سفر لوکس

اقامت در The Malibu Five Beachfront Vacation Rent • The Blonde Abroad

Malibu Five بهترین اجاره تعطیلات ساحلی در مالیبو است! از غروب های رنگارنگ گرفته تا امکانات رفاهی مجلل، این اقامتگاه اجاره ای جایی است که رویاها به حقیقت می پیوندند.

با داشتن یک نوزاد و یک سگ، خانه های اجاره ای به محل اقامت ترجیحی ما تبدیل شده اند. من به عنوان یک دختر متولد و بزرگ شده در سن دیگو، می توانم در مورد تمام کارهای شگفت انگیزی که در جنوب کالیفرنیا انجام می شود ادامه دهم – و مالیبو همیشه در این لیست است!

رزرو کردیم Malibu Five با Fieldtrip برای یک آخر هفته به عنوان یک خانواده – با یک کودک نوپا، دو سگ سگ و هر دو مجموعه از پدربزرگ و مادربزرگ! من را بررسی کنید حلقه اینستاگرام مالیبو پنج برای گزیده ای از تجربه ما!

دوستان من در Fieldtrip یک کد تخفیف شیرین برای خوانندگان TBA گسترش داده اند – از ” استفاده کنیدTBAFIELDTRIP» برای دریافت 150 دلار تخفیف برای رزرو.

در اینجا خلاصه ای از The Malibu Five، یک خانه تعطیلات ساحلی باورنکردنی در مالیبو است!

محل

اگر شما هم مثل من هستید، برای قدرت یک مکان عالی ارزش قائل هستید. خانه تعطیلات ساحلی مالیبو فایو به bullseye می زند.

این تکه کوچک از بهشت ​​(به معنای واقعی کلمه) در بالای ساحل قرار دارد. مناظر شگفت انگیز اقیانوس آرام برای بیدار شدن کاملاً باورنکردنی است.

چشمانتان را بپوشانید – ما در طول اقامتمان هزاران دلفین دیدیم!

این ملک در فاصله کمی پیاده روی تا رستوران Moonshadows قرار دارد و اسکله مالیبو در فاصله کوتاهی با ماشین قرار دارد.

درباره اجاره تعطیلات پنج مالیبو

Malibu Five مجموعه ای از 5 واحد تک خوابه است که می توانید جداگانه رزرو کنید یا می توانید انجام دهید. خرید کل ملک. بنابراین چه به دنبال یک تعطیلات عاشقانه باشید یا یک تعطیلات چند خانواده، این ملک عالی است!

ما واحدهای 1، 2 و 3 را رزرو کردیم تا بتوانیم در کنار هم از فضای خود لذت ببریم. من اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از پنج واحد زیر به اشتراک خواهم گذاشت!

هر واحد دارای منظره اقیانوس با بالکن کنار ساحل، تخت کینگ، و آشپزخانه کاملاً مجهز است. و، یک گودال آتش مشترک و دسترسی به ساحل برای همه واحدها وجود دارد، بنابراین مهم نیست در کجا بمانید، می توانید از آن لذت ببرید!

پاداش: سگ پسند است و برای بچه ها بسیار سرگرم کننده است!

مالیبو پنج

محل زندگی داخل واحد 3

واحدهای ساحلی

اگر می‌پرسید که چگونه این پنج فاصله متفاوت است، در اینجا یک تفکیک وجود دارد:

  • شماره 1: این بزرگترین واحد است و از بقیه جدا شده است. همچنین دارای یک اتاق خواب کاملا مجزا و بزرگترین بالکن است.
  • شماره 2: این یک واحد کوچکتر به سبک استودیویی است که در سطح پایینی قرار دارد. به ساحل نزدیکتر است.
  • شماره 3 و شماره 5: این دو واحد تقریباً شبیه هم هستند و اگر آنها را با هم اجاره کنید، می توان درهای بالکن را باز کرد تا آنها را به هم متصل کرده و یک بالکن غول پیکر ایجاد کند.
  • شماره 4: این یک واحد به سبک استودیویی است که از نظر اندازه شبیه به شماره 3 و شماره 5 است اما با چیدمان متفاوت و آشپزخانه بزرگتر.

ما واحدهای 1، 2 و 3 را اجاره کردیم که برای خانواده بزرگ ما عالی بود. ما از داشتن واحد 1 لذت بردیم زیرا توانستیم از بالکن بزرگ به صورت گروهی استفاده کنیم. یکی دیگر از گزینه های عالی اجاره واحدهای 3، 4 و 5 است زیرا سبک های مشابهی دارند و بالکن ها را می توان برای ایجاد یک بالکن بزرگ به هم متصل کرد.

و همانطور که اشاره کردم، می توانید یک کار کامل را نیز انجام دهید خرید مالیبو پنج و هر پنج واحد!

فعالیت ها

مالیبو مقصد کوچکی است اما کارهای زیادی برای انجام دادن دارد! یکی از بارزترین نکات برجسته گذراندن مدتی در یکی از سواحل متعدد است.

ما عاشق صرف غذا در مزارع مالیبو در اسکله هستیم. اگر بتوانید رزرو کنید (از قبل به خوبی رزرو کنید)، Nobu نیز یکی از کالاهای اصلی مالیبو است!

برخی از چیزهای عالی دیگر که باید به برنامه سفر خود اضافه کنید عبارتند از شراب مالیبو، ویلا گتی، و گذراندن یک روز برای کاوش در نزدیکی سانتا مونیکا و ساحل ونیز!

به نظر من

من قطعاً دوباره اینجا می مانم! من هرگز متوجه نمی شوم که چقدر این منظره ها باورنکردنی بود.

احساس می‌کردم واحه خصوصی خودمان درست در ساحل مالیبو است، و می‌توانم بارها و بارها ببینم که با دوستان و خانواده برمی‌گردیم.

اگر به دنبال یک خانه ساحلی سطح بالا و زیبا در مالیبو هستید، Malibu Five جایی است که در آن قرار دارد!

Fieldtrip یک کد تخفیف برای خوانندگان TBA دارد – از ” استفاده کنیدTBAFIELDTRIP» برای دریافت 150 دلار تخفیف برای رزرو.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *