تورها

استراحتگاه بهداشتی پزشکی VIVAMAYR در کارینتیا، اتریش

من در انتهای اسکله ایستاده ام، طبیعت به من خیره شده است، اما این دریاچه است که مرا طلسم کرده است. وقتی برای اولین بار رسیدم زیر نور خورشید می درخشید، آرام و بی حرکت. اکنون یک تون خاکستری از سطح می گذرد، موج ها امواج متحدالمرکز ایجاد می کنند که متورم های غیرقابل پیش بینی می شوند.

من در مورد علت تغییر در ریتم آن فکر می‌کنم، همانطور که سعی می‌کنم با طبیعت همخوانی داشته باشم، اینجا در استراحتگاه پزشکی VIVAMAYR. دریاچه Wörthersee دلیل حضور من در سواحل آن در Maria Wörth در اتریش را منعکس می کند.

اسکله بر فراز دریاچه

استراحتگاه درمانی پزشکی VIVAMAYR با این برکت است صحنه از آرامش، آرام و صلح آمیز، در گهواره در طبیعت، یک محیط عالی برای شروع یک برنامه پاکسازی و سم زدایی جدی برای احیای بدن و ذهن.

اینجا در میان این سکوت، زمانی برای گوش دادن به نیازهای بدن، شنیدن شکایات و احساس نارسایی های بدن وجود دارد. و بر اساس شواهد تحلیلی از مشاوره برنامه های شخصی، زمان ایده آل برای ادغام شیوه های جدید سبک زندگی است.

مفهوم سلامت VIVAMAYR

این هست بر اساس نظریه دکتر FX Mayr که یک مفهوم تشخیصی و درمانی را ایجاد کرد که بر سیستم گوارش متمرکز بود. با شیوه های نوین روش های نوین علمی و فن آوری های پیشرفته، این مفهوم دارویی توسعه یافته و به طب مدرن مایر تبدیل شده است که امروزه در VIVAMAYR انجام می شود.

این ترکیبی از دانش باستانی و پزشکی پیشرفته است و شامل می شود Myodiagnostics عملکردی (تست عضلات) پزشکی ارتومولکولی، (مکمل غذایی) و بینش علمی از طب مکمل

برنامه کلاسیک

مشاوره اولیه با پزشک شامل یک معاینه جامع است که برنامه و سرعت اقامت شما را تنظیم می کند و رژیم سبک زندگی جدید شما را تشکیل می دهد. حداقل اقامت هفت روز است تا اثر کامل برنامه را تجربه کنید، اگرچه تعداد سه هفته وجود داشت!

Yبرنامه روزانه ما شامل درمان های تجویز شده، درمان ها، تمرینات تناسب اندام شخصی و معاینه روزانه شما با مشاور است. طیف گسترده‌ای از درمان‌ها از اکسیژن درمانی برای افزایش انرژی، درمان رفلکس بینی برای هدف قرار دادن دستگاه تنفسی، حمام الکترولیز برای از بین بردن سموم ناسالم، و سرما درمانی برای تجربه‌ای خنک‌تر در حالی که یک خواننده اپرا تنفس را هماهنگ می‌کند، وجود دارد. قرار ملاقات ها به موقع، کارمندان پسند و حرفه ای هستند.

غذا برای هدف

فرهنگ غذایی VIVAMAYR بخش کلیدی این برنامه را تشکیل می دهد. تهیه غذاها، زمان بندی، نحوه و آنچه می خورید می تواند بر سلامت روده و هضم شما تأثیر بگذارد. عوامل عدم تحمل و استرس از نظر پزشکی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند که منجر به یک برنامه تغذیه شخصی برای متعادل کردن نسبت اسید و قلیایی در بدن می شود. صبحانه انتخابی از اسپری ها و مکمل های پروتئینی با نان یا فرنی جو دوسر، ارزن، گندم سیاه یا بدون گلوتن است.

ناهار، یک غذای مهم تر، شامل سوپ، (برای برخی) و انتخاب غذاهای اصلی مانند سوفله پنیر، یا پرالین ماهی سالمون سرخاب با خاویار قزل آلا است که با مقداری روغن سرو می شود. آو برای تعداد کمی دسر – مافین هویج یا سوفله شکلاتی. شام کوچکتر است: نان (به عنوان مربی جویدن نامیده می شود) یا چیپس سبزیجات با انتخابی از انواع اسپری مانند آووکادو و کنجد (با کوسه گوسفند)، موس بادام (روغن بادام و گردو). همه دوره ها به زیبایی و وسوسه انگیز ارائه شده اند و در فضایی شاد و بدون استرس با کارکنانی دلسوز ارائه می شوند.

محیط رستوران مشرف به دریاچه و باغ ها با صندلی های داخل و خارج است که خود باعث حواس پرتی می شود. هفته ای دو بار کلاس آشپزی برگزار می شود که به انتقال این امر کمک می کند مایر درمان به زندگی روزمره پر از نکات و ترفندهایی برای تهیه غذای سالم و انتخاب مواد تشکیل دهنده.

نکته اصلی: جویدن و نوشیدن: هر لقمه را کاملا بجوید. (بله، حدود 20 بار!) این آنزیم های موجود در بزاق را برای کمک به هضم فعال می کند. غذا خوردن در زمان‌های معین و بدون میان‌وعده به بدن زمان هضم می‌دهد. آب خارج از وعده های غذایی نوشیده می شود و باید 30 دقیقه قبل و یک ساعت بعد از غذا میل شود.

در منطقه چه باید کرد

VIVAMAYR ارائه می دهد طیفی از فعالیت هایی مانند کلاس فعالیت صبح زود، کارگاه های نقاشی، صحبت های سلامت عصر و پیاده روی نوردیک در جنگل. افدورتر، گشت و گذار سازماندهی شده اند به دریاچه بلد، وین و لیوبلیانا (اسلوونی)، یکی از کوچکترین پایتخت های اروپا.

در تابستان، تیدر اینجا سفرهای قایق در اطراف دریاچه وجود دارد که حدود 3.5 ساعت طول می کشد و در مکان هایی مانند Klagenfurt و Velden توقف می کنید. مسیر پیاده‌روی اطراف ماریا ورث از کلیسای معروف زیارتی می‌گذرد که از آنجا منتهی می‌شود جنگل گیلدوالد به کوه Pyramidenkogel و به برج مشاهده هرم (که گفته می شود بلندترین برج دیده بانی چوبی در جهان است)، با چشم اندازی از دریاچه Wörthersee و دریاچه‌ها و کوه‌های Carinthian.

اقامتگاه بهداشتی درمانی VIVAMAYR ماریا ورث

VIVAYMAYR، که در سال 2005 افتتاح شد، یک استراحتگاه پزشکی معاصر، زیبا و جادار با سالن‌های استراحت پراکنده در اطراف است. منطقه chillout zen با یک منطقه شیک چند سونا و تماشای آرامش بر فراز دریاچه ضروری است. یک استخر سرپوشیده با صندلی‌های چرخان، مبل‌ها و صندلی‌ها و همچنین یک کابین مادون قرمز و صندلی‌های استراحت وجود دارد که با شمع‌های در قفس در امتداد گذرگاه‌ها آرام می‌شوند. سالن پزشکی و امکانات مجاور در طبقه اول واقع شده است. در مجموع 45 اتاق با دسته بندی های مختلف از اتاق های راحتی تا ویلا وجود دارد. من در یک اتاق دلوکس ماندم که با تمام امکانات مدرن و منظره ای خیره کننده از دریاچه از بالکن برخوردار بود.


حکم:

بعد از هفت روز به انتهای اسکله برمی گردم. دریاچه مثل من آرام تر به نظر می رسد. طبیعت دیگر به عقب خیره نمی شود، در عوض، احساس می کنم در آغوش گرفته شده و بخشی از طبیعت و چشم انداز اطرافم هستم. من متعادل، متمرکز، پرانرژی و حتی چند کیلو سبک تر هستم با درک تازه ای از غذا، تغذیه و تغییر سبک زندگی. همانطور که کتاب مهمان را می بندم، یک کامنت خداحافظی را خواندم، “ممنون که دستم را گرفتی و به من نشان دادی چگونه خودم را درمان کنم.”

دسترسی به VIVAMAYR:

از طریق هوا: فرودگاه لیوبلیانا (اسلوونی) کمی بیش از یک ساعت یا به طور غیرمستقیم تا وین و سپس به Klagenfurt و 30 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

درباره VIVAMAYR VIVAMAYR تعدادی از برنامه ها اعم از مراقبت از وزن، پس از کووید، تقویت سیستم ایمنی، دیابت، سم زدایی فعال به پوست ملتهب، اما برنامه کلاسیک اساس هر اقامتی را تشکیل می دهد. از آنجایی که همه ما منحصربه‌فرد هستیم، هر برنامه انعطاف‌پذیر و سفارشی‌شده است و شامل مراقبت‌های پزشکی لازم همراه با انواع آزمایش‌ها و درمان‌های تجویز شده پس از معاینه اولیه با پزشک است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *