سفرهای دریایی

اشتراک RSSC تاریخ های راه اندازی مجدد ناوگان را لغو می کند ، همه قایقرانی های قبلی را لغو می کند

پیش از این بازگشت سپتامبر را اعلام کرده است هفت دریا شکوه، سفرهای دریایی Regent Seven Seas از سرگیری طرح قایقرانی خود را تأیید کرد ، که تا فوریه 2022 هر پنج کشتی را در اقیانوس ها جستجو می کند. سال آینده نقطه عطف دیگری برای خط کروز است: این سی امین سالگرد خود را جشن می گیرد.

خط کروز قصد دارد تا آنجا که ممکن است برنامه های سفر منتشر شده را حفظ کند ، از ابتدا هفت دریا اکسپلورر در 16 اکتبر 2021 ، از ونیز ، ایتالیا ، به عنوان کشتی پنج مورد را تصرف می کند Seven Seas Marinerسفرهای دریایی منتشر شده ، با مارینر رفتن به یک حوض خشک فنی Seven Seas Mariner کشتی را از 18 می دسامبر 2021 ، از میامی ، فلوریدا ، از سر می گیرد Seven Seas Navigator در 6 ژانویه 2022. سرانجام ، هفت دریای مسافر در 15 فوریه 2022 ، از بارسلون ، اسپانیا بازگشت.

به عنوان بخشی از طرح بازگشت به کشتی ، 17 دریانوردی جدید در اروپا و کارائیب برای هفت دریا اکسپلورر و هفت دریای مسافر؛ قرار است اوایل ماه ژوئن برای فروش آغاز شود.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

همراه با اعلامیه اخیر و با توجه به محیط بهداشت جهانی ، خط مسافرتی تمام کشتی ها را تا تاریخ شروع مجدد مربوطه هر کشتی لغو کرده است. با میهمانان و مشاوران سفر با رزروهای تأثیرگذار تماس گرفته خواهد شد.

هفت دریا اکسپلورر

هفت دریا اکسپلورر در 16 اکتبر 2021 ، با قایقرانی از ونیز ، ایتالیا ، از میهمانان پذیرایی می کند. این دو سفر منتشر شده دریای مدیترانه را قبل از عبور از اقیانوس اطلس به میامی ، فلوریدا به اتمام می رساند و از 15 نوامبر 2021 ، دو کشتی دیگر منتشر شده در دریای کارائیب را دنبال می کند. این کشتی سپس از 20 دسامبر 2021 ، با یک سفر دریایی 14 شب در کارائیب جنوبی ، فصل تازه کارائیب زمستانی را با هشت کشتی جدید آغاز می کند. پس از عبور از اقیانوس اطلس ، هفت دریا اکسپلورر در 10 آوریل 2022 به اروپا باز می گردد ، و با سه سفر جدید تازه ایجاد شده مدیترانه قبل از شروع فصل تابستان اروپا در 2022 منتشر شده در 14 مه سفر می کند.

Seven Seas Mariner

به دنبال یک حوض خشک فنی ، Seven Seas Mariner با سفر دریایی از میامی ، فلوریدا به سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، در آنجا سفر دریایی جهانی را در 5 ژانویه 2022 ، در یک سفر برنامه ای در تاریخ 18 دسامبر 2021 به قایقرانی باز می گردد.

Seven Seas Navigator

هفت دریا بادبانازسرگیری r با 640 ژانویه 2022 ، از میامی ، فلوریدا ، با قایق های زمستانی کارائیب جنوبی که در سال 2022 منتشر شده است و شامل چندین سفر رفت و برگشت باربادوس است ، آغاز می شود.

هفت دریای مسافر

هفت دریای مسافر با پنج سفر جدید مدیترانه ای ، اولین بار از بارسلون ، اسپانیا در 15 فوریه 2022 بازگشت ، قبل از اینکه برنامه سفرهای تابستانی اروپایی خود را در سال 2022 منتشر کند و از 15 آوریل 2022 کاوش در مدیترانه و شمال اروپا را آغاز کند.

مقالات مرتبط

RSSC در سپتامبر به قایقرانی با هفت دریا شکوه بازگشت

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton ’23 قایقرانی مدیترانه ای ‘را رونمایی می کند

وایکینگ در ژوئیه سفر دریایی رودخانه را در اروپا آغاز می کند

Oceania Cruises از پیشرفت های جدید اقیانوسیه رونمایی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *