suite 119 در طبقه همکف 430 فوت مربع با باغ سنگی و استخر مخصوص خود جدا شده است. یک اتاق نشیمن جداگانه با مبل تختخواب شو ، وان جکوزی ، دوش حمام ، و اتاق خواب کینگ وجود دارد. مجموعه 109 طرح مشابهی دارد.

در طبقه دوم ، مجموعه سوئیت 253 و همچنین 234 مشابه ، از یک تراس بزرگ ، اتاق خواب به اندازه یک پادشاه ، اتاق نشیمن مجزا ، دوش سنگ مرمر و یک شومینه تزئینی (غیر کاربردی) دارای یک استخر کامل و منظره دریا است. . مساحت سوئیت ها 375 تا 410 فوت مربع است. آسانسورهایی برای اتاقهای طبقه بالا وجود دارد.

لهجه های تزئینی Pugliese در Can Bianche زیاد است. در اینجا لابی نشان داده شده است.

بسیاری از اتاق های دیگر ، به ویژه اتاق های طبقه دوم ، دارای نمای جانبی دریا و فضای زیادی هستند. از حیوانات خانگی کوچک در l’Hotel Canne Bianche استقبال می شود. به علاوه ، یک نقطه برای شارژ وسیله نقلیه الکتریکی شما وجود دارد.

این مکان محلی است که می تواند برای یک رویداد کوچک مقصد یا یک سفر خانوادگی در هر زمان بین عید پاک و پایان ماه اکتبر ، زمانی که هتل برای زمستان بسته می شود ، به خوبی کار کند. با ماریا آدل یا السانا در این زمینه بحث کنید [email protected] آنها همچنین می توانند در سازماندهی راننده از فرودگاه باری یا گشت و گذار در منطقه کمک کنند.

تراسی در یکی از سوئیت های Canne Bianche.

علاوه بر فضای عمومی گسترده و چشم انداز دریا ، یک مرکز آبگرم کوچک در سطح پایین تر با اتاق های درمان ، آب درمانی و مرکز تناسب اندام وجود دارد. به وب سایت اصلی بروید و برای جزئیات و قیمت بر روی Regeneration کلیک کنید.

دوره های آشپزی و همچنین تورهای دوچرخه سواری در Parco delle Dune Costiere ، ذخیره گاه ملی ساحل در این نزدیکی هست. هتل نزدیک شهر Polignano a Mare است ، جایی که روابط مهمان هتل می تواند یک سفر خصوصی با قایق را در امتداد ساحل ترتیب دهد ، و ناهار را در آن سرو کنید.

چیدمان و مکان اتاق ها و سوئیت ها انتخاب های متنوعی را ارائه می دهد.

برای یک تجربه داخلی در نزدیکی Canne Bianche ، این مکان وجود دارد ماسریا ناردوچیماسریا یک خانه یا مزرعه قدیمی است که در صورت بازسازی می تواند زیبا باشد).

Masseria Narducci یک مزرعه در حال کار است که توسط درختان زیتون کهنسال پوگلیا احاطه شده است. یک مکان مورد علاقه برای عروسی های مقصد برای انگلیسی ها ، اروپایی ها و آمریکایی ها ، آنقدر نزدیک است که می تواند وقایع عروسی را بین زیبایی ساحلی هتل Canne Bianche و جذابیت روستایی این بازیابی تقسیم کند. ماسریا.

مجموعه ای از باغ های دیوار سنگی که به استخر منتهی می شوند طعم عاشقانه را می افزایند. ناهار و شام ناهارخوری در دسترس است و ملاقات های زیتون با قرار ملاقات ارائه می شود. نه اتاق وجود دارد ، جذاب و تازه ، گرچه مجلل نیست. بزرگترین ، یک دونفره با نمای استخر ، 325 فوت مربع با تخت ملکه است.

برخی از سوئیت های Canne Bianche حتی به جکوزی مجهز هستند.

فاصله این فرودگاه تا فرودگاه باری کوتاه است. پس از خارج شدن از شهرهای بزرگ ، رانندگی در Puglia بسیار آسان است. در داخل کشور ، مسیرهای این کشور از باغ های زیتون صدها سال گذشته عبور می کند ، که با دیوارهای سنگی بدون ملاط ​​سنگین گذاشته شده و ذات واقعی پولیا را نشان می دهد.

شهرهای قدیمی مانند Monopoli و Polignano a Mare در ساحل مغازه ها ، رستوران ها و خیابان های باریک را برای گشت و گذار و همچنین گردشگران زیادی را در فصل های طولانی ارائه می دهند. برای سفرهای یک روزه به راحتی می توان از شهرهای نزدیک داخلی مانند استونی ، آلبروبلو و مارتینا فرانکا استفاده کرد.

Masseria Narducci ، اینجا و پایین ، یک مزرعه کار است که توسط درختان زیتون چند صد ساله احاطه شده است. انبارهای قدیمی و برخی اصطبل های ماسایر اکنون نه اتاق دارند.

نیکولا ، که میز جلو در l’Hotel Canne Bianche کار می کند ، دو پیشنهاد برای ارائه دارد رستوران ها در منطقه ای که غذاهای محلی محلی سرو می کنند. یکی از وعده های غذایی مورد علاقه ما یک غذای گیاهی مورد علاقه همه است: ماکارونی orecchiette (گوش های کوچک) که با آرد گران آرسو (برشته) تهیه می شود و همراه با cime di rapa یا همان سبزیجات شلغم خوش طعم سرو می شود.

نیکولا Il Cortiletto را توصیه می کند که با هتل در Toscolano Maderno حدود هفت دقیقه فاصله دارد. منوی سرآشپز Riccardo Danesi شامل غذاهای دریایی تازه صید شده ، به همراه گوشت های محلی و غذاهای سنتی فصلی Pugliese است. این رستوران در راهنمای میشلن ذکر شده است.

نیکولا همچنین آنتی کالاما را پیشنهاد می کند ([email protected]) ، در نزدیکی Torre Spaccata واقع شده است. این مکان زیباست و منوی غذاهای سنتی باید مورد پسند واقع شود.

Heads Up: Polignano a Mare به دلیل رستوران های زیبا در غارهای مشرف به دریا شناخته شده است. برخی از این رستوران ها دارای مناظر باشکوه و منوهای اغلب با شکوه و بسیار گران قیمت هستند. گاهی اوقات پرداخت باید در زمان رزرو از قبل انجام شود.

در عوض ، وقتی از Canne Bianche پرسیدیم که در Polignano a Mare کجا بخوریم ، آنها Il Bastione را در Covo dei Saraceni ، هتلی کوچک مشرف به آدریاتیک پیشنهاد دادند. این رستوران در غار نیست ، اما چشم اندازهای دیدنی دریا دارد.

استخر در Masseria Narducci

چه آن را آپولیا ، لاتین یا پاگلیا ، ایتالیایی بنامید ، این منطقه در پاشنه چکمه ایتالیایی متفاوت از مناظر توسکانی یا کانالهای ونیزی است. سواحل آدریاتیک در یک طرف و سواحل دریای ایونی در طرف دیگر ، شهرهایی با رنگ سفید در ساحل و در تپه ها ، باستانی ترین درختان زیتون مجسمه سازی شده در کل ایتالیا ، و یک غذای تازه و خاص همراه با غذاهای عالی شراب اکنون زمان رفتن است.

مقالات مرتبط

بورگو اگنازیا با تأکید بیشتر بر سلامتی مجدداً باز می شود

SLH موارد اضافی را در آفریقای جنوبی ، ایتالیا و فرانسه ایجاد می کند

هتل و آبگرم پاراگون 700 بوتیک در پولیا ، ایتالیا افتتاح می شود

Rocco Forte جدیدترین هتل خود را در سیسیل افتتاح می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *