تورها

اسکی هرگز بهتر از فستیوال کمدی ارتفاع نبوده است

این ترکیبی است که باعث می‌شود بخندید – اسکی و اسنوبرد در روز با سه نمایش کمدی هر شب به مدت پنج روز – اما کار می‌کند. یک فضای مهمانی وجود دارد زیرا همان جمعیت از نقطه‌ای به نقطه دیگر سرگردان هستند و حتی در همان هتل اقامت می‌کنند، هتل چشمگیر اسپورت و اسپا استراس، نقطه کانونی رویداد.

یک اثر گلوله برفی از آن زمان، یعنی 17 سال پیش، وجود داشت که مارکوس بریگ استوک و اندرو ماکسول فکر می کردند که ایده خوبی است که کار خود را با بازی ترکیب کنند. Altitude متولد شد و اکنون به‌عنوان پیشروترین جشنواره کمدی جهان در یک محیط آلپاین شناخته می‌شود. فقط امسال در جوایز جشنواره بریتانیا به عنوان بهترین جشنواره خارج از کشور انتخاب شد.

در روزهای اولیه در استراحتگاه فرانسوی مریبل بود – مناسب نبود، زیرا در حالی که این مکان مملو از بریتانیایی‌ها است، بیشتر آنها در کلبه‌های کلبه می‌مانند و با ارائه شام ​​(و نوشیدنی) وسوسه نمی‌شوند. یک یا دو کمدین تماشا کنید

بریگ استوک، یکی از اعضای معمولی تلویزیون، می‌گوید: «یک روز بعد از اولین عکس، یک عکس از من و ماکسول در استخر وجود دارد که در نهایت متوجه شدیم چقدر پول از دست داده‌ایم – اما تقریباً سال بعد به سرفصل رسیدیم.

«یکی از دلایلی که ما خیلی ضرر کردیم این بود که اصرار داشتیم جشنواره دو زبانه باشد، نه فقط تعداد زیادی از بریتانیایی‌های پر سر و صدا – ما نمایش‌های فرانسوی را رزرو کردیم که هزینه‌شان بسیار بیشتر از ما بود. و سپس در یک بالای سر بزرگ بود و ما برف بهاری می‌باریدیم، بنابراین مجبور شدیم به خدمات آتش نشانی پول بدهیم، آن را دو بار در روز بردارند و آن را هم گرم کنند.»

جادوی Mayrhofen

Europahaus معاصر مایرهوفن میزبان نمایش‌های کمدی مهم شبانه است

در Mayrhofen، جشنواره خانه ای دوست داشتنی پیدا کرده است – یک پیست اسکی عالی که تنها یک ساعت از فرودگاه اینسبروک فاصله دارد و مکانی با شهرت برای گذراندن اوقات خوش. اوایل آوریل هر سال برگزار می شود، زمانی که برف هنوز خوب است – و هوا به طور کلی حتی بهتر است. مرکز کمدی خیابان Strass است، درست در کنار تله کابین اصلی پنکن در دامنه‌ها و هر شب میزبان دو نمایش است. اول یک جلسه بهبود اوایل عصر در بار ورزشی (از جمله، فصل گذشته، بریگ استوک که بازی پنل تلویزیونی خود را آرگومنتال بازسازی کرد) و یک رویداد آخر شب در میدان زیرزمینی است.

سالن یوروپاهاوس مرکز دهکده میزبان نمایش‌های گالا شبانه است. آوریل گذشته، تیترها عبارت بودند از American Rich Hall، یکی از اعضای دائمی تلویزیون بریتانیا، دیلن موران ایرلند با اجرای سورئال و زمزمه کننده در حین نواختن آکوردهای جاز روی کیبورد، و امانوئل سونوبی غول پیکر (پاییز امسال مهمان برنامه Have I Got News For You بود) ) جزئیات زمان خود را به عنوان یک جسارت دهنده. Brigstocke و Maxwell (ایرلندی، ریشو، مستعد پوشیدن lederhosen، برنامه‌های معمولی تلویزیونی مانند Never Mind the Buzzcocks و Mock the Week) در همه جا ظاهر می‌شوند – اما قانون این است که هیچ‌کس نمی‌تواند از یک ماده دو بار استفاده کند.

اسکی

در اوایل آوریل خورشید در دامنه‌های شلوغ Zillertal Arena طلوع می‌کند

اسکی در Mayrhofen (منطقه ای که اکنون Mountopolis نیز نامیده می شود) خود چشمگیر است، تقریباً 90 مایل پیست که از بالای آسانسور Penken شروع می شود و در یک کاسه بزرگ با بالابرها تا ارتفاع 8200 فوتی راستکوگل فرو می رود. دامنه‌های درخت‌کاری‌شده به روستای فینکنبرگ می‌رسند و یک منطقه ساکت‌تر دیگر به نام Eggalm، دورترین نقطه، در یک سمت وجود دارد. از طرف دیگر، مسیرهای خارج از پیست به دره Zillertal در Hippach می رسند.

اما این همه ماجرا نیست. Zillertal Superskipass همچنین یخچال وسیع Hintertux (یک اتوبوس رایگان در انتهای دره، جایی که می توانید در غار یخی خیره کننده و طبیعی Ice Palace در اعماق سطح زمین قایق سواری کنید)، Zillertal Arena (محلی رایگان) را پوشش می دهد. اتوبوس پایین دره) و Hoch Zillertal، خود سه منطقه متصل (یک سواری رایگان در قطار کوچک قرمز Zillertalbahn که در طول دره حرکت می کند). این در مجموع 340 مایل شیب است.

ستارگان

ستاره‌های این فصل Dara O Briain، Daniel Sloss هستند که در برنامه‌های تلویزیونی مانند Graham Norton Show و همچنین بازی در برنامه‌های ویژه نتفلیکس و نمایش چت Conan ایالات متحده، و Zoe Lyons، Maisie Adam و بازگشت امانوئل سونوبی حضور داشته است. همه افراد عادی تلویزیون – و همچنین بریگ استوک و ماکسول در کنار تعدادی دیگر.

بریگ استوک می گوید: «ما بیش از 100 کمدین را به اسکی و اسنوبورد معرفی کرده ایم. «حتی کسانی که به آن علاقه نداشتند، کوه‌ها را دوست داشتند – و از هرکسی که دوسوگرا است، بازخواست نمی‌شود!»

بریگ استوک به هر دو طرف تاب می خورد و بین اسکی و اسنوبرد جابه جا می شود. «من قبلاً اسکی می‌کردم، سپس آسیب دیدم که به این معنی بود که فقط می‌توانستم چکمه‌های اسنوبرد بپوشم، بنابراین اسنوبورد سوار شدم. یک مسابقه اسکی مشهور در یکشنبه با گراهام بل من را به آن بازگرداند.

سپس سریال پرش را ساختم. من رباط صلیبی ام را شکستم، آسیب بدی و بدی داشتم، آسیب باعث شد تا هشت سال اسکی را متوقف کنم. بنابراین او فقط یک سال است که دوباره روی برف آمده است.

فضای مهمانی Altitude به این معنی است که ستاره ها فقط در شب بیرون نمی آیند. رویدادهایی در طول روز وجود دارد – شکار تخم‌مرغ عید پاک در دامنه‌ها، برای یک نفر – و می‌توانید در حین استفاده از استخر یا در سونا در آبگرم باشکوه Strass با آنها چت کنید.

بریگ استوک می‌گوید: «مردم هر سال می‌آیند و هر سه نمایش را هر شب اجرا می‌کنند – کمدی پس از اسکی مناسب است، همه این افراد این روز وحشی را تجربه می‌کنند و سپس با هم می‌خندند.»

چگونه انجامش بدهیم

یکی از دو استخر شنای Strass

Altitude (altitudefestival.com) از 1 تا 5 آوریل 2024 اجرا می‌شود و مچ‌بند جشنواره یا بلیت‌های فردی را ارائه می‌دهد. Inghams (inghams.co.uk)، شریک جشنواره، هفت شب تعطیلات هفته جشنواره دارد که از 30 مارس در هتل های مختلف از جمله اسپورت و اسپا هتل استراس (hotelstrass.com) حرکت می کند. قیمت ها از 939 پوند HB در هتل استرولتز شروع می شود. Mayrhofen.at; zillertal.at; Austria.info

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *