تورها

انگلس آیورپورا، تیرول جنوبی، ایتالیا

برای شفای معروف آیورودا، مجبور نیستید به هند سفر کنید. این داروی باستانی در ایتالیا و در میان قله‌های دولومیت فرود آمده است. انگلس آیورپورا، یک بوتیک هتل خانوادگی، اخیراً درهای خود را به پناهگاهی از سلامتی باز کرده است که توسط دکتر وایدیا سوامی نات میشرا، یکی از معتبرترین متخصصان تشخیص نبض در هند و تنها پزشک آیورودای ایتالیا، نظارت می‌شود.

آیورودا قدیمی ترین داروی جامع طبیعی شناخته شده است که طی قرن ها آزمایش و آزمایش شده است و امروزه نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبی از سلامت جسمی، روانی و معنوی، بر شفای کل بدن تمرکز دارد و دوشا افراد را به عنوان اصل پویایی می بیند که شخصیت و سلامت او را تعیین می کند.

با مناظر خیره کننده در ارتفاع 1200 فوتی احاطه شده است، آرام و بی حرکت است و با کوه های سر به فلک کشیده پوشیده از شال های برفی پوشیده شده با درختان کاج که مجسمه ای مانند گردگیرهای پر ایستاده اند محافظت می شود. بخش پذیرایی یک فضای دنج با صندلی‌های استراحت و کتابخانه‌ای از کتاب‌های مربوط به سلامتی است تا در اوقات فراغت به مرور صحنه‌هایی بپردازید که از میان قاب‌های پنجره‌های کف تا سقف می‌گذرند.

برای کی

هر کسی که به دنبال بهبود سلامتی خود در پناهگاه بوتیک لوکس تحت رهبری پزشک است.

محل اقامت

تنها با 15 اتاق، از خدمات شخصی مطمئن هستید. این طرح با رنگ های طبیعی شیک است که منعکس کننده تم تعادل و آرامش است. هر اتاق دارای یک تراس بزرگ برای خیره شدن به دره های مواج و حال و هوای متغیر طبیعت، برای احساس نسیم هوای تازه، گوش دادن به سر و صدای سکوت و تماشای چشمک ستاره ها در تاریکی است.

امکانات

آیورودا همه چیز در مورد آرامش است و مکان هایی برای انجام این کار در هر گوشه ای وجود دارد. نگاه کردن به استخر روباز گرم و سونا زیستی یک اتاق استراحت بزرگ است که در آن کوه به دید هم سطح چشم می افتد.

در طبقه بالا با اضافه شدن صندلی‌های مادون قرمز و نمای مرتفع دره‌ها از روی تخت‌های استراحت با پتوهای نوازش، این کار تکرار می‌شود. سعادت

یک آتلیه صنایع دستی را برای تقویت ذهن آگاهی ارائه می دهد، در حالی که پیاده روی ملایم در هوای تازه و شنا تشویق می شود. یک کلاس آشپزی و یک سخنرانی عصرانه در مورد آیورودا وجود دارد.

برنامه ها

برنامه‌های درمانی شامل درمان‌های ۴ روزه نزدیک به آیورودا، فواره جوانی راسایانا ۵ یا ۷ روزه و درمان پانچاکارما ۷، ۱۴ یا ۲۱ روزه است. برنامه 7 روزه راسایانا شامل 6 روز درمانی با 12 درمان با هدف کند کردن روند پیری و تقویت سیستم ایمنی همراه با یوگا در صبح و مدیتیشن در شب است.

ماساژهای دارویی

هر انسان ترکیبی منحصر به فرد از پنج عنصر زمین، آب، آتش، هوا و فضا است. سه نیروی حیاتی زندگی وجود دارد: واتا به معنای هوا و فضا، پیتا به معنای آتش و آب، و کافا زمین و آب. گفته می شود تعادل همه این نیروها پاسخی برای حفظ تناسب اندام و سلامت شماست.

منویی از سبک های ماساژ برای تکمیل و حمایت از برنامه درمانی تجویز شده شما وجود دارد. از سر تا پا. یک ماساژ مناسب برای همه بیماری ها با استفاده از روغن های دارویی وجود دارد. ابیانگا بهترین رشته در میان ماساژهای آیورودا برای بازگرداندن تعادل سه دوشا برای بازگرداندن هماهنگی بدن و ذهن است. Abhyanga همزمان توسط دو درمانگر انجام می شود. Shirodhara با داشتن شهرت برای اثرات آرامش بخش، در صدر لیست من قرار دارد. این شامل جریان یکنواخت روغن گرم است که از ارتفاع 10 سانتی متری روی پیشانی ریخته می شود.

غذا

غذا در اینجا دارو است، همراه با نسخه شما. کنسومه آیورودا با گیاهان، برنج ارمس ارگانیک (برنج قرمز) با خامه تخم کدو و دارچین، کدو میل فیل با پستو ریحان و سس گوجه فرنگی. غذاهای خلاقانه، رنگارنگ و مغذی، بدون گلوتن و لاکتوز، عمدتاً با استفاده از سبزیجات فصلی پخته شده و قابل هضم، گیاهی هستند.

صبحانه مجموعه ای از گزینه های فرنی، میوه های خورشتی و آبگوشت است. ناهار وعده غذایی اصلی است که با یک سوپ ناشتا تهیه شده با عصاره جلبک شروع می شود در حالی که شام ​​سبک است تا خواب را تضمین کند. چای گیاهی و آب 30 دقیقه در هر طرف غذا برای کمک به فرآیند هضم با یک فنجان چای سم زدایی که اول صبح مصرف می شود توصیه می شود. رستوران دلباز از مناظر فوق العاده ای برخوردار است. جداول اختصاص داده شده است یا یک منطقه اجتماعی مشخص برای پیوستن به دیگران وجود دارد.

چه چیزی در این نزدیکی است؟

موقعیت مکانی Nova Levanti در تیرول جنوبی با پس‌زمینه رشته کوه افسانه‌ای روزنگارتن که درخشش آلپنگ خود را زمانی که خورشید افق را به عنوان پایان روز می‌بوسد، به نمایش می‌گذارد. پارک طبیعی Schlern-Rosengarten قدیمی ترین پارک طبیعی در تیرول جنوبی و بخشی از میراث جهانی یونسکو در دولومیت است. این نه تنها شامل قله های منحصربفرد دولومیت است، بلکه بخشی از فلات مرتفع معروف سیزر الم و دره دست نخورده تشامینتال است. به عنوان یک تصویر زیبا، این منطقه پر از کلبه های کوهستانی است، آرامش شما را در مکانی برای مهار جلوه های طبیعت-پرورش در آغوش می گیرد. شهر بولزانو، پایتخت منطقه، 20 دقیقه و برسانونه، قدیمی ترین شهر تیرول، 50 دقیقه فاصله دارد. این هتل یک پاس اتوبوس برای کاوش در منطقه محلی در طول اقامت شما ارائه می دهد.

نحوه رسیدن به آنجا:

پرواز مستقیم از فرودگاه استانستد لندن به بولزانو، ایتالیا با Skyalps که دو بار در هفته انجام می شود. مسافت تا هتل با ماشین 30 دقیقه است.

Skyalps تجربه منحصربه‌فردی را برای پرواز با هواپیمای پیشران در دید قله‌های کوه به جای فضای وسیع آسمان و ابر فراهم می‌کند. از زمانی که Skyalps در سال 2021 راه اندازی شد، پایداری بخشی از ساختار ژنتیکی آنها برای به حداقل رساندن ردپای اکولوژیکی بوده است. این ناوگان متشکل از هواپیماهای مدرن و کارآمد توربوپراپ است که به تیرول جنوبی خدمت می کنند، تنها خط هوایی است که ارتباط مستقیم بین بولزانو و بیش از 10 شهر اروپایی را ارائه می دهد و تا 50 درصد کمتر از سایر جت های منطقه ای با مصرف تنها 2.3 لیتر به ازای هر مسافر در هر 100 کیلومتر آلایندگی کمتری تولید می کند. .

اطلاعات بیشتر: هتل انگل

همچنین بخوانید: 5 هتل در ایتالیا که صنعت تناسب اندام را تغییر می دهند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *