دسته‌بندی نشده

والدورف آستوریا راس الخیمه پس از لیفت صورت بازگشایی می شود

والدورف آستوریا راس الخیمه پس از بازسازی گسترده درهای خود را دوباره باز کرده است. علاوه بر 149 اتاق مهمان و 54 سوئیت هتل، این پروژه شامل 9 رستوران و سالن استراحت، مرکز آبگرم و سلامتی، فضای بیرونی برای رویدادهای خصوصی و مراسم عروسی و ساعت 19 فوتی Waldorf Astoria در مرکز لابی بود. این ساعت دارای صفحه شیشه‌ای گنبدی مرواریددار با مرکز آکوامارین است که با حرکت مکانیکی هفت روزه Whitehurst با روکش طلا تکمیل شده است. با ادای احترام به ریشه های عربی خود، دارای حلقه های نماز چرخان برای اوقات دقیق نماز است. این سنگ توسط اسمیت از دربی در طول هشت ماه با سه تن طلای فلزی، فولادی و شامپاین ساخته شده است و دارای کتیبه ای از آوازهای بادیه نشین باستانی برای اهمیت بیشتر تاریخی است.

یکی از بارزترین تغییرات در ردپای استراحتگاه، ظاهر جدید اتاق‌ها و سوئیت‌ها است که نت‌های سبز و آبی با الهام از آب‌های خلیج عربی دارند.

برای خانواده‌ها، استراحتگاه یک چک-این برای خردسالان، امکانات ویژه و یک باشگاه کودکان با برنامه‌های متنوع و مفرح ارائه می‌دهد. علاوه بر این، برنامه منحصر به فرد نگهبانی توچال، Little Hotelier، به کودکان این امکان را می دهد که برای یک روز قدم به دنیای مهمان نوازی بگذارند و مهارت های جدیدی بیاموزند.

میهمانان همچنین می توانند سفرهای آشپزی تعاملی را در نه رستوران، سالن استراحت و بار پیشرفته کاوش کنند. این شامل رستوران ژاپنی معروف UMI، و همچنین استیک‌خانه به سبک آمریکایی Lexington Grill & Bar است.

در صحنه ناهار خوری توچال، مفهوم جدیدی از اولین بار سیگار راس الخیمه، Sijar Lounge، معرفی شد. علاوه بر این، مهمانان و ساکنان به طور یکسان می‌توانند سالن استراحت ساحلی Sunset را که به تازگی بازسازی شده است، جایی که شب‌ها با مجموعه‌های دی‌جی زنده می‌شود، کاوش کنند. مایکل کریلینگ، سرآشپز اجرایی، منوهای متناسب با هر مکان را ایجاد کرده است که تجربه غذاخوری تازه ای را تضمین می کند.

مقالات مرتبط

Anantara برای افتتاح استراحتگاه الهام گرفته از سانتورینی در امارات

Four Seasons Resort Dubai از سوئیت های بازسازی شده رونمایی کرد

Equinox، دریای سرخ جهانی قرارداد استراحتگاه در عربستان سعودی را اعلام کرد

نیکی بیچ افتتاحیه استراحتگاه آتی در راس الخیمه را اعلام کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *