تورها

استراحتگاه ساحلی Grotto Bay، برمودا

برمودا یک بهشت ​​واقعاً گرمسیری است و ریزورت ساحلی Grotto Bay مکانی عالی برای لذت بردن از همه چیزهایی است که جزیره ارائه می دهد.

به محض ورود به خانه بزرگ – که با مبلمانی به سبک مزرعه و آثار هنری الهام گرفته از جزیره تزئین شده است – احساس می کنید که در زمان قدم به عقب گذاشته اید. منظره ای که در آن قدم می زنید و به اقیانوس فیروزه ای رنگی که قبل از شما باز می شود نگاه می کنید واقعاً نفس گیر است.

این تفرجگاه آرام و متمرکز بر خانواده در زمینی سرسبز به مساحت ۲۱ جریب با پله‌هایی که از خانه اصلی به سمت ۲ ساحل خصوصی و استخر پایین منتهی می‌شود، قرار دارد. برخی از جاذبه های اصلی جزیره تنها چند دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند.

برای کی

این استراحتگاه برای خانواده ها ایده آل است به خصوص اگر بچه ها عاشق آب هستند. با هر شانسی، آنها بیشتر وقت خود را در استخر یا اقیانوس می گذرانند، بنابراین امیدواریم که بزرگسالان حتی ممکن است کمی برای خود وقت بگذارند.

محل اقامت

آنها در مجموع بیش از 200 اتاق در 11 کلبه دارند. انتخاب اتاق ها است لوکس جلوی اقیانوس رده ای که به دریا نزدیک است و بهترین مناظر را ارائه می دهد. ما 2 اتاق مجاور داشتیم که برای دو بزرگسال و سه کودک به اندازه کافی جادار بود. آنها همچنین به اندازه کافی به اقیانوس نزدیک بودند که ما نه تنها می توانستیم بچه هایمان را در دریا تماشا کنیم، بلکه می توانستیم وقتی زمان ورود به آن ها بود فریاد بزنیم!

غذا و نوشیدنی

این هتل یکی از معدود هتل‌های جزیره است که گزینه‌های همه جانبه را ارائه می‌دهد (آخرین نرخ‌ها و بسته‌های آن‌ها را به صورت آنلاین بررسی کنید).

در Great House – رستوران Hibiscus بوفه صبحانه غول‌پیکر روزانه و همچنین شام‌های آلاکارته با غذاهای دریایی برمودا را در کنار منوی همیشه در حال تغییر غذاهای سبک اروپایی با پیچ و تاب‌های برمودی سرو می‌کند.

پالم کورت یک مزارع درجه یک دارد که در آن می‌توانید از یک چای عصرانه رایگان، و میان وعده‌های شیرین در طول روز و انتخاب کوکتل‌های وسوسه‌انگیز و گزینه‌های غذاخوری عالی در عصر لذت ببرید.

گریل در هوای آزاد و پرهیاهو Bayside Grill در امتداد لبه آب، ناهار را سرو می‌کند، در صورتی که آب و هوا اجازه دهد، غذای راحتی مدرن و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. همچنین دو شب موضوعی در هفته وجود دارد – یک باربیکیو و یک بوفه غذاهای دریایی هر دو با سرگرمی زنده در طول ماه های تابستان

سرگرمی های زنده شبانه در مکان های مختلف در اطراف استراحتگاه، عمدتاً موسیقی، اما گاهی اوقات استندآپ کمدی و رقص وجود دارد.

امکانات

فعالیت‌های زیادی در هتل وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید – بیشتر آنها مبتنی بر آب هستند. پارک آبی بادی کنار ساحل برای ما یک نقطه برجسته بود – بچه‌های ما ساعت‌ها صرف پریدن و سر خوردن از آن کردند و نزدیک به ساحل است، بنابراین برای دسترسی به آن نیازی به شنا کردن زیاد نیست.

برای ورزش‌های آبی غیر موتوری، گزینه‌های قایق بادبانی، کایاک و تخته پارویی را دارید که بسته به بسته شما ممکن است رایگان باشد.

می‌توانید صبح زود یک منشور ماهیگیری بگیرید یا مرکز ورزش‌های آبی در محل غواصی را برای غواصان مبتدی و پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد. شما همچنین می توانید کاتاماران یا قایق موتوری کوچک خود را برای غواصی کرایه کنید که ما انجام دادیم. این یک ماجراجویی واقعی بود که از اقیانوس عبور می‌کردیم و هر کجا که می‌خواستیم برای کاوش توقف می‌کردیم – حتی با یک کشتی غرق شده مواجه شدیم که دوست داشتیم کاوش کنیم. زندگی دریایی خارق العاده و خوشبختانه بسیار دوستانه بود.

در زمین می توانید از زمین تنیس هتل، سالن بدنسازی یا اجاره دوچرخه استفاده کنید تا کمی دورتر به گشت و گذار بپردازید.

ویژگی برجسته این هتل وجود جفت غارهای زیرزمینی باستانی است که هر کدام یک دریاچه زیرزمینی آبی برقی دارند. هر دو غار از درون روشن می شوند تا صخره های باورنکردنی را روشن کنند. استخر در غار کلیسای جامع برای شنا باز است که در آن یک تجربه واقعا خاص بود.

تجربه آبگرم مجلل در غار – اسپای خلیج غار

به همان اندازه چشمگیر بود اسپای Natura در غار Prospero که ماساژ و درمان را در زیر استالاکتیت‌های چشمگیر ارائه می‌کرد – یک محیط واقعا منحصر به فرد و فراموش نشدنی.

چه چیزی در این نزدیکی است

این استراحتگاه مشرف به خلیج بیلی در انتهای شرقی جزیره است و 15 دقیقه با ماشین تا شهر تاریخی سنت جورج و 25 دقیقه با ماشین تا پایتخت همیلتون فاصله دارد.

این هتل تنها چند دقیقه پیاده با یکی از جاذبه‌های برتر جزیره فاصله دارد – غارهای کریستال یک شگفتی طبیعی است که در طی میلیون‌ها سال شکل گرفته است اما فقط بیش از یک قرن پیش کشف شده است. آنها با امتداد 500 متر، 62 متر عمق دارند و استالاگمیت های سر به فلک کشیده و “یخ های” سنگ آهک سفید که از سقف می چکد، با سیستم های پیشرفته ای روشن می شوند که شکوه و عظمت آنها را آشکار می کند. غارهای کریستال

شما همچنین فقط چند صد متر از مسیرهای پارک آبی هول فاصله دارید که خود یک استخر عمیق بزرگ است که توسط جنگل های حرا در حاشیه قرار گرفته است. می توانید در غارهای منزوی و غارهای بت پرسه بزنید یا اگر به اندازه کافی شجاع هستید می توانید از صخره های اطراف به آب های شفاف بپرید.

در کنار هتل، قدیمی‌ترین میخانه برمودا است.Swizzle Innخانه نوشیدنی ملی Rum Swizzle. با جذابیت روستایی و دیوارهای گرافیتی با اسکناس های دلاری که در هر شکافی پر شده است، سرگرم کننده و پر سر و صدا است و نوشیدنی ها به همان اندازه که انتظار دارید خوشمزه است.

و تنها 10 دقیقه رانندگی تا تنها فرودگاه بین المللی جزیره که برای جابجایی شما عالی است فاصله دارید.

چقدر

یک اتاق دلوکس رو به اقیانوس با هزینه ای از حدود 500 پوند در هر شب بدون احتساب مالیات

رسیدن به آنجا

بریتیش ایرویز در بیشتر روزهای گذشته از هیترو لندن پروازهای مستقیم دارد که از 700 پوند در هر طرف شروع می شود.

اطلاعات بیشتر را در gotobermuda.com.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *