سفر لوکس

گروه هواپیمایی سنگاپور متعهد می شود تا سال 2050 میزان انتشار کربن خالص به صفر برسد

گروه هواپیمایی سنگاپور (SIA) این هفته تعهد خود را برای دستیابی به انتشار خالص کربن تا سال 2050 اعلام کرد و استراتژی دیرینه خود را برای کار درمقابل کربن زدایی و پایداری محیط زیست در سراسر عملیات تقویت کرد. خطوط هوایی این گروه – Singapore Airlines ، Scoot و SIA Cargo – از چندین اهرم برای دستیابی به این هدف استفاده خواهند کرد. اینها شامل سرمایه گذاری در هواپیماهای نسل جدید ، دستیابی به بازده عملیاتی بالاتر ، اتخاذ فن آوری کم کربن ، مانند سوخت های هواپیمایی پایدار و تأمین منابع جبران کربن با کیفیت بالا است.

گروه SIA می گوید که پروژه های متعددی را برای حمایت از اهداف پایداری خود حتی در میان بیماری همه گیر COVID-19 دنبال کرده است. به عنوان مثال ، این گروه نصب صفحات خورشیدی را در تمام ساختمانهای اداری خود در سنگاپور به پایان رساند. این انرژی تجدید پذیر تولید می کند که حداکثر 18 درصد از تقاضای برق آن را تأمین می کند ، یا به اندازه کافی برای تأمین انرژی حدود 2300 آپارتمان چهار اتاقه در سنگاپور برای یک سال.

در سال 2020 ، SIA مفهوم جدیدی از کلاس کلاس اقتصادی را ارائه داد که گزینه های غذایی بیشتری را برای مشتریان ارائه می دهد. شامل ظروف غذاخوری شامل بسته بندی کاغذی پایدار و کارد و چنگال بامبو ، میزان پلاستیک یکبار مصرف در کابین را کاهش می دهد. وزن این بسته بندی نیز 50 درصد کمتر است و به کاهش مصرف سوخت کمک می کند. سپس از ظروف غذاخوری گرفته تا مواد زائد غذا به هضم کننده محیط زیست ارسال می شود تا به گلوله های انرژی حاصل از زباله تبدیل شود که می توانند جایگزین سوخت های فسیلی و زغال سنگ شوند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

دستیابی به انتشار کربن خالص صفر تا سال 2050

ناوگان هواپیمایی گروه SIA دارای میانگین سنی پنج سال و 10 ماهه است و همچنان در آخرین فن آوری سرمایه گذاری می کند. کتاب سفارش این گروه شامل مدل های نسل جدید مانند Airbus ‘A350-900 و A320neo Family و Boeing’s 777-9، 787 Family و 737-8 Max است. این هواپیماها تا 30 درصد کم مصرف ترند و در مقایسه با مدل های قدیمی میزان انتشار کربن را کاهش می دهند.

همچنین تمرکز بر افزایش بهره وری سوخت از طریق بهبود روشهای عملیاتی است. به عنوان مثال ، گروه SIA در بسته های بهبود مهندسی برای سیستم های هوا و موتورها سرمایه گذاری کرده است ، که به کاهش کشیدن و بهبود کارایی موتور کمک می کند. شرکت های هواپیمایی این گروه به طور مداوم از طریق ابتکاراتی مانند کاهش مصرف سوخت از طریق مدیریت وزن هواپیما و بهینه سازی مسیرهای پرواز ، بهره وری سوخت را بهبود می بخشند. این گروه می گوید ، نوآوری در فن آوری و تجزیه و تحلیل داده ها نیز زمینه را برای پیشرفت های چشمگیرتر فراهم می کند ، افزود که این موسسه تحقیقاتی را برای کشف چنین ایده هایی ادامه خواهد داد.

خوب است بدانید: شرکت هواپیمایی سنگاپور از سال 2011 عضو فعال گروه کاربران سوخت سوخت هواپیمایی پایدار (SAFUG) بوده است. در سال 2017 ، SIA مجموعه ای از پروازهای بسته سبز را از سانفرانسیسکو به سنگاپور راه اندازی کرد که شامل سوخت های هوایی پایدار ، هواپیماهای کم مصرف بود. و اقدامات مدیریت ترافیک هوایی بهینه شده است. در سال 2020 ، SIA برای بالا بردن سوختهای پایدار هواپیمایی در پروازهای خروج از شهر ، با فرودگاه Swedenavia استکهلم همکاری کرد. این فعالیت ها به بهبود درک گروه از تدارکات و تهیه سوخت های تجدیدپذیر کمک کرده است. SIA به طور فعال در حال کار با شرکا و ذینفعان است تا فرصت ها را برای بالا بردن میزان استفاده از سوخت های هواپیمایی پایدار در شبکه ما بررسی کند.

فراتر از کاهش انتشار مستقیم ، جبران کربن می تواند نقش مهم و مکمل ایفا کند. گروه SIA در “طرح جبران و کاهش کربن برای هوانوردی بین المللی” (CORSIA) سازمان هواپیمایی کشوری شرکت دارد ، که می خواهد رشد صنعت در انتشار کربن را از سال 2020 کنترل کند. گرچه جبران از اهمیت ویژه ای در میان مدت برخوردار است ، همچنین انتظار می رود که در طولانی مدت برای کاهش انتشارات باقیمانده مهم باقی بماند.

همانطور که گروه SIA این سفر را تا سال 2050 به سمت انتشار صفر خالص آغاز می کند ، به همکاری خود با شرکای همفکر برای توسعه زنجیره تامین سوخت هواپیما و بازار کربن ادامه خواهد داد. این شامل همکاری با سهامداران در سنگاپور برای تهیه یک طرح جامع از بین بردن کربن است که تکمیل کننده هدف سنگاپور از تقویت مرکز هوایی این کشور و حفظ مزیت رقابتی آن در آینده است.

مقالات مرتبط

خطوط هوایی ترکی نیوارک را به عنوان دهمین دروازه ایالات متحده اعلام کرد

شرکت مسافرتی از برنامه خود برای خنثی سازی کربن تا سال 2030 رونمایی کرد

Emirates برای اولین بار صندلی های Premium Economy را به نمایش می گذارد

Virtuoso: 82٪ از مسافران می خواهند با پایداری بیشتری سفر کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *