دسته‌بندی نشده

مجموعه دورچستر اولین هتل در خاورمیانه را افتتاح کرد

مجموعه دورچستر افتتاحیه را اعلام کرده است لانا، دبی، اولین هتل این گروه در خاورمیانه است. این هتل 225 کلیدی همچنین میزبان اولین اسپای دیور در امارات متحده عربی خواهد بود که قرار است در ماه آوریل افتتاح شود. ساختمان 30 طبقه به هم پیوسته-طراحی شده توسط ساختمان Foster + Partnersory- توسط یک تریبون مرکزی، The Lana Promenade، که دارای خرده فروشی، رستوران ها و یک استخر بی نهایت روی پشت بام است، برجسته شده است.

این هتل در نزدیکی مرکز شهر دبی، در اسکله خلیج ماراسی، مشرف بر برج خلیفه واقع شده است. با طراحی داخلی Gilles & Boissier، هر اتاق دارای یک تراس در فضای باز و پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف است که چشم‌انداز شهر را ارائه می‌کند. پنج سوئیت برجسته لانا – Marina Duplex و Marina Terrace Suites – دارای طرح‌بندی دو طبقه، اتاق نشیمن گوشه‌ای با ارتفاع دوبل و تراس‌های بیرونی در هر دو سطح هستند. سوئیت رویال مارینا یک سوئیت ریاست جمهوری است که دارای بالکنی است که در امتداد ساختمان قرار دارد و منظره ای از برج خلیفه دارد. سوئیت لانا رویال، با دو اتاق خواب، گوشه شمالی ساختمان را پوشش می دهد.

استخر بی نهایت روی پشت بام
(لانا، دبی)

لانا خانه هشت مفهوم رستوران و میکسولوژی است که چهار مورد از آنها با همکاری سرآشپزهای ستاره دار میشلین ژان ایمبرت، مارتین براساتگی و شیرینی پز، آنجلو موسا توسعه داده شده است.

ایمبرت که تیم آشپزی هتل پلازا آتنه مجموعه دورچستر در پاریس را نیز رهبری می‌کند، ریویرا، یک رستوران مدیترانه‌ای مدرن با الهام از میراث و سفرهای او، و High Society، واقع در پشت بام با چشم‌انداز 180 درجه از مرکز شهر دبی، توسعه داده است. Berasategui، که 12 ستاره میشلن را جمع آوری کرده است، Jara را ایجاد کرده است، اولین رستوران در نوع خود در دبی که غذاهای باسکی را سرو می کند، و همچنین Txakolina، یک سالن سیگار سیگار اسپیکر را ایجاد کرده است. کافه Bonbon توسط Angelo Musa، همچنین از Hôtel Plaza Athénée، طعم زرق و برق پاریس را به ارمغان می‌آورد، با سرو رستوران‌های viennoiseries، نان تازه پخته شده، طیف وسیعی از بنبون‌های شکلاتی و بستنی، و همچنین ساندویچ و سالاد.

سایر موسسات توسط سرآشپز اجرایی هتل، الیور جکسون، رهبری می‌شوند و شامل Veranda، یک بار باغ در فضای باز که کوکتل‌های خاص سرو می‌کند، همراه با منوی اشتراک‌گذاری تاپاس و غذاهای بین‌المللی با نفوذ شام، و گالری، سرو می‌شود. یک چای بعدازظهر با شیرینی‌هایی که توسط آنجلو موسا تهیه شده است. در نهایت، عسل تلخ، یک بار صمیمی در لابی هتل خواهد بود.

مجموعه لانا، دبی_لابی _ گالری_دورچستر
گالری
(لانا، دبی)

از آوریل 2024، مهمانان می توانند اولین اسپای دیور را در امارات متحده عربی، واقع در طبقه 29 The Lana، تجربه کنند. دارای پنج اتاق درمان و یک سوئیت زوج خواهد بود. اسپای Dior The Lana طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه می‌کند، از جمله Icoone Therapy، Hydrafacial، Dior Micro-Abrasion و ماسک درمانی نور پوست Dior. همچنین سه درمان منحصر به فرد برای The Lana، از جمله Escale در The Lana، Dior Stone Therapy و D-Sculpt را ارائه خواهد کرد.

خوب است بدانید: این هتل تا برج خلیفه و دبی مال 15 دقیقه پیاده و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. طیف وسیعی از گزینه های حمل و نقل از جمله رولزرویس سفارشی و قایق فویلر را برای مهمانان فراهم می کند.

مقالات مرتبط

اکنون باز کنید: One&Only One Zaabeel

استراحتگاه St. Regis Red Sea در عربستان سعودی آغاز به کار کرد

هتل ماندارین اورینتال ریبرندز الفیصلیه، ریاض

اولین ویلای شناور به عنوان بخشی از کاخ شناور کمپینسکی افتتاح شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *