دسته‌بندی نشده

اولین هتل و اقامتگاه Silvestre Nosara در کاستاریکا

هتل و اقامتگاه Silvestre Nosara اولین حضور خود را در شهر موج سواری Playa Guiones در نوسارا، کاستاریکا اعلام کرده است. Silvestre Nosara علاوه بر یک استخر روی پشت بام، بار و سالن استراحت، امکانات رفاهی مناسب برای خانواده، و یک فضای استودیویی که برای میزبانی کلاس‌ها، جلسات سلامتی و غیره تنظیم شده است، فقط نه اقامتگاه دارد. مکان Silvestre Nosara در استان Guanacaste کاستاریکا به دلیل تمایز خود به عنوان یکی از پنج “منطقه آبی” شناخته شده است، جایی که ادعا می شود مردم بر اساس زندگی سالم بیشتر از میانگین عمر می کنند.

این اقامتگاه‌ها چیدمان‌های چند اتاقه را برای گروه‌ها و خانواده‌ها ارائه می‌دهند که شامل آشپزخانه، فضاهای نشیمن داخلی-خارج، نورپردازی با حسگر حرکت، فرورفتگی سرد، سونا در مکان‌های خاص، ماشین لباسشویی و خشک‌کن و غیره است.

بار و سالن روی پشت بام بر نعمت های منطقه تأکید می کند و بیش از 25 عرضه کننده محلی را در منوی خود به نمایش می گذارد. صبحانه شامل اقلام سبک مانند کاسه اسموتی، نان تست آووکادو، اسموتی میوه، قهوه محلی و غیره است. منوی نوشیدنی علاوه بر آبجو و شراب محلی، کوکتل های فصلی تهیه شده با گیاهان و میوه های محلی را ارائه می دهد.

استخر پشت بام
(سیلوستره نوسارا)

از امکانات دیگر می توان به استخر و استودیو روی پشت بام اشاره کرد. مهمانان می توانند برای کلاس های ورزشی، یوگا یا حمام صوتی به استودیو بروند. یک کلاس رایگان در روز به عنوان بخشی از اقامت در نظر گرفته شده است. Silvestre Nosara با الهام از مقصد و جامعه خود، به مسافران کمک می کند تا از طریق برنامه نویسی آگاهانه و مجموعه بلندگو، ارتباطات معتبر و کشف خود را تقویت کنند.

نکته: Playa Guiones بیش از 330 روز در سال شرایط موج سواری را ارائه می دهد. میهمانان یک تخته موج سواری با عملکرد سفارشی از شیپر جیم بنکس مستقر در بالی دریافت می کنند تا در طول اقامت خود از آن استفاده کنند. مدرسه موج سواری و تیم دربان در محل می توانند کلاس های موج سواری خصوصی یا گروهی را برای همه سطوح ارائه دهند. سایر فعالیت ها عبارتند از پیاده روی، تورهای قایق، اسب سواری و تورهای ماهیگیری.

مهمانان می توانند از دسترسی مستقیم به ساحل، علاوه بر امکانات ساحلی رایگان از جمله صندلی، حوله، چتر، حمام، کرم ضد آفتاب، کلاه، خنک کننده پیک نیک و اسباب بازی لذت ببرند. Silvestre Nosara همچنین ترانسفر فرودگاهی رایگان و همچنین زمین بازی و دوچرخه های الکترونیکی را ارائه می دهد. خدمات اضافی مانند شام سرآشپز خصوصی، نگهداری از کودک، تورهای زیست محیطی و ماساژ نیز در دسترس است.

مقالات مرتبط

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

آنداز کاستاریکا ریزورت از ویلاهای جدید رونمایی کرد

Villas of Distinction پیشنهادات محصول را گسترش می دهد

باغ نایارا در کاستاریکا پس از بازسازی بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *