تورها

تراس زمستانی در سوشیسامبا، کاونت گاردن، لندن

در این زمان از سال کمی سرد است و ایده صرف غذا در فضای باز ممکن است شما را با شادی جشن پر نکند. اما در یک شب روشن و شفاف در ماه نوامبر، با بخاری و پتو در دست، ما دقیقاً این کار را در تراس پیازا زمستانی گری گوس در سوشیسامبا در کاونت گاردن نمادین لندن انجام دادیم. پیدا کردن آن در مقابل تراس معروف اپرا آسان است و می توانید تمپورا و سوشی ژاپنی، چوراسکو و موککا برزیلی، آنتیکوچو پرو (که با ذرت پرو سرو می شود) و سویچ امتحان کنید.

محیط

پوشش های زیادی وجود ندارد – شاید 20 یا بیشتر، که در اطراف یک نوار مرکزی غاز خاکستری قرار گرفته اند. این برای چرخش سریع کوکتل بسیار مفید بود. درختان با برگ های سفید روشن تمام منطقه را پر می کنند و ورود از طریق یک طاق کرکی سفید است. به نظر می رسد بسیار جشن است.

غذا نوشیدنی

منوی این رستوران شامل غذاهای Aperitivos برای خوردن، بشقاب‌های کوچک، سویچ و غذاهایی است که روی Robata، یک کباب سنتی ژاپنی زغال‌سوز تهیه می‌شوند و در بشقاب‌های کوچک روی سیخ سرو می‌شوند.

ما با edamame شروع کردیم، که به نظر می‌رسد این روزها کار خوبی است، همراه با لوبیا سبز که با آیولی ترافل سیاه سرو می‌شود.

به سراغ بشقاب های کوچک رفتیم که با دم زرد بسیار تند با آووکادو و میسو ذرت بوداده و سویچ تن ماهی که تکه های نرم و صورتی ماهی تن بود، در آب انار با ذرت مورادو، نخود واسابی و ریحان ترشی شده بود. سپس کانپاچی ماهی تیرادیو در روغن ترافل سیاه، سیر و پیازچه آمد.

سپس واگیو گیوزا آمد. پنج تکه بسته بندی شده با شیرینی ترد (گیوزا) پر شده با گوشت گاو نرم خوشمزه و روی پوره کابوچا (شبیه کدو حلوایی) و سویا شیرین سرو می شود.

از منوی Robata، ماهی سیاه روی سیخ ها اشاره کرد. این با طعم میسو، به زیبایی شیرین، و روی دکمه های بزرگ ذرت پرو سرو می شد.

کاد سیاه میسو

بلک کد میسو روی ذرت پرو سرو می شود

غذای مورد علاقه من پوسین بود، نرم و لطیف و چاشنی شده با تریاکی، yuzu kosho ( چاشنی ژاپنی تهیه شده از چیلی تازه) و با یک مایو تخم مرغ ژاپنی خوشمزه سرو می شود. این غذا، به نظر من، باید ستاره منو باشد.

ما همچنین یک عروسک شگفت‌انگیز از برنج بخارپز ژاپنی و کلم بروکلی کبابی داشتیم، نه اینکه به آن نیاز داشتیم.

مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از کوکتل‌های مخصوص تراس زمستانی وجود دارد. اکثر آنها کاملاً شیرین هستند که کاملاً برای من مناسب است. من عاشق شکلات و گیلاس Old Fashioned و Snowball Margarita بودم که یک شب سرد زمستانی را به پایان رساند.

حکم: اگر در اطراف کاونت گاردن خرید می کنید و برای ناهار یا شام زود آماده هستید، تراس زمستانی ممکن است پاتوق خوبی برای خنک شدن با یک کوکتل و اشتراک غذاهای ژاپنی، برزیلی و پرو باشد.

منوی کامل را بررسی کنید اینجا.

35 ساختمان بازار
لندن WC2E 8RF

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *